۸۶۱۴۲۳
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

بگوویچ: کروات‌ها در ایران تاثیرگذارترین هستند

سرمربی گل گهر سیرجان ابراز امیدواری کرد تیم خوبی ببندد و در لیگ برتر هم نتایج مطلوبی به دست آورد.

ورزش سه: وینکو بگوویچ درباره تمدید قراردادش با گل گهر سیرجان عنوان کرد: من دو سال دیگر با گل گهر قراردادم را تمدید کردم. ما در گل گهر کار فوق العاده بزرگی انجام دادیم و بعد از ۳ سال نتیجه کارمان را دیدیم. الان باید به آینده نگاه کنیم و به فکر آینده باشیم تا تیمی خوب را به لیگ برتر بفرستیم.

وی درباره اینکه گل گهر سیرجان اولین تیمی است که کارش را برای لیگ برتر آینده شروع می کند و فعالیت های این باشگاه در نقل و انتقالات بیان کرد: بله، ما زودتر از همه تیم ها می توانیم کارمان را شروع کنیم. باید از این فرصت استفاده کرده و برنامه ریزی انجام دهیم. به دنبال بازیکنانی می رویم که به دردمان بخورند و در لیگ برتر به ما کمک کنند. باید خوب فکر کنیم و آنالیز انجام دهیم تا نیازهایمان برطرف شود و نتایج خوبی در لیگ برتر بگیریم.

از بگوویچ پرسیدیم که شما در لیگ برتر ایران در گذشته چندان موفق نبودید که او از این پرسش ناراحت شد و گفت: چرا فکر می کنید من نتایج بدی در لیگ برتر گرفتم؟ تیم های من در لیگ برتر همواره جزو ۵ تیم بالای جدول بوده اند. با فولاد خوزستان بهترین تیم شهرستانی بودیم و سوم شدیم. در پاس همدان زمانی که ۱۶ بازیکن از تهران با ما به همدان نیامدند پنجم جدول شدیم و در سایر تیم ها نیز شرایط خوبی داشتیم. این طرز فکر که من در لیگ برتر بد نتیجه گرفتم، زیبا نیست.

سرمربی گل گهر سیرجان ادامه داد: من بعد از ۶ سال دوباره به لیگ برتر ایران برمی گردم و انگیزه زیادی برای موفقیت دارم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و بتوانیم نتایج دلخواهمان را بگیریم.

وی درباره اینکه اگر برانکو هم در پرسپولیس بماند، تعداد مربیان کروات در لیگ برتر به دو مربی می رسد، تاکید کرد: مربیان کروات هیچ وقت در فوتبال ایران کم نگذاشتند و مفید بودند. از هر مربی خارجی دیگری ما کروات ها تاثیر بیشتری روی فوتبال ایران داشتیم. تمام مربیان کروات در ایران خوب کار کردند و بازیکنان زیادی را به ایران معرفی کردیم. فکر می کنم هیچ مربی خارجی دیگری نمی تواند به کروات ها در فوتبال ایران نزدیک شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره خیلی تاثیر گذاربودن چندتا قهرمانی جام ملتها چند دوره سعود به جام جهانی چندتام قهرمانی باشگاهای آسیا و غیره دستاورد کرواتهابوده!!

    • بدون نام

      آره خیلی تاثیر گذاربودن چندتا قهرمانی جام ملتها چند دوره سعود به جام جهانی چندتام قهرمانی باشگاهای آسیا و غیره دستاورد کرواتهابوده!!

    • antilong

      با پولشویی تبانی و زد و بند، زمانی که مربی فولاد بودی و برانکو تیم ملی، پول می گرفتید از بازیکنان ملی، خود کاویانپور هم اعتراف کرد

    • بدون نام

      اره واقعامخصوصاتودلالی یکیشوهمین لنگیادارن

    • تاج کبیر. چهار فینال دوقهرمانی آسیا

      اومدین ایران دلالی و پول خوردنو باب کردین. بعدشم برو مصاحبه کاویانپور و اصلانیان رو ببین راجع ب دلالی برانگو و شما چی گفتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج