۸۶۱۵۲۷
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

امیر حیدری: با هر نوع تهدیدی مقابله خواهیم کرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای ارتش تمام تجهیزات نظامی خود را مطابق با آخرین فناوری‌های جهان به‌ روزرسانی کرده و آمادگی کامل برای مقابله با هر نوع تهدید دشمن را دارند، اگر چنانچه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماقتی کنند، پاسخ ارتش محکم‌تر و کوبنده‌تر خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای ارتش تمام تجهیزات نظامی خود را مطابق با آخرین فناوری‌های جهان به‌ روزرسانی کرده و آمادگی کامل برای مقابله با هر نوع تهدید دشمن را دارند، اگر چنانچه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماقتی کنند، پاسخ ارتش محکم‌تر و کوبنده‌تر خواهد بود.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از جدیدترین دستاوردهای نظامی پادگان شهید آبشناسان در تیپ ۴۱ متحرک هجومی و گروه مهندسی رزمی شمال‌ غرب کشور افزود: در بازدیدی که از تیپ ٢٦٤ سلماس انجام شد آمادگی رزمی و توان دفاعی کارکنان این تیپ اعم از پایور و وظیفه در بالاترین وضعیت قرار داشت و نشان دادند که در برابر هرگونه تهدید دشمن آگاه و آماده هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که با تکیه بر توان و اقتدار خود و حرکت در مسیر فرمان رهبری، امنیت کامل را در کشور برقرار و از آن پاسداری کند.

وی با بیان این‌که «خلاقیت و نوآوری در عرصه دفاعی کشور بسیار موثر است» گفت: ایران یکی از قدرتمندترین ارتش‌های جهان را به لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی آماده رزم دارد.

وی تحرک و چابکی را از ویژگی‌های نیروی زمینی ارتش خواند و افزود: از منویات فرماندهی معزز کل قوا، ارتقاء تحرک و کارآمدی یگان‌هاست، در این حوزه ما تلاش کرده‌ایم با توانمندی متخصصین داخلی، جهاد خودکفایی و با همکاری صنعت دفاعی کشور تجهیزات و سلاح‌های خود را روزآمد کنیم؛ به جرأت می‌توان گفت که با هرنوع تهدیدی مقابله خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقش ارتش در مدیریت بحران به ویژه سیل اخیر اشاره کرد و گفت: اقدام ارتش تحقق شعار ارتش فدای ملت بود که موجب خرسندی رهبر معظم انقلاب شد و ایشان این جمله تاریخی را که «ارتش نمایشگاهی از ارزش های الهی و انقلابی است» را خطاب به ارتشیان بیان فرمودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران وطنم.

      زنده باد ایران مرگ بر بدخواهان ایران

    • بدون نام

      درود بدونیت مردم ایران تا آخرین قطره خون با شماست

    • بدون نام

      درود بر تو دلاور مرد

    • بدون نام

      درود بر ارتش متعهد

    • بدون نام

      درور خدا بر ظلم ستیزان.سرداران بی ادعا درود تان باد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج