جاباما
۸۶۱۴۴۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

در ستایش آرون رمزی؛ آسمانی که یک رنگ است

مهم نیست زیر پروژکتورهای قدیمی استادیوم ۴۸ میلیون پوندی کاردیف سیتی ستاره شوید یا زیر چراغ‌های پرنور و شیک ورزشگاه ۳۹۰ میلیون پوندی امارات.

وبسایت نود: مهم نیست زیر پروژکتورهای قدیمی استادیوم ۴۸ میلیون پوندی کاردیف سیتی ستاره شوید یا زیر چراغ‌های پرنور و شیک ورزشگاه ۳۹۰ میلیون پوندی امارات.

آسمان لحظه خداحافظی در همه ورزشگاه‌ها یک رنگ است و البته جنس خداحافظی، متفاوت. می توانیدcr۷ باشید و در ساده‌ترین ترین شکل ممکن با یک نامه هوادارهای رئالی را احساساتی کنید و به گریه بیندازید و بروید.

می توانید آرون رمزی باشید، میان گارد احترامی که زیر نورافکن‌ها امارات برای شما بسته شده، اشک بریزید،نتوانید حرفی بزنید، بروید و به هواداران خود که شاهد بزرگ شدنتان بودند پیام بدهید و آرزو کنید جای دیگر برایشان بدرخشید.

در ستایش آرون رمزی؛ آسمانی که یک رنگ است

11 فصل فرصت خوبی بود برای هافبکی که زندگی اش 2 روی یک سکه بود.رویی که می گفت با هر گلی که می زند دنیا یکی از چهره هایش را از دست می‌دهد و روی دیگری که نشان می‌داد شماره 8 آرسنال هنرمندانه بازی می کند، متعهدانه می جنگد و با صلابت گل می‌زند.

پسر ولزی توپچی ها تا حدود9 سالگی عاشق جنس دیگری از فوتبال بود؛ راگبی که در منطقه زندگی او، کاناپان هم نامیده می‌شد.در حین همان مسابقات راگبی بود که مسئولان مدرسه و باشگاه کاردیف سیتی او را شکار کردند تا 8 سال بعد با ۱۶ سال و ۱۲۴ روز سن به عنوان جوان‌ترین بازیکن باشگاه کاردیف سیتی رکورد جان توشاک را بشکند و چندی بعد دومین بازیکن جوان تاریخ جام حذفی بعد از کرتیس وستون باشد.

حضور درخشان

بازی درخشان آرون در یک چهارم نهایی جام حذفی ۲۰۰۷ مقابل میدلزبورو چشمان تیزبین سرآلکس فرگی را مجذوب خودش کرد. اورتون هم خواهان رامبوی کاردیف شده بود اما این رقابت ضلع سومی هم داشت؛ آرسن ونگری که معتقد بود رمزی بازیکنی با موتوری خارق العاده، بدنی خوب، تکنیکی بالا و دیدی فوق العاده است و آنقدر مصمم به در اختیار گرفتن او بود که خانواده رمزی را به سوئیس کشاند تا درباره آینده رمزی جوان با تیم آرسنال برای آن‌ها توضیح دهد و رضایتشان را جلب کند.

هر چند رویای کودکی پسر جوان اهل ولز پوشیدن پیراهن سرخ شیاطین بود اما در نهایت آرسن ونگر پیروز کورس رقابت شد تا با فتح 2 جام حذفی در سالهای ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ با حضور موثر و گلزنی رمزی ثابت کند، اشتباه نکرده است.

خزان زندگی

اما غروب مردی از شمال لندن، خبر از شب‌های سرد زندگی شاگرد داشت. پایان سلطنت ۲۲ ساله مربی فرانسوی بر تیم لندنی باعث شروع شایعاتی شد که می گفت سلطان پنالتی گیر آرسنال هم باید بار و بندیل خود را بسته و فکر رفتن باشد.

حتی ۲۵۹ بازی و ۶۱ گل هم نتوانست کاپیتان را در لندن نگه دارد.امارات بی آرسن ونگر جای رمزی نبود.او بر سر قرارداد با آرسنال به تفاهم نرسید و بازیکن آزاد اعلام شد تا بعد از 11 فصل و شروع مقابل برنلی، در بازی با برایتون در حالی که مصدوم از بازی با ناپولی در لیگ اروپا بود، با اشک از لندن دل بکند و در نیم فصل دوم زندگی فوتبالی خودش به دنبال تنفس هوایی تازه در آلیانس تورین باشد و با دریافت300 هزار یورو بالاترین درآمد هفتگی در بین فوتبالیست های انگلیسی را از آن خود کند.تعهد به هنر فوتبال، شگرد پسر ولزی ست. پسری که نورافکن های امارات مسخش نکرد.پسری که می‌رود تا نیمه دوم سال‌های فوتبالی‌اش را نیمه خودش کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج