جاباما
۸۶۱۲۲۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پنج اشتباه مرگبار «والورده» در آنفیلد

انگشت اتهام پس از شکست های تحقیر آمیز همیشه به سمت یک فرد خاص نشانه می رود و در مورد انهدام بارسلونا در آنفیلد، قرعه به نام «ارنستو والورده» افتاد.

ایرنا: انگشت اتهام پس از شکست های تحقیر آمیز همیشه به سمت یک فرد خاص نشانه می رود و در مورد انهدام بارسلونا در آنفیلد، قرعه به نام «ارنستو والورده» افتاد.

صرف نظر از اشتباهات فردی بازیکنان در زمین از جمله «جردی آلبا»، «مارک آندره ترشتگن»، «لوئیس سوارز» و «فیلیپه کوتینیو»؛ سرمربی آبی اناری ها در شب تلخ آنفیلد اشتباهات مرگباری را مرتکب شد.

1 - ترکیب ابتدایی مشابه بازی رفت بود

همه می توانند بر سر این موضوع اتفاق نظر داشته باشند که برتری سه گله در نیوکمپ با توجه به برتری مالکیتی لیورپول در بازی رفت، گول زننده بود اما در نهایت «لیونل مسی» تفاوت را رقم زد.

پنج اشتباه مرگبار «والورده» در آنفیلد

رویکرد «یورگن کلوپ» بهتر بود و مرد آلمانی در بازی برگشت نیز همین موضوع را ثابت کرد.

۲ - کوتینیو و روند ادامه دار «موقعیت از دست دادن»

درست است که «عثمان دمبله» مصدوم بود و «مالکوم» هم هنوز جای خود را در تیم پیدا نکرده و تازه وارد است اما بی شک کوتینیو نباید در زمین بازی می بود! نگرش او به بازی ضعیف است و عملکردش در زمین بازی بدتر از نگرشش است؛ به جرات می توان گفت که او در بارسا اضافی است و شایستگی نشستن روی رختکن آبی اناری ها را ندارد.

۳ - تعویض ها به جایی نرسید

عجیب است که تیم با همان سیستم یک هفته پیش راهی میدان شد، به ویژه زمانی که آنها با وجود «نلسون سمدو» به جای کوتینیو به مراتب بهتر بازی کرده بودند.

تغییری مشابه شب گذشته رخ داد سپس «آرتور ملو» به جای «آرتورو ویدال» وارد زمین شد و زمانی که امیدها به یاس بدل شده بود، مالکوم برای رستاخیز پا به آنفیلد گذاشت.

۴ - غرق در فشار، آرتور تنها ۲۰ دقیقه فرصت داشت

پرس شدید لیورپول بارسا را به شدت به دام انداخته بود و ویدال در زمین گم بود و مرتبا مالکیت توپ را از دست می داد و این اتفاق هم در خانه و هم در آنفیلد به دفعات تکرار شد.

در سوی مقابل، آرتور که برای چنین موقعیت هایی خریداری شده است، رنگ توپ را تا دقیقه 74 ندید و این در حالی است که او بهترین هافبک تحت اختیار کاتالان ها است.

۵ - بازیکنانی که تعویض می شوند، همیشه ثابت هستند

والورده در دقیقه 74 ویدال را از بازی بیرون کشید؛ مرد شیلیایی تنها هافبک بدون اخطار آنها بود و تنها کسی که می توانست در شرایط بحرانی با یک خطا تیم را از خطر نجات داده و یک کارت زرد به جان بخرد.

این در حالی است که «سرخیو بوسکتس» و «ایوان راکیتیچ» با فرم ایده آل خود فاصله داشتند و با این حال باز هم ویدال تعویض از پیش مشخص شده والورده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج