۸۶۱۵۲۹
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

پنجعلی: در حق نمایندگان ایران کم‌فروشی می‌کنند

کاپیتان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس دیدار سرخپوشان برابر ماشین‌سازی را حساس خواند و گفت: پرسپولیس برای کسب سومین قهرمانی متوالی نیاز به پیروزی و کسب هر سه امتیاز دیدار برابر ماشین‌سازی دارد.

ایرنا: دیدارهای دو هفته پایانی لیگ برتر فوتبال همزمان بین تیم های مختلف برگزار می شود و پرسپولیس روز شنبه در دیداری حساس در تهران میزبان ماشین سازی تبریز است. پرسپولیس در حال حاضر با ۵۷ امتیاز و ۳ امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان صدرنشین است و برای قهرمانی از دو دیدار پیش رو تنها به ۴ امتیاز نیاز دارد.

محمد پنجعلی با اشاره به دیدار پیش روی پرسپولیس برابر ماشین سازی گفت: باید جشن قهرمانی را در این دیدار بگیریم. کار سختی است، اما در برهه حساسی قرار داریم و باید نگاه رو به جلو داشته باشیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی با بیان اینکه دو دیدار حساس تا پایان فصل برای پرسپولیس باقی مانده، افزود: طبیعی است همه تیم ها با انگیزه خاصی برابر پرسپولیس به میدان می آیند. اینکه این تیم ها در این مقطع برابر ما قرار می گیرند، کار را سخت می کند اما در این دو بازی باقیمانده باید قهرمانی را مسجل کنیم تا به مشکلی نخوریم.

وی با اشاره به حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانانان آسیا خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئولان فوتبال ایران در حق نمایندگان ایران کم فروشی می کنند و بی تفاوت هستند. واقعا خستگی در ساق پای بازیکنان در بازی برابر پاختاکور مشخص بود.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: باید قدر این بازیکنان را بدانیم؛ زیرا آنها کم کاری نکردند. مشکل از افرادی بود که این برنامه را برای بازیکنان چیدند. همه دیدند و درک کردند چه بلایی سر پرسپولیس آوردند.

وی ادامه داد: بازیکنان برابر پاختاکور تلاش کردند اما در طول بازی و به ویژه در نیمه دوم مشخص بود بازیکنان از جهت توان بدنی مشکل دارند.

پنجعلی گفت: در لیگ برتر همه نسبت به جایگاه پرسپولیس اذعان دارند. بازیکنان در بدترین شرایط و به دور از حاشیه کارشان را دنبال کردند. مشکلاتی وجود داشت اما از بین رفت و باید از این بازیکنان تمجید شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • انتقاد سازنده

      جناب پنجعلی . تمام دنیا همینه . نمیشه که پرسپولیسیها مابین بازیها ۲۰ روز استراحت کنن یا برن جزایر قناری برای تفریح . فوتبال همینه . هر کی ناراحته میتونه بره مطب بزنه و نسخه بنویسه البته اگه سوادشو داشته باشه . شماها کلا عادت دارین قرقر کنین . زورتون به پاختاکور و بقیه نرسید . کمی منطقی حرف بزنید . فدراسیون ک الباقی ارگانهای مربوطه که فقط در خدمت پرسپولیس هستن . دیگه چرا قر میزنید . همه جوره دارن بهتون حال میدن . بسه دیگه . اونقدر قر میزنین که اگه جام بگیرین هم برای کسی مهم نباشه . لیونل مسی نصف سید جلاله ولی اصلا دیدی قر بزنه ؟

      پاسخ ها

      • kardook

        ای کیسه کش گلابی

      • بدون نام

        اتفاقا.لنگی اصله

    • بدون نام

      جناب پنجعلی چرا راست سخن.نمیگویی.توان.بچه ها.همینه

      .جناب.پنجعلی.بامردم.روراست.باشید تقصیر هیچ کس نیست مگربرانکو پارسال.بهترين موقعیت.داشتیم.که.قهرمان. آسیا شویم.ولی.نشدیم
      پس.این.برانکو.مربی خوبی نیست.حیف. آن پول میگیره
      برانکو.مربی.دسته.سه.ایران.بایدمربیگری.کند

      پاسخ ها

      • kardook

        تو دیگه خیلی کیسه ای
        برانکو هست و خواهد بود و بقیه زیرن و خواهن ماند

      • ناشناس

        مشخصه کیسه تنانی ها اینم شگرد جدیده در لباس طرفدار ولی منتقد مثلا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج