۸۶۱۵۳۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

کوتینیو، مشکل ۱۳.۵ میلیون یورویی بارسلونا

فیلیپه کوتینیو تبدیل به مشکل بزرگ بارسلونا شده است.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، حدس این مسئله کار چندان سختی نبود اما شکست ۴-۰ بارسلونا در مقابل لیورپول، دیداری که کوتینیو در آن بیش از همه در سایه بود، مهر تاییدی بر وجود یک مشکل بین بازیکن برزیلی و باشگاهش بود.

بارسلونا نیاز به مهاجمی ترسناک و قدرتمند دارد و شاید کوتینیو نتواند برای بارسلونا چنین بازیکنی باشد. به نظر بهترین چاره، فروش ستاره برزیلی است. باشگاه تلاش دارد تا کوتینیو را به فروش رسانده و از پول به دست آمده در جهت تقویت دوباره ترکیب استفاده کند. خروج او همچنین حقوق سالانه ۱۳.۵ میلیون یورویی را به خزانه باشگاه بازخواهد گرداند.

کوتینیو، مشکل ۱۳.۵ میلیون یورویی بارسلونا

بارسلونا در هفته های اخیر تلاش کرده تا فصل با شرایطی بهتر از آنچه اکنون وجود دارد، به پایان برسد. جو نیوکمپ علیه کوتینیو است و علیرغم حمایت های لیونل مسی، بعید به نظر می‌رسد کوتینیو آینده ای در بارسلونا داشته باشد.

کوتینیو که در ژانویه 2018 به بارسلونا پیوست، نیم فصلی درخشان را به همراه آبی اناری ها پشت سر گذاشت. او 10 گل به ثمر رساند و دوگانه داخلی را به همراه تیمش کسب کرد. اما بعد از آن، به نظر می‌رسد که کوتینیو مسیر خود را گم کرده است.

اگرچه کوتینیو در لیگ قهرمانان مقابل تاتنهام، لیون و منچستریونایتد گلزنی کرده، اما روزهای او در لالیگا کابوس وار بوده و او در 22 بازی اخیر خود در این رقابت ها، تنها یک بار موفق به گلزنی شده است. او گرانترین خرید تاریخ کاتالان ها بوده و می‌توان گفت، انتقال او به نیوکمپ یک انتقال شکست خورده است. طعنه آمیز آن که او در نخستین روزهای سال 2018، لیورپول را به امید حضور در فینال لیگ قهرمانان به مقصد بارسا ترک کرد اما به جای بارسا، این لیورپول بوده که به هر دو فینال اخیر لیگ قهرمانان راه یافته است.

مقصد بعدی او می‌تواند لیگ برتر انگلیس باشد؛ 5 سال و نیم حضور در لیورپول با آمار 54 گل در 201 بازی، نشان می‌دهد که فضای جزیره می‌تواند به او در احیا شدن کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به درد نخور محض

    • بدون نام

      بارسلون جای آدمای ضعیف نیست. چه بازیکن چه مربی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج