۸۶۱۳۸۳
۱۳ نظر
۵۰۱۵
۱۳ نظر
۵۰۱۵
پ

بوحمدان: رفتار ۱۰نفر را به پای ملت عراق ننویسیم

هافبک ذوب آهن در مورد شرایط بازی با الزورا و اتفاقات و حواشی ایجاد شده صحبت کرد.

ایلنا: حمید بوحمدان در خصوص دیدار ذوب آهن مقابل الزورا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و ما می‌دانستیم الزورا نیاز به برد دارد و چیزی برای از دست دادن ندارد و می‌آید ۳ امتیاز را بگیرد و واقعاً هم بازی سختی داشتیم ولی خدا را شکر توانستیم حداقل یک امتیاز بگیریم و صعودمان را قطعی کنیم.

وی درمورد اینکه یک بار دیگر ذوب آهن عقب افتاد و به بازی برگشت گفت: قبلاً هم گفته بودم نباید اینطور باشد که عقب بیافتیم و بعد بخواهیم جبران کنیم چون کار سختی است و فشار به تیم وارد می‌شود. این هفته در فوتبال کامبک زیاد داشتیم و دو بازی لیگ قهرمانان اروپا هم اتفاقات زیادی رقم خورد و من خودم رئالی هستم و از این اتفاق هم خیلی خوشحال شدم.

هافبک دفاعی ذوب آهن در رابطه با اتفاقات پایان بازی عنوان کرد: متاسفانه ورزشگاه به شکلی بود که فاصله بین جایگاه تماشاگران با زمین بازی کم بود و هرکسی می‌خواست می‌توانست به راحتی وارد زمین شود و امنیت ورزشگاه مشکل داشت. با این شرایط میزبانی ما از النصر در این ورزشگاه به صلاح نیست و فکر می‌کنم بهتر باشد محل میزبانی ما تغییر کند چون ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.

بوحمدان با اشاره به درگیری‌های ایجاد شده گفت: یک سری مسائل در فوتبال طبیعی است چون تماشاگران یک تیم نمی‌خواهند تیمشان ببازد و وقتی اتفاقات بدی رقم می‌خورد در اوج استرس و هیجان و عصبانیت کاری می‌کنند که درست نیست و در فوتبال خودمان و همه‌جای دنیا هم دیده می‌شود ولی مشکل همانطور که گفتم کمبود امنیت ورزشگاه بود.

وی در مورد درگیری بازیکنان با تماشاگران هم خاطرنشان کرد: نباید اینطور باشد و یک بازیکن حرفه‌ای باید خودش را کنترل کند و به تماشاگر حمله نکند. من خودم در صحنه بودم و چند تماشاگر را گرفتم و خواستم به جایگاهش برگردد اگر ما می‌خواستیم مثل آنها عمل کنیم معلوم نبود چه اتفاقی می‌افتد. به نظرم میلاد اشتباه کرد و در آخر بازی هم اخراج شد و یک بازی را از دست داد. امیدوارم AFC محرومیت بیشتری برایش در نظر نگیرد.

هافبک ذوب آهن در رابطه با اینکه چه کسی شروع کننده درگیری‌ها بود گفت: من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. از سمت سکوها به ما فحاشی می‌شد ولی این مسائل طبیعی است و تقریباً در همه ورزشگاه‌ها این اتفاقات را می‌بینیم. توپ جمع کن‌ها هم ظاهرا چند بار اذیت کردند و بازیکنان ما خصوصاً میلاد فخرالدینی را عصبی کردند و نباید این اتفاقات بیافتد.

بوحمدان در رابطه با واکنش‌های بعد از بازی و دامن زدن به اختلاف‌های نژادی و ملیتی خاطرنشان کرد: این مسائل درست نیست و باعث افزایش کدورت‌ها می‌شود. نباید رفتار ۱۰ نفر را به پای مردم یک کشور بنویسیم. من خودم بارها به عراق سفر کردم و می‌دانم چه مردم خوب و مهمان‌نوازی هستند و دامن زدن به این مسائل اتفاق قشنگی نیست.

هافبک ذوب آهن در باره اتفاقات مدیریتی باشگاه و برکناری سرپرست این تیم قبل از بازی هم گفت: ما خودمان از رسانه‌ها این خبر را شنیدیم و غیر منتظره بود. دلیلش را نمی‌دانم ولی امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به سود ذوب آهن باشد و باشگاه متضرر نشود.

وی در مورد دیدار با فولاد در لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: بازی سختی داریم و به نوعی فینال ما در لیگ برتر است چرا که در جدول به هم نزدیک هستیم و اگر موفق به پیروزی شویم می‌توانیم جایگاه ششم جدول خودمان را قطعی کنیم. فولاد تیم سابق من است و امیدوارم بتوانیم مقابل آنها که تیم خوبی هم هستند پیروز شویم.

بوحمدان در پایان با اشاره به شرایط خودش برای فصل بعد هم عنوان کرد: من یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد دارم و از شرایطم راضی‌ام ولی باید در پایان فصل صحبت کنیم ببینیم چه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا برو فراموش کارید شما داخل هشت سال جنگ همین عراقی ها بودن این همه کشور ما رو عقب انداختن و جوانان ما رو شهید و جانباز کردن این دشمنی اتشی دیرینه دارد

    • بدون نام

      جناب بوحمدان تو چون خودت عرب هستی این حرف ها رو میزنی ما سالهاست تو خوزستان داریم با با هم زندگی میکنیم با عرب ها رابطه فامیلی داریم ولی هنوز هم تو خوزستان عرب ها وفارس ها رو رو در روی هم قرار میدن عرب وایرانی مثل اب وروغن هست مخصوضا از سمت عرب ها هیچ وقت خودشون رو با فارس برادر نمیدونن با کوچکترین بحثی حتی نزدیک ترین فامیل من که عرب هست تهدید به قبیله کشی میکنه بهتره الکی همه چی رو گل وبلبل جلوه ندیم خودتو خسته نکن

    • بدون نام

      بازی پرسپولیس و سپاهان هم عراقی ها بودند که کشته و زخمی دادیم در تبریز و تهران و اصفهان پرچم ژاپن را آوردند و ....

    • بدون نام

      حرفش حقه درود بهش

    • تهرانچی

      تو خودت عربی با اون اسم مسخرت ابو حمه دان. نمیخاد ماله کشی کنی واسه هموطنات

    • بدون نام

      اصلاح بشو نیستید

    • بدون نام

      همتون مثل هم هستید

    • بدون نام

      عتبات عالیات به به

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      ۱۰ نفر ؟؟؟ یه ورزشگاه الموت الایرانی سر می دادند . بین آن نمک نشناسان و ایرانی ها هیچ قرابتی نیست .دشمن همیشه دشمن است ولو اینکه هم کیشمان(شیعه) باشد جنگ تحمیلی ،شهادت هزاران جوان ،زخمی ومعلولیت هموطنانمان ،ازبین بردن زیر ساخت های کشورمان ،وعدم پرداخت خسارت جنگ که البته این مورد آخری به لطف حاتم بخشی دولتمردان بی کفایت حاصل شد را فراموش نکرده ایم .

      پاسخ ها

      • سید

        بابا یه کم خجالت بکشید.اگه اینجوریه که شما نباید با روسیه ترکیه انگلیس و کشورهای اروپایی ارتباط برقرار کنید یه مقدار تاریخ بخونید ببینید تو جنگ جهانی دوم چه بلایی بر سر ایرانیها آوردند 9میلیون ایرانی از گشنگی از این که انگلیسها اذوقه مردم رو میگرفتن مردند تو عراق زمان جنگ یه عده از عراق فرار کردند اومدند تو ایران و سپاه بدر رو تشکیل دادن و بر علیه صدام و حزب بعث جنگیدند خواهشا حساب عراقیها رو از بعثی های صدامی جدا کنید.هرجایی یه اوباشی پیدا میشه اینها هم اوباش اون شهر پس قضاوت درست کنید.خواهشا منتشر کنید

    • بدون نام

      مشت نمونه خرواره

    • بدون نام

      اینا همون صدام براشون خوب بود.

    • بدون نام

      اقا سید خوبه خودت میگی جنگ جهانی جنگ جهانی ک جهانی همه هستن بعدش نیرو های صدام از کره مریخ ک نیومدن عراقی بودن همه ماست مالی نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج