۸۶۱۳۴۵
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

تن‌هاگ: فوتبال گاهی زیبا است و گاهی بی‌رحم

اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس بعد از حذف دراماتیک تیمش از نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان گفت فوتبال گاهی بسیار زیبا است و گاه می‌تواند بسیار بی‌رحم باشد.

ورزش سه: اریک تن‌هاگ، سرمربی آژاکس آمستردام دیشب بعد از شکست ۳-۲ تیمش مقابل تاتنهام که باعث شد جدال دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان در مجموع با تساوی ۳-۳ به پایان رسیده اما تاتنهام به لطف گلهای زده بیشتر در خانه حریف به فینال راه پیدا کند، به خبرنگاران گفت با وجود ناکامی تیمش در نیمه دوم بازی دیروز مقابل تاتنهام که باعث شد انگلیسی‌ها شکست ۲-۰ در یوهان کرویف آرنا را با پیروزی ۳-۲ عوض کنند، اما تیم او شایسته تحسین است.

دیشب بعد از به صدا در آمدن سوت نیمه اول بازی دو تیم در زمین آژاکس به نظر می‌رسید این تیم صعود خود به فینال را قطعی کرده چرا که در مجموع با نتیجه ۳-۰ از تاتنهام پیش افتاده بود اما در نیمه دوم این لوکاس مورا بود که با یک هت‌تریک استثنایی تیمش را به فینال رساند و آژاکس را حذف کرد.

اریک تن هاگ بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما رویهم‌رفته در لیگ قهرمانان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم. ما تا یک قدمی فینال رسیدیم و تیم ما شایسته این است که تحسین شود. من به بازیکنانم واقعا افتخار می‌کنم".

سرمربی آژاکس در ادامه گفت:" من بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که کار هنوز تمام نشده و اگر به رفتار بازیکنان تاتنهام نگاه کنید متوجه می‌شوید که آنها به هیچ وجه ناامید نیستند و باور دارند که می‌توانند به فینال برسند".

تن هاگ در ادامه افزود:" وقتی توپ حکیم زیاش به تیر دورازه خورد دیگر همه چیز تمام شد و ورق به نفع تاتنهام برگشت ولی نمی‌توانم هیچکس را مقصر بدانم. ما امسال در لیگ قهرمانان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم و به عنوان یک تیم رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کردیم. این روندی دشوار است که به راحتی طی نمی‌شود".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      آره واقعاااا

    • Amirreza.F.16

      برای تیم ملی که 90 درصد بی رحم بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج