۸۶۱۴۶۱
۵۶ نظر
۵۰۰۲
۵۶ نظر
۵۰۰۲
پ

حسن‌نژاد: چرا حراست وزارت ورزش باید مدیرعامل پرسپولیس باشد؟

نماینده مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم کسانی که برنامه ۹۰ را تعطیل کردند دنبال این نباشند که پشت پرده‌ها رو نشود.

خبر ورزشی: محمد حسن‌نژاد، نماینده مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی همان کسی است که در ماجرای تخلفات حسین هدایتی به اسنادی رسید تا در نهایت این چهره روانه دادگاه و محاکمه شود. او حالا وارد یک موضوع ورزشی دیگر شده و این بار به دلیل افزایش ناهنجاری‌ها در ورزشگاه‌ها که تا پای خدشه‌دار کردن امنیت ملی هم رفته قصد استیضاح وزیر ورزش و جوانان را با کمک سایر نمایندگان دارد.

به همین بهانه فرصتی دست داد تا میزبان این نماینده مجلس باشیم و صحبت‌های او را ابتدا در مورد پرونده حسین هدایتی و سپس ماجرای استیضاح وزیر ورزش بدانیم.

هدایتی را به اندازه جرمش محاکمه کنند

دو سال پیش اتفاقاتی افتاد و خروجی یک تحقیق و تفحص بود که در برنامه ۹۰ هم به آن پرداخته و بزرگ شد. اعداد و ارقامی که در مورد هدایتی گفتم خدا را شکر درست بود. این برخورد‌ها خوب است و مردم می‌بینند که با متخلفان برخورد می‌شود. البته امیدوارم حکمی متناسب با جرم او صادر شود. مثلاً برای یک پیرمرد ۷۰ ساله که نمی‌تواند در مناصب دولتی باشد حکم انفضال از خدمات دولتی صادر شده است. برای هدایتی امیدوارم نه بیشتر و نه کمتر از جرمش حکم صادر شود که با آمدن آقای رئیسی به قوه قضائیه انتظاری غیر از این هم نمی‌رود.

حسن‌نژاد: چرا حراست وزارت ورزش باید مدیرعامل پرسپولیس باشد؟

مردم نظرشان در مورد ۹۰ را گفتند

در مورد برنامه ۹۰ بحث شد. این را بگویم که برنامه ۹۰ با نظر مردم محبوب‌ترین برنامه شد و آن‌قدر بیننده داشت که بازخورد‌های خوبی داشته باشد. امیدوارم کسانی که این برنامه را تعطیل کردند دنبال این نباشند که پشت پرده‌ها رو نشود. اگر کل برنامه ۹۰ همین ماجرای هدایتی را هم فاش کرده باشد به رسالتش رسیده است.

به دنبال استیضاح وزیر هستیم نه طرح سؤال

ما دنبال استیضاح آقای سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان هستیم و نه طرح سؤال از او. استیضاح در نهایت منجر به از دست دادن پست می‌شود که ما معتقدیم به دلیل برخی اتفاقات باید این مهم روی دهد. برای ما هیچ چیز بالاتر از امنیت ملی نیست. اینکه گاهی دولت از جیب خود پول مؤسسات مالی ورشکسته را به مردم می‌دهد در راستای تأمین امنیت ملی است. حالا هم این سؤال مطرح است که چرا ۸ سال پول بیت‌المال را به کی‌روش دادیم تا در نهایت او به ایرانی‌ها بی‌احترامی کند؟ چرا باید مهدی تاج که یک تاجر آهن بوده به ریاست فدراسیون فوتبال برسد؟

چرا الگوی ما باید با سگ عکس بگیرد؟

برای استیضاح وزیر ورزش ۴ محور را در نظر گرفته‌ایم و به این ۴ دلیل می‌خواهیم او در مجلس حاضر شده و پاسخگو باشد. اولین محور این است که وزیر باید طبق رسالت و اساسنامه و قسمی که در مجلس خورده ورزش پاک و روحیه جوانمردی را توسعه دهد. وقتی این همه ورزشکار الگو هستند به نظرم الگوی بد نبودنش بهتر از بودنش است. برخی الگو‌های ما کار‌های ناهنجار می‌کنند. در ورزشگاه فحش می‌دهند. با سگ عکس می‌گیرند. تبانی یا شرط‌بندی می‌کنند.

ایران از تراکتورسازی برایم بالاتر است

این را بگویم که من به تراکتور تعصب دارم و عاشقش هستم، اما هزار برابر عاشق ایرانم و تراکتور بدون ایران را نمی‌خواهم. ما فوتبال پاک نداریم. در همین تراکتورسازی چرا بازیکن باید بعد از تعویض شدن ناراحت شود. این تمرد از بزرگتر و قانون است. به عنوان یک الگو به بچه‌های ما هم یاد داده می‌شود که پرخاش کنند و قانون را تمرد کنند. این مختص به یک تیم و یک ورزش نیست و در رشته‌های دیگر هم شاهد آن هستیم.

در ورزش افتراق ملی را شاهد هستیم

محور دوم که قصد داریم از وزیر در آن باره بپرسیم این است که ورزش باید نشاط عمومی و وحدت ملی را به همراه داشته باشد، اما الان تنش اجتماعی و افتراق ملی را شاهد هستیم. بازی پرسپولیس با سپاهان با نشاط چه سنخیتی داشت؟ آیا خدای نکرده مردم ما وحشی هستند؟ به هیچ عنوان! وقتی به تیم مهمان که اقلیت هستند در سکو‌های پایین جا می‌دهند و به تیم میزبان با اکثریت به سکو‌های بالای سر آن‌ها یعنی زمینه درگیری را ایجاد می‌کنند و این است که مشکل درست می‌کند. این تنش و تفرقه تا حد ضربه زدن به امنیت ملی هم پیش رفته است.

چرا حراست وزارت ورزش باید مدیرعامل پرسپولیس شود؟

بازیکن سپاهان می‌گوید جرأت دارید بیایید اصفهان، نباید با این تهدید برخورد شود؟ داوری رفتار دروازه‌بان مطرح ما را می‌بیند و فحاشی او را می‌شنود، اما برخوردی نمی‌کند. یک سؤال دارم؛ ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس چه سمتی دارد؟ رئیس حراست وزارت ورزش است. یعنی همه ورزشکاران باید صلاحیت خود را از ایشان بگیرند. به چه دلیل وزیر ورزش مسئول حراست خود را مدیرعامل یک باشگاه بزرگ می‌کند؟ این شائبه ایجاد نمی‌شود که بازیکنان مقابل او و تیم خود را طوری جلوه دهند که مطلوب او باشد؟

باید از عیبی یوخ صیانت می‌کردیم

تراکتورسازی ۴۹ سال جام نگرفت یک سال دیگر هم به آن اضافه شود. وجهه تیم به قهرمانی اش نیست به طرفدارانش است. رئال امسال در هر سه جام ناکام بود اما آیا وجهه اش زیر سؤال رفت؟ بزرگترین فرهنگ تراکتور همین عبارت عیبی یوخ بود که باید از آن صیانت می‌کردیم.

عدالت در تقسیم بودجه رعایت نمی‌شود

بحث سوم ما با وزیر مسئله تقسیم عادلانه بودجه است. چرا همه پول‌های دولت خرج دو باشگاه پرسپولیس و استقلال می‌شود؟ چرا به تیم‌های دولتی دیگر نمی‌رسند و اینکه پول را از بیت‌المال به این دو تیم می‌دهند تا علیه خود ما بازیکن بگیرند و ما را ببرند. چرا وزارت ورزش برای همین ورزشگاه یادگار امام تبریز بودجه نمی‌دهد که مردم به شکل زشتی از کوه و بیابان وارد ورزشگاه نشوند؟ این می‌شود بی‌عدالتی و چرا قانون فروش سرخابی‌های پایتخت به بخش خصوصی و وارد شدن آن به فرابورس اجرا نمی‌شود؟ اگر مدیریت شود این باشگاه‌ها به شدت درآمدزا هستند و نباید مفت‌فروشی کرد.

جوانان کجای این وزارتخانه است؟

محور چهارم بحث ما با وزیر ورزش این است که این وزارتخانه پسوند جوانان دارد، اما عملاً فعالیتی در حوزه جوانان نمی‌بینیم و این با اسمی که این وزارتخانه دارد در تضاد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گَتِ محل

      چرا از پرسپولیسی‌ها بیرون‌ نمیکشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب نماینده ، تو که ادعا میکنی بی طرف هستی چرا در مقابل شعارهای جدایی طلبانه هواداران تیم محبوبت سوراختور که علنی پرچم کشورهای بیگانه رو به ورزشگاهها میبرند ساکت هستی ؟؟؟ نزدیکه انتخاباته تو هم دنبال رای جمع کردن هستی ، با حمله به پرسپولیس به جایی نمیرسی راه رو اشتباه رفتی

      • بدون نام

        ....دغدغه مردم و جوانان و فرهنگ و... رو اصلا ندارید
        چون یکطرفه به قاضی میری
        بدبخت به مردم.ایران که شماها نماینده و قانونگذار ما هستید

      • am

        شما ها اگه ایران براتون مهمتر از تراکتور بود توی مجلس پیگیر قانون خصوصی شدن تیمهای دولتی بودید اونوقت ادعا میکردید ، شما دنبال رای جمع کردن و نمایشید ، چرا یک کلمه از ویران کردن استادیوم یادگار امام توسط هواداراتون نمیگید و موضع گیری بر علیه اونایی که این کارو کردن نمیکنید چرا برعلیه اونایی که شعارهای تجزیه طلبانه میدن و پرچم کشورهای غریبه میارن و به جای نام زیبای خلیج فارس واژه جعلی خلیج ... به زبون میارن حرفی نمیزنید ، برید خودتونو درست کنید که حنا تون رنگی نداره.

      • بدون نام

        داداش زمانی که علی آبادی با اون سابقه فامیلی شد رئیس تربیت بدنی شما خودت پستت چی بود؟؟؟زبونت کجا بود!!!علی دائی شد سرمربی و بعد عزل شد اونم همش سیاسی کجا بودی؟!؟!؟!امان از حنایی که دیگه رنگ نداره.

    • امير ٢٠٠٠

      موفقيتهاي پرسپوليس از زماني اغاز شد كه از يك طرف دولت پشت اين تيم در اومد و در پشت صحنه هم هدايتي با پولهاي بي حساب و كتاب براي اين تيم تو حوزه داوري و خريد بازيكن هزينه كرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه خفه لطفا ، گند و افتضاحات مالی شما تازه دراومده

      • بدون نام

        چشم حسود کور!
        بترکه چشم هرچی حسود وطن فروشه.‌ شما عجالتا پرچم ژاپن رو بچسب!

      • بدون نام

        آره دیگه، کیسه ها هم پول گرفتن که گل بخورن و عمدا ببازن. جمع کن بابا

      • ممد دانیالی

        احسنت عین واقعیته..

    • جهانگیر

      بابا اینقد روشنفکر بخدا دروغه دارید میسوزیید از اوت شدن تراکتور با ۳ باخت حالا این حرفها رو علم کنید مگه ریاست حراست خدای ناکرده کار بد هم میکنه که دلواپس بشیین بعدبه گفته تمام کزارشات پلیس سنگ و سنگ پراکنی تمام شده بود درب بالای سپاهانی ها باز شد و تماشگران اومدن و نشستن . نکنید خدا رو خوش نمیاد تفرقه درست کنید برای سنگاندازی برا هت تریک پرسولیس بزرگ .

      پاسخ ها

      • ......

        اگر تراکتور اینقد از طرف وزیر حمایت می شد یا پول بیت المال ۸۰ میلیون ایرانو را .......... بخدا الان ۴ بار حدقل قهرمان اسیا می شد ...شایدم قهرمان جهان ...

      • علی

        جناب نماینده

        امیدوارم دم انتخاباتی دنبال جمع آوری رای نباشی و از وزیر سوال کنی که چطور دوتیم تبریزی با مالکیت یک نفر تو لیگ برتر اداره میشن و یکی از این تیمها جلو تیم دومی وا میده تا شش امتیاز مفت بگیره

      • ت ت

        اگه پخرپلوس واشهقلال خصوصی شوند عرضشونو ندارن تیمداری کنن بخاطر اون از کیسیه بیت الما ل مفت خوری میکنن زبان درازی هم میکنن خفففففه

    • علیرضا

      چون رانتیه

    • kardook

      تو هم دنبال رأیی
      امسال ماشاءالله همه نماینده ها یاد مردم و ملت و قانون افتادن البته در حد حرف

      پاسخ ها

      • علی

        علاوه بر خودشیرینی برای جمع آوری رای ، دنبال ایجاد حاشیه برای پرسپولیس هم هست

      • بدون نام

        اره والا

    • بدون نام

      جواب سوالت خیلی روشن چون وزیرورزش نمیخواادایران توهیچ یک ازباشگاههی ووتیم ملی موفق نش اینکارهارومیکنه وخاین

    • رضا

      ای کاش امثال شما ها وارد فضای ورزش نشید. ازوقتی که شماها وارد ورزش شدید گرفتاری های ورزش کمتر نشد که بیشتر هم شده. کشور ما مسائل بسیار مهمتری داره که وظیفه شما نمایندگان رسیدگی به اونهاست حالا برای خوشامد گویی و رای آوردن در دوره های بعد خودتون را وارد مسائلی میکنید که کمترین اطلاعاتی از اون ندارید شما اگه واقعا درست میگید برید بررسی کنید ببینید خود آقای زنوزی اینهمه ثروت از کجا آورده که مثل ریگ بیابان پول خرج میکنه. فقط شما روی امثال هدایتی دست نزارید که جرمش معلوم و مشخص. امثال زنوزی و انصاری و... را فراموش نکنید که چطور پول ملت را حیف و میل می‌کنند.

      پاسخ ها

      • ت ت

        اره پسه پوستنو درمیاره

    • بدون نام

      وطن فروش تو به تاریخ ایران توهین کردی حالا میایی میگی من ایران از همه چیز برام بالاتره ما از خدامون پرسپولیس خصوصی بشه اما گویا فدارسیون نمیخواد سودش راحت از دست بده

      پاسخ ها

      • ......

        حراست وزیر ورزش امده شده مدیر عامل پرسپولیس بد میگن تبانی مافیا نداریم بخدا فوتبال ما شده لجنستان باعث بانیشم همین وزیر و فدارسیون هستش ..اقای وزیر پسرت پرسپولیسه خوب قبول هر کسی حق انتخاب داره ولی بدون که تراکتور هم ۴۰ میلیون هواداز داره نباید اینا رو نادیده گرفت ...استقلال ..‌سپاهانم میلیونها هوادار داره چرا نگاهت فقط برا یک تیم وجدان شرفت کجا رفته ...‌همه چیو نمیشه با پول خرید ...هواداران تراکتور بخد ا جام نمی خان جام مال پرسپولیس اصلن میخای جام واسه سال بدشم امضا کنیم برای شما باشه ...ما دنبال فوتبال پاکیم از مافیا و تبانی بیاید بیرون به همه تیمها به یک اندازه ارزش بدین

      • بدون نام

        کاربر ۱۸:۳۲ کم اراجیف بگو آقای عرب سه سال پیش از اون سمت برکنار شده دوما پرسپولیس اگه تبانی بود که این هم همه از داوری ضرر نمی‌دید اگه مال وزارت بود که با برنامه فشرده از اسیا حذف نمیشد شما نارحت این هستید که این همه مدت با اینکه از داوری از وزارت از خبرها براش حاشیه درست کردین ولی باز نتونستین جلوی قدرتش قد علم کنید البته فکر کنم با پنجره بسته که رفت فینال پسره وزیر می‌آمد براش گل میزد برید پرسپولیس فقط ی پشتوانه دارد آن هم خدا و هوادارانش هستن تمام

      • بدون نام

        کل جمعیت ترک ها ایران از قشقایی گرفته تا ترکمن همه طبق آخرین آمار ۱۵میلیون نفر هست شما چطور میگید چهل میلیون نفر بعدش تراکتور فقط تو تبریز طرف دار داره ولی ترک قزوین همدان اراک زنجان با اطمینان بهت میگم که طرفداران پرسپولیس و استقلال هستن....

      • بدون نام

        فوتبال پاک از وقتی تراکتور آمد لیگ برتر از بین رفت

      • ممد دانیالی

        کاربر 18:32 ... من استقلالیم و متنفرم از لنگ ولی خدایی این 40 ملیون هوادارو از کجا اوردی خخخخخ

    • یعقوبی

      آخه مردیکه بی سواد به اون رسالتی ک براش مردم بهت رای دادن بجنگ ن ورزش ک به تو هیچ ارتباطی نداره ب تو چه مدیرعامل پرسپولیس کارش چیه. اون تیم مزخرف و بی افتخار سوراختور ک هرچی بی قانونی از طرف تماشاگرای بی فرهنگش ازشون سر زده دیگه جایی دفاع کردن نداره ک شما دارید با تعصب بیجاتون ازشون دفاع میکنید برسید ب درد مردم ن کاری ک بهت هیچ ارتباطی نداره

      پاسخ ها

      • ......

        اقای یعقوبی باسواد تو هنوز حرف زدن بلد نیستی ادعای باسوادی می کنی .با اینکه زبانتون فارسی ولی متاسفم برات..... ولی بهت نمیاد از ابتدایی بیشتر باشی

      • بدون نام

        اقای یعقوبی افرین درست میفرمایید

    • بدون نام

      چرا فدراسیون باید یک گروه اصفهانی باشد که هر کاری میکند که سپاهان قهرمان شود چرا

      پاسخ ها

      • نصر

        بدون نام چرت نگو شما چرتپولیسیا،ساده وبی فکر،هستیدهرچرتی آقایون مسئول چرتپولیس شایع میکنند تا اعمال خودشونا توجیح کنند را باور میکنید با همه تیم های رقیب مسئله دارید مگر تیم هایی که مربیش گل محمدی یا تار تار باشه ( اخه همیشه دوست دارندچرتپولیس پیروز بشه)

      • بدون نام

        دهنتو ببند نصر ابو بریز جایی که میسوزه هیچکدومتون منظورم تاس هیچی نیستید

    • بدون نام

      کثیفترین باز رو برا گرفتن رای بعضی انمایندگان آغاز کرده اند درنهایت مام دلایلت باب میل سوراتوریها بود

    • بدون نام

      عجب ادم گاگولی

    • بدون نام

      دمش گرم بالاخره در بین این همه نماینده ؛ یک نفر پیدا شد که حرف حساب رو بزنه

    • بی نام

      ببین آقایون نماینده واسه رای آوردن تو انتخابات پیش رو وارد چه عرصه ایها شدن و واسه انتخابات و گرفتن رای طرفداران تراکتور دست گذاشته رو نکته هایی که میدونه به جایی نمیرسه ولی چون چیزهایی هستند که خواست طرفدارن تراکتوره افتادن دنبالش فقط بخاطر اینکه محبوبیتی بینشون بدست بیاره که دوباره چهار سال بتونه بره مجلس و تنها چیزی که براشون مهم نیست فوتبال و اتفاقاتش و خواسته هوادارهاست .

    • علی

      خوشحالم که پرسپولیس همه رو .... و افتادن به جلز و ولز

    • بدون نام

      حرف راست میزنه
      لنگیا همه رو خریدن

    • بدون نام

      اینم نمونه مستقیم دخالت سیاسیون در ورزش !!!
      که چرا به تراکتور جام نمیدن؟؟تا حالا پنج نماینده به طرفداری از این تیم مستقیم وارد لابی و تهدید وزارت و فدارسیون شدن به نفع تیم تبریزی

    • بدون نام

      لنگ کثیف استقلال و تراکتور رو به این روز انداخته با رانت بازی

    • بدون نام

      این به تاریخ و تمدن ایران و ایرانی توهین ها کرده و حالا میگه ایران براش مهمه؟؟؟؟

    • بدون نام

      مگه تو نبودی که به ایران و ایرانی توهین کردی؟

    • بدون نام

      شیر مادر حلالت شیر مرد اگه توی ایران فقط پنجاه نفر نماینده شجاع عدالت خواه با تعصب داشتیم توی ایران چه غمی داشتیم، ....

    • مهدی عطا

      شمااگرهنرداری وظیفه خودت راانجام بده وبه چیزی که به شماربطی نداره دخالت نکن تووامثال توباآوردن اسم پرسپولیس بزرگ نمیشید چقدرفوتبال ما بدبخت شده که مثل تونظرمیدهی سانسورنکن

    • بهمن اهوازی

      واویلا چه آتشی به پا کرده این پرسپولیس عشق؛ بقول طرف آب رو بریز همونجا که داره میسوزه

    • موسوی

      متاسفم برا اینجور نماینده ها!!!! البته با وجود اینجور نماینده هاست که وصع مملکتومون همینه.

      پاسخ ها

      • ت ت

        اره بابا به ضررتونه میگین نماینده کار واجب تری دازه

    • بدون نام

      داداش ما که دیگه از بس گفتیم لیگ و تعطیل کنید خسته شدیم مدیرعامل پرسپووولللیییس مدیر حراسته چیه خود وزیرش هم پولوس پولوسیه!!

    • خوزستان .۴ و ۷

      بالاخره در ایران هفتاد میلیونی یک مرد پیدا شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوروزدیگه پرسپولیس قهرمان میشه بدخواهان خفه به امیدخدا

    • بدون نام

      با این سوالا (تاجر آهن، عکس گرفتن با سگ و...) میخوای استیضاح کنی؟! موندم شما واسه چی تو کار فوتبال دخالت میکنی! طرفداری باش. برو تو استادیوم تشویقتو بکن. دوره بعدم رای میاری حتما.

    • ممد دانیالی

      عجب.... عرب مدیر عامل لنگ مسول حراست وزارت ورزشم هست؟؟ واقعا دم این نماینده گرم هر چند جنوبی هستم ولی حرفاش عین واقعیته.. هر کی مسول حراست وزارت ورزشه و وقتی پست به این مهمی و حیاتی هم داره معلومه هر غلطی بخواد میتونه بکنه..
      باید در این ورزش رو گل گرفت چون ب لجن کشیده شده

    • تاج کبیر. چهار فینال دوقهرمانی آسیا

      همه چی فعلا در اختیار لنگه. وزیر و فدراسیون و داوری

    • بی نام

      باز دست تراکتور از جام کوتاه شد و صدای چوب باقلا هم دراومد .

    • فرهنگ شاهینی

      یعنی نمایندگان اذربایجان قشنگ دوره پیشرفته موج سواری برامواج احساسات مردم راپاس کردنداونهم بانمره فوق عالی .ولی غافل ازاینکه دیگه مردم روشن شدندواین حناکاریها تاثیری روی مردم ندارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج