جاباما
۸۶۱۴۸۲
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

کارنامه مربیان استقلالی؛ پدیده‌ای از لیگ دو!

روانخواه تنها مربیِ استقلالی بود که در این فصل جشن گرفت.

وبسایت نود: این فصل علاوه بر اینکه باب میل استقلال و هوادارانش پیش‌ نرفت، برای مربیانِ استقلالی که در لیگ‌های پایین‌تر کار می‌کردند هم شرایط خوب نبود. جالب است که هیچ کدام از آن‌ها فصل را با تیم اول فصل‌شان به پایان نرساندند و کارنامه‌‌شان پر بود از استعفا و اخراج.

شهرداری ماهشهر که قعرنشین جدول لیگ یک شد در این فصل بین داود مهابادی، مهدی پاشازاده و مجید نامجو مطلق‌ دست به دست می‌شد که در نهایت هم به لیگ دو سقوط کرد. مهدی پاشازاده و محمود فکری در دو مقطع مختلف در پرسپولیس پاکدشت هم حضور پیدا کردند که با وجود هزینه‌های زیاد نتوانستند این تیم را لیگ برتری کنند و پاکدشتی‌ها در پایان فصل به رتبه ششم رضایت دادند.

دیگر تیم پاشازاده در فصلی که گذشت، بادران تهران بود که در آن‌جا هم بیشتر از یک نیم‌فصل دوام نیاورد و بعد از مصاحبه‌های پینگ‌پنگی علیه مدیریت، از بادران جدا شد. فکری هم نیم‌فصل اول را در شاهین بوشهر سپری کرده بود و در نیم‌فصل دوم بوشهری‌ها با عبدالله ویسی اوج گرفتند و به لیگ برتر رسیدند.

داوود مهابادی هم در ادامه عوض کردن تیم‌هایش، در نیم‌فصل دوم از شهرداری ماهشهر به فجرسپاسی رفت. علی سامره بیشتر از یک نیم‌فصل در مس رفسنجان دوام نیاورد و خیلی زود ادامه فصل لیگ یک را از خانه تماشا کرد. اکبر میثاقیان از کارون خرمشهر راهی خونه به خونه بابل شد و در هیچ کدام از این دو تیم نتیجه چشمگیری کسب نکرد. شهرداری بندر عباس لیگ دویی هم با آرش برهانی موفق به صعود نشد.

در بین تیم‌های صعودکننده از لیگ دو به لیگ یک اما بالاخره نام یک استقلالی دیده می‌شود. امید روانخواه موفق شد طعم صعود را بچشد و موفق‌ترین استقلالی این فصل لقب بگیرد.

نکته جالب در مورد روانخواه این است که او نیروی‌زمینی را به لیگ یک رساند که اول فصل قصد نداشت در مسابقات حاضر شود و شنیده‌ها حاکی از انحلال این تیم بود. اما این باشگاه در مسابقات حاضر شد و با فراهم آوردن امکانات، روز آخر موفق شدند در رشت جشن صعود به لیگ یک را بگیرند. اتفاقی که موجی از شادی را بین سربازها هم به وجود آورد. طبق ادعای روانخواه، در این تیم به جز سه بازیکن، همگی سربازند و میانگین سنی تیمش به عدد ۲۳ هم نمی‌رسد.

کارنامه مربیان استقلالی؛ پدیده‌ای از لیگ دو!

در همین رابطه پرویز محمدخانی مدیرعامل باشگاه نیروی‌زمینی به خبرنگار نود گفت: «یکی از موارد بسیار مهم نیروهای مسلح بحث ورزش است. فرمانده محترم نیروی‌زمینی امیر کیومرث حیدری همیشه این توصیه را به فرمانده ورزش نیروی زمینی دارند که علاوه بر توسعه ورزش‌های همگانی و ورزش‌های کاربردی نظامی، باید توجه ویژه‌ای به ورزش‌های قهرمانی هم داشته باشیم. در خصوص تیم فوتبال نیز دستور ویژه دارند و با جابجایی اساسی مدیریت تیم، خوشبختانه نتایج خوبی گرفتیم. و توانستیم علاوه بر شکوفایی استعدادها، از ظرفیت‌ تیم نیز استفاده کنیم و صعود کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رفیع زاده

      آقای روانخوآه واقعا با سوآده
      تو بحثای کآرشنآسیش عالیه
      فقط حیف ک استقلالیه

      پاسخ ها

      • kardook

        واقعا یه افتخاره واسه کیسه ها
        صعود از لیگ دو به لیگ یک

      • kardook

        واقعا یه افتخاره واسه کیسه ها
        صعود از لیگ دو به لیگ یک

    • بدون نام

      میناوند هم با سوادخخخخخخخخ

    • احمد ساری

      این نویسنده لنگی همچین گفت استقلالیها موفق نبودن که انگاری تمام مربیهای لنگی تیمهاشون اومدن یه دسته بالاتر

      پاسخ ها

      • مهدی ترابی سنج

        پیشکوت های لنگی امثال بانو میناوند وقت زر مفت میزنند تو گود حرفی برای گفتن ندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج