۸۶۱۲۹۰
۲۳ نظر
۵۰۰۷
۲۳ نظر
۵۰۰۷
پ

حناچی: فاصله طبقاتی در تهران کاهش می‌یابد

شهردار تهران با اشاره به احداث ۱۴ پروژه خدماتی و عمرانی در منطقه ۱۷ گفت: با افتتاح چنین پروژه هایی فاصله طبقاتی و فرهنگی مناطق شمال با جنوب تهران کاهش می یابد.

خبرگزاری ایرنا: شهردار تهران با اشاره به احداث ۱۴ پروژه خدماتی و عمرانی در منطقه ۱۷ گفت: با افتتاح چنین پروژه هایی فاصله طبقاتی و فرهنگی مناطق شمال با جنوب تهران کاهش می یابد.

پیروز حناچی در حاشیه بهره برداری از ۱۴ پروژه خدماتی و عمرانی در منطقه ۱۷ تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد: میدان میوه و تره بار؛ سالن های ورزشی و همچنین چند پروژه ترافیکی امروز در این منطقه افتتاح شد.

وی افزود: مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران در مسیر قطار تهران- تبریز قرار دارند که به لحاظ طراحی این مسیر مسابقه ای برگزار شد و از طراحان برتر این مسیر تجلیل شد.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر شکایت پلیس راهور از شهرداری با موضوع ترافیک تهران نیز گفت: پس از بررسی این موضوع پاسخ می دهم.

حناچی همچنین درباره خرید اتوبوس های دسته دوم نیز افزود: برخی از کشورها پس از ۵ سال اتوبوس های خود را از ناوگان خارج می کنند که عمدتا این اتوبوس ها بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار کیلومتر کار کردند و از چهره مناسبی هم برخوردار هستند و همچنین قیمت این اتوبوس ها نیز یک دهم اتوبوس های نو است.

وی درباره آخرین افزایش قیمت ناوگان حمل و نقل عمومی تهران نیز گفت: کرایه تاکسی ۲۳ درصد و اتوبوس و مترو ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته که این افزایش قیمت از اول اردیبهشت ماه در حال اجرا است.

شهردار تهران درباره ساخت و ساز در بافت های فرسوده نیز اظهار داشت: اصولا بافت های فرسوده از عوارض معاف هستند اما به لحاظ اینکه قیمت تمام شده مسکن افزایش می یابد و سهم شهری کاهش یابد این تناسب برای پیمانکاران با قیمت مناسب تمام می شود که شورای شهر می خواهد این تناسب را به شکل مناسب حفظ کند.

حناجی پیرامون انتصاب مناف هاشمی استاندار برکناره شده گلستان به عنوان مشاور خود گفت: وی از کارمندان شهرداری تهران است و در دوره گذشته در زمینه اجرای مالیات بر ارزش افزوده در شهرداری ها نقش داشته است.
شهردار تهران پیش از افتتاح 14 پروژه خدماتی در منطقه 17 شهر تهران در مقبره شهدای گمنام این منطقه حضور یافت و سپس به مرکز شیرخوارگاه این منطقه رفت‌.

امیر محسنی شهردار منطقه 17 نیز در این مراسم گفت: این ۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد تومان شامل ۶ پاتوق محله؛ استخر و همچنین کمپ قهرمانی و افتتاح فاز نخست مسیر کندرو شهید چراغی از مهمترین پروژه هایی بود که با مشارکت سرمایه گذاران افتتاح شد.

وی افزود: منطقه ۱۷ به لحاظ سرانه های فرهنگی؛ ورزشی؛ فرهنگی و اجتماعی یکی از مناطق محروم شهر تهران است که تلاش می کنیم سرانه های شهروندان را ارتقا دهیم.

شهردار منطقه ۱۷ تهران ادامه داد: تا پایان امسال هر ۲ ماه یکبار افتتاح پروژه خواهیم داشت و برای اولین بار در تاریخ منطقه ۱۷ معادل یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است‌.

وی خاطرنشان کرد: تمامی سرمایه گذاران متولدین این منطقه هستند که در محل خود مشغول ساخت و ساز پروژه ها هستند.

به گفته محسنی؛ برای اولین بار در اتاق فکر شهرداری منطقه ۱۷ طرح احداث پارکینگ های طبقاتی برای کسانی که از پارکینگ محروم هستند شکل گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 123

      نمی دونم چجوری روشون میشه همچین دروغای تابلویی بگن

    • mahrdad

      حرف الکی میزنی چرا ، مرد حسابی مردم درآمد مالی ندارن ، مجموعه فرهنگی هنری شد نون ، آب با این چیراها فاصله طبقاطی میخواهید کم کنید ، خدا لعنت کنه ترامپ و تحریم هستیم وگرنه چند تا مدیر واردات داشتم .....

    • بدون نام

      واقعا شما خییییییییلی زحمت میکشید جناب شهردار! نصب استاندار بی کفایت و معذول گلستان به عنوان معاون، هدر دادن وقت و هزینه شورا در چندین جلسه برای نامگذاری خیابانها به نام عده ای افراد معلوالحال و......

    • بدون نام

      تفکر ، پرداخت هزینه کمتر جهت خرید محصول دسته دوم با کیفیت خیلی خوبه ولی ....قدم گذاشتن در استفاده اژ تکنولوژی جدید که امکان تولید در کشور رو داشته باشد باعث خودباوری ، رشد غرور ملی ، ارتقا جایگاه کشور ، ارتقا دانش،.....میشود . که صدها میلیارد می ارزد . خلایق هر......

    • سانسور چی مورد

      واقعا این حناچی را از کدام جوی آب گرفتین
      درصد خطای صحبت او از مرض جنون گذشته است.

    • بدون نام

      بله کاخ نشین وکاه نشین خجالت بکشبد

    • تهرانی

      شما تعداد طبقات ساختمان در تهران رو مدیریت کن ، کم کردن فاصله طبقاتی پیشکش !

    • بدون نام

      آقای شهردار من با حقوق ماهی ۱میلیون نیم با کی میتونم رقابت کنم؟ چرا دروغ میگی

    • بدون نام

      فاصله طبقاتي پولي رو چطور بر طرف ميكنيد عده 5 تا 5 تا بنز و مازراتي دارند بعضي ها يه پرايد نميتونند داشته باشند

    • بدون نام

      چه وقت عزیز. وقت گل نی

    • بدون نام

      زارت

    • بدون نام

      افرین همه فقیر شن، اختلاف یرطرف میشه

    • م

      مناف هاشمی که آمد باعث کاهش فاصله طبقاتی خواهد شد مطمئن هستیم

    • انتقاد سازنده

      آقای حناچی . از زمان حضورتان در شهرداری چندین مورد موجب گرانی شدید . با انتصاب دیروزتان هم که دیگه محشر کردید . دیگه شما هم به جرگه حرافان پیوستید .

    • b

      اره راست میگه همه باهم بدبخت میشیم

    • مرتضی

      بیشتربه جوک تشبیه است

    • بدون نام

      دست از شعار بردارید!!!!

    • بدون نام

      راست میگی؟

    • بدون نام

      فقط دروغ میگید تو هم که تو زرد درامدی حنا جون

    • بدون نام

      فقط حرف

    • بدون نام

      آدم شک میکنه که حناچی در چه حالی بوده که این صحبتو کرده؟؟!!

    • م

      باتفکر سرمایه داری لجام گسیخته ورباخواری وحشتناک سیستم اقتصادی ورانت خواریهای ریز ودرشت ودلال بازی در تمام اصناف و فامیل بازی در استخدامها وبا عملکرد غلط ونابودی زیر ساختهای دامپروری وکشاورزی وصنایع در روستاها وشهرهای کوچک وهجوم سیل بیکاران به کلان شهرهاودور کردن مردم از یک زندگی سالم ناشی از کار وتلاش وعدم تنظیم درروابط با سا سایر کشورهاطی سالیان سال تا کنون ؛ دم از کاهش فاصله طبقاتی زدن بسیار دور از واقعیت است.

    • عباس گلدوست

      تعریف مسولان از عدالت و نادیده گرفتن عدالت اسلام موجب اختلاف طبقاتی شده و هر روز بیشتر میشود ، مسولان مزور ما عدالت را به نفع خود تفسیر کرده و از مردم بیگانه شده اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج