جاباما
۸۶۱۴۹۸
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

بیانی: مجیدی بهترین گزینه داخلی است

مدافع ملی پوش وکاپیتان سابق استقلال با حمایت زیاد از حضور مجیدی امیدوار است او بتواند استقلال را به روزهای خوبش باز گرداند.

ورزش سه: در واقع استقلال دهه ۷۰ را باید جزو یکی از بهترین تیم های نه تنها ایران بلکه آسیا قلمداد کنیم. همان تیم که دو سال پیاپی به فینال جام باشگاه های آسیا رفت و موفق شد در نهایت شایستگی عنوان قهرمانی آسیا را به دست بیاورد.

کاپیتان خوش استایل آن تیم کسی نبود جز شاهین بیانی که این روزها کمتر او را در فوتبال ایران مشاهده می کنیم .

شاهین نظراتش را در خصوص استقلال این فصل اینگونه آغاز می کند :« از نظر من بسیاری از مشکلاتی که استقلال در طول فصل با آن مواجه شد، تصمیمات اشتباهی بود که مدیران این تیم در پیش فصل گرفتند . از نحوه بستن قرارداد با وینفرد شفرتا از دست دادن بازیکنان کلیدی و خرید بازیکنان جانشینی که نه تنها در سطح استقلال بلکه در حد لیگ ایران هم نبودند.»

بیانی: مجیدی بهترین گزینه داخلی است

بیانی با انتقاد از شفر تاکید کرد:« متاسفانه شفر فاقد آن انگیزه لازم برای هدایت تیمی مثل استقلال بود و به همین خاطر او در طی حضورش در استقلال عملا دستاورد خاصی را نداشت . یکی از مشکلات بارز شفر نداشتن توانایی کافی در کنترل حاشیه هایی بود که این روزها با وجود رسانه های متعددی که وجود دارد سخت تر از هر زمانی شده است .»

وی درادامه افزود : « با تمام این تفاصیل با حضور فتحی و خرید چند بازیکن خارجی استقلال دوباره احیا شد، اما من معتقدم روز بازی دربی در دور برگشت همان نقطه عطف این فصل استقلال بود. شفر درحالی که به راحتی می توانست آن بازی را به نفع خودش پایان ببرد یا حتی یک تساوی از آن دیدار بگیرد قافیه را به پرسپولیس واگذارکرد تا بهترین شانس خودش را برای قهرمانی در این جام از دست بدهد . در آسیا هم باید با واقعیت ها کنار بیاییم، وقتی یک تیم توان قهرمانی را در لیگ داخلی را ندارد چطور می تواند در آسیا با وجود چنین گروه سختی نتیجه بگیرد و این امر بیشتر به رویا پردازی شبیه است .»

شاهین بیانی درباره اینکه آیا حضور فرهاد مجیدی در این مقطع انتخاب مناسبی بود اظهار داشت :« وقتی استقلال شانس خودش را برای کسب عنوان قهرمانی پس از باخت مقابل پدیده از دست داد به نظر من فرهاد مجیدی می توانست بهترین گزینه برای هدایت استقلال باشد تا لا اقل او بتواند دراین مدت تجربیات لازم برای هدایت چنین پستی را به دست بیاورد وچالش های این پست را از نزدیک لمس کند .»

شاهین بیانی درادامه با اعتقاد بر حضورمجیدی ادامه داد:« فرهاد مجیدی علاوه بر اینکه هوش بسیار بالایی دارد و از محبوبیت لازم در سکوها برخوردار است، حاشیه های استقلال را به خوبی می شناسد و درصورتی که گزینه خارجی مدنظر مسئولان درکلاس بالایی قرارنداشته باشد، فرهاد مجیدی می تواند بهترین گزینه داخلی باشد .او قادر است دوباره شخصیت استقلال را به این تیم برگرداند و به بازیکنانش درک ارزش بر تن کردن این پیراهن را بدهد .»

وی درباره جرایمی که مجیدی در ابتدای حضورش دراستقلال درنظر گرفته است گفت :« از نظرمن این نوع برخورد می تواند شروع خوبی بر کنترل حاشیه ها باشد مضاف بر این که این را هم در نظر بگیرید که هیچ نام وعنوانی بالاتر از استقلال وجود نداردو این را باید همه بازیکنان با قلبشان درک کنند .»

بیانی در پایان با اشاره به آن استقلال دهه نود میلادی خاطر نشان کرد:« آن تیم استقلال در 42 دو بازی در 4 جام هیچ شکستی را نپذیرفت که این خود در فوتبال ایران یک رکورد به شمار می رود . خدا آقای پورحیدری را بیامرزد او به تنهایی بالای سر تیم خود ایستاده بود .

آن تیم 8 ملی پوش داشت و بالای 10 هافبک آماده در اختیارش بود که به تناوب از آنها در ازی ها استفاده می شد، اما مثل امروز نبود که بازیکنی با قرار نگرفتن در ترکیب تیم اعتراض یا قهر کند . آن زمان عشق به پیراهن از هر چیری مهم تر بود . من امیدوارم مجیدی بتواند با حضورش دراستقلال دوباره این تیم را به روزهای اوجش بازگرداند. از همه پیشکسوتان محترم استقلال هم می خواهم که بدون در نظر گرفتن نام افراد صرفا هر کسی را که هدایت این تیم را برعهده می گیرد حمایت کنند،تا هواداران بازهم شاهد روز های خوب استقلال باشند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مظلومی هنوزم بهترین گزینه است به شرطی که سفتا رو بندازن بیرون!

    • N

      فرناز؟

    • سانسور چی به ملکوت اعلا پیوست ‌‌ ‌

      این را‌لنگی ها بشنوند قاطی میکنند
      تو که میدانی لنگ ها طبق اسناد پزشکی دیوانه هستن.

    • علی آبی....

      موافقم....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج