۸۶۱۴۹۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

رادو: دسته چاقو در دست پرسپولیس است

دروازه بان کروات پرسپولیس که قرار است در بازی سرخ ها در برابر ماشین سازی حراست از دروازه تیم برانکو را در اختیار بگیرد می گوید: دسته چاقو در دست پرسپولیس است و این ما هستیم که سرنوشت همه را در پایان لیگ برتر رقم می زنیم.

وبسایت فوتبالی: بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان پرسپولیس در گفتگویی در خصوص مسائل این روز‌های تیمش صحبت کرد که ماحصل آن را می‌توانید در زیر بخوانید:

-نظرت در مورد باخت پرسپولیس در ازبکستان و حذف تان از آسیا چیست؟

متاسفانه این اتفاق در یک غافلگیری رخ داد و ما در یک غافلگیری در برابر پاختاکور شکست خوردیم و اصلا سزاوار این شکست نبودیم. شما توجه داشته باشید که ما در بازی رفت مقابل پاختاکور گلی رادریافت کردیم که آفساید بود. در بازی برابر السد قطر هم گل این تیم درست نبود و داور از باطل اعلام کردن این گل چشم پوشی کرد. با این حساب ۴ امتیاز با ناعدالتی از ما گرفته شد. ما تحت این شرایط حذف شدیم و من اعتقاد دارم با وجود این اتفاق چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌شود.

-چرا پرسپولیس در چند بازی نتوانسته است اقتدار قبلی خود را تکرار کند؟

من با این موضوع موافق نیستم. در سالی که تیم‌ها از نظر کیفی این قدر به هم نزدیک هستند و چه از نظر کمی و چه از نظر نفری رقابت تنگاتنگی وجود دارد، ما هم با تلاش زیاد برای کسب قهرمانی می‌جنگیم. در حال حاضر ما در جدول رقابت فشرده‌ای با حریفان داریم.

رادو: دسته چاقو در دست پرسپولیس است

تیمی مثل پدیده مشهد که امسال شگفتی ساز بود و سپاهان هم تلاش زیادی برای موفقیت دارد. استقلال هم در بازی‌های قبل رقیب جدی در جدول برای کسب قهرمانی بود و در این بین تراکتور را نیز نباید فراموش کرد.

در چنین فضایی، بی شک رقابت خیلی نزدیک و فشرده است، اما مهمترین مساله در این میان این است که در حال حاضر دسته چاقو در دست پرسپولیس است و ما سرنوشت مان را خودمان رقم می‌زنیم و می‌توانیم با ۲ پیروزی دیگر قهرمانی مان را برای سومین فصل متوالی تکرار کنیم. ما در این فصل بازی‌های زیادی را با پیروزی پشت سرگذاشتیم و کیفیت عملکردمان بالا بوده است.

-برای لیگ و ادامه جام حذفی می‌توان امیدوار بود که پرسپولیس به روز‌های خوب خود برگردد؟

البته. من در پاسخ به سوال قبلی تان این موضوع را توضیح دادم. این قدرت ما را نشان می‌دهد که همه چیز در دست ماست. این پرسپولیس است که سرنوشت خودش و دیگر تیم را می‌تواند رقم بزند. ما نفراتی داریم که با توان بالا و جدیتی که دارند، در بازی‌های باقی مانده مان هم بهترین و هوشمندانه‌ترین تصمیمات را می‌گیرند و می‌توانیم در هر ۲ جام باقی مانده مان، بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.

-در مورد بازی با ماشین سازی تبریز و حضورت درون دروازه سرخ‌ها چه نظری داری؟

متاسفانه علیرضا (بیرانوند) همکار و همبازی من در بازی قبل از داور کارت گرفت تا به خاطر ۴ کارته شدن نتواند در این دیدار حضور پیدا کند. در هرصورت چه من در این بازی حاضر شوم و چه اگر قرار بود که علیرضا در زمین حضور پیدا می‌کرد، تمرکز ما روی این موضوع است که فقط برای سربلندی و موفقیت تلاش کنیم و به این فکر می‌کنیم عملکردی در زمین داشته باشیم که باد به پرچم پرسپولیس بوزد.

-پیش بینی ات از نتیجه بازی برابر ماشین سازی تبریز چیست؟

در بازی رفت ما موفق شدیم ماشین سازی را شکست دهیم و امیدوارم نتیجه پیروزی در این بازی هم رقم بخورد. البته می‌دانیم حریف سرسختی را پیش روی خود داریم، اما نباید این مساله را فراموش کنیم که ما نقطه ثقل و اتکای بزرگی پ به نام پروفسور برانکو را روی نیمکت هدایت مان می‌بینیم که همواره هوشمندانه عمل می‌کند و در هر لحظه طرحی در نظر دارد تا پرسپولیس را به اوج برساند.

-این روز‌ها از بودیمیر انتقادات زیادی می‌شود. در این مورد نظری نداری؟

ماریو همبازی من است و برای دانستن در مورد او کافی است به سوابق او در دینامو توجه کنید و به آمار‌های خوبی که او در رقم زده است، نگاه کنید. این آمار گویای واقعیتی است که نشان می‌دهد او به عنوان یک بازیکن خوب و ارزشمند به پرسپولیس آمده است. من نمی‌دانم این انتقادات از کجا مطرح می‌شود، اما فکر می‌کنم بقیه صحبت‌ها در این خصوص را باید مسئولان تیم داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضازمان

      رادوعشق

    • عاشق پرسپولیس

      دمت گرم بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج