۸۶۱۵۳۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

مسیر هموار شاگردان برانکو برای قهرمانی

شاگردان تارتار فقط یک برد داشته‌اند مقابل استقلال آن هم در هفته چهارم لیگ و بعد از آن مقابل ۵ تیم بالای جدول برد راتجربه نکرده‌اند.

وب‌سایت نود: پرسپولیس برای بالابردن جام و رسیدن به مرحله آخر دو غول دیگر پیش رو دارد. غول‌هایی که یا باید بکشند و یا کشته شوند تا در نهایت سرنوشت جام مشخص شود. دو قسمت پایانی این داستان جذاب چه سرنوشتی خواهد داشت و در نهایت چه کسی به وصال تاج قهرمانی می‌رسد؟

روی کاغد شاید بتوان گفت که پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی و پارس جنوبی کار سختی نخواهد داشت و گرفتن شش امتیاز از این دو تیم اصلا تصور خیلی خوش بینانه‌ای نیست. آمار در این مورد اما چه نظری دارد؟ ماشین‌سازی و پارس پیش از این غول‌کش بوده‌اند و یا حریف‌هایی آسان که بردن‌شان علاوه بر روی کاغذ داخل زمین هم کار سختی نیست.

ماشین‌سازی مقابل ۵ تیم بالای جدولی در این فصل هیچ بردی نداشته است. آنها دو بار به تراکتورسازی باخته اند، یک باخت و مساوی مقابل استقلال داشته‌اند، یک باخت مساوی مقابل سپاهان و یک باخت هم مقابل پرسپولیس و یک تساوی مقابل پدیده. ماشین‌سازی نتوانسته هیچ کدام از ۵ مدعی لیگ را شکست دهد. اگرچه آنها به دلایل مختلف دوست داشتند که به تیم همشهری‌شان برای قهرمانی کمک کنند اما کمک چندانی نکرده‌اند. تراکتورسازی تا این‌جای فصل فقط دو امتیاز بیشتر نسبت به دیگر مدعیان از ماشین توانسته بگیرد.

پارس جنوبی جم هم شرایطی مشابه ماشین‌سازی دارد. شاگردان تارتار فقط یک برد داشته‌اند مقابل استقلال آن هم در هفته چهارم لیگ و بعد از آن مقابل ۵ تیم بالای جدول برد راتجربه نکرده‌اند. تساوی مقابل سپاهان و پدیده و باخت مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس در نیم‌فصل اول و باخت به استقلال و سپاهان و پدیده در نیم‌فصل دوم کارنامه تارتار مقابل بالانشینان بوده است.

با این آمار به نظر می‌رسد که پرسپولیس همان‌اندازه که روی کاغذ احتمال کسب امتیاز از هر دو بازی را دارد در زمین هم می‌تواند به این اتفاق امیدوار باشد. مگر این که مهاجری و تارتار برگ برنده ای در این هفته‌های پایانی رو کرده و همه را غافلگیر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماشین سازی 6 امتیاز به سوراختور هدیه داد ، جلوی پرسپولیس هم اتوبوسی دفاع میکنه ولی بازنده از میدان بیرون میره انشاالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج