۸۶۱۴۳۰
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

انقلاب تابستانی در بارسا؛ والورده روی هوا!

موندو دپورتیوو، روزنامه ورزشی اول شهر بارسلونا سرمقاله امروز خود را به تغییر و تحولات بزرگ پیش روی بارسا اختصاص داده و از آن به عنوان انقلاب در بارسا یاد کرده است.

ورزش سه: موندو دپورتیوو، روزنامه ورزشی اول شهر بارسلونا در سرمقاله شماره امروز روزنامه، از لزوم تغییر و تحولات عمده در باشگاه بارسا صحبت کرده و از انقلابی همه جانبه در این تیم کاتالان خبر داده است. علاوه بر احتمال جدایی ارنستو والورده از بارسا با وجود اینکه قرارداد او برای فصل آینده هم اعتبار دارد، موندو به تلاشهای چند ماهه باشگاه برای انتقال چندین بازیکن مهم به این تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی اشاره می‌کند.

در روز بیست و سوم ژانویه، بارسا بعد از نبردی طولانی با پاری سن ژرمن و منچسترسیتی اعلام کرد فرانکی دی‌یونگ ستاره آژاکس را با قراردادی ۷۵ میلیون یورویی به خدمت گرفته و دی‌یونگ فصل آینده را با پیراهن بارسا آغاز خواهد کرد.

بارسا همچنین اعلام کرد در تلاش است هم‌تیمی او، ماتیس دی‌لیخت را هم به کاتالونیا منتقل کند. انتقال دی‌لیخت تصمیمی استراتژیک از سوی مدیریت بارسا است که به دنبال جانشینی برای جرارد پیکه در یک دهه آینده می‌گردد. موندو می‌گوید دی‌لیخت خودش قصد دارد به بارسا بیاید و تنظیم قرارداد او هم در مراحل پیشرفته قرار دارد و تنها چیزی که باقی مانده جلب رضایت ایجنت جنجالی او، مینو رایولا است.

انقلاب تابستانی در بارسا؛ والورده روی هوا!

دومین انتقال بزرگ برای بارسا آنتوان گریزمان خواهد بود. اگر بارسا با خرید این دو ستاره هلندی قصد دارد خط دفاعی و هافبکش را تقویت کند برای خط حمله هم به یک گزینه مهم چشم دوخته: آنتوان گریزمان. بارسا از اینکه فصل گذشته با اینکه با گریزمان به توافق لفظی رسیده بود اما در نهایت او ماندن در اتلتیکو مادرید را انتخاب کرد همچنان ناراحت است.

موندو دپورتیوو می‌گوید بارسا انتقال لوکا یوویچ ستاره فرانکفورت را هم مد نظر داشت ولی در نهایت با توجه به قیمت یوویچ و اعلام نظر کمیته فنی باشگاه به این نتیجه رسید که او را از فهرست خط زده و روی گریزمان متمرکز شود. موندو می‌گوید قیمت گریزمان به احتمال زیاد چیزی بین 120 میلیون تا 200 میلیون یورو خواهد بود که بارسا معتقد است برای بازیکنی در حد و اندازه او قیمت مناسبی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زیر دویست من باشم هم نمیدم ولی فکر کنیم با 29سال سن مفت گرونه نصف هازارد بازی میکنه اون با همین سن با 100ميليون داره میره رئال ولی بازم عشق به بردن باعث میشه آدم هزینه کنه

    • بدون نام

      گریزمان بهتر از هازارده

    • بدون نام

      فقط اخراج والورده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج