۸۶۱۵۶۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

آخرین امید لیورپول؛ سرمربی علیرضا جهانبخش!

بعد از برنلی و لسترسیتی، آخرین امید لیورپول به برایتون و کریس هاتن خواهد بود.

وبسایت نود: از ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه سوت شروع ۱۰ بازی هفته پایانی لیگ برتر انگلیس به شکل همزمان به صدا درخواهد آمد تا تکلیف جذاب ترین جنگ قهرمانی تاریخ لیگ برتر مشخص شود.

در شرایطی که تکلیف هر ۳ تیم سقوط کننده مشخص شده و تکلیف آخرین سهمیه لیگ قهرمانان نیز تا حدود زیادی مشخص است (تاتنهام برتری ۳ امتیازی نسبت به آرسنال دارد) اکنون تنها منتظر رونمایی از چهره قهرمان لیگ برتر هستیم؛ قهرمانی که از بین منچسترسیتی ۹۵ امتیازی و لیورپول ۹۴ امتیازی تعیین خواهد شد.

منچسترسیتی در آخرین مسابقه در ورزشگاه آمکس مهمان برایتونی خواهد بود که قبل از مسابقه هفته قبل برابر آرسنال، از ماندن خود در لیگ برتر مطمئن شد. البته این اطمینان تغییری در وضعیت مرغ های دریایی ایجاد نکرد و آن ها با ارائه یک بازی سزاوارانه آرسنال را در امارات متوقف کردند تا آخرین امیدهای توپچی ها را برای چهارم شدن از بین ببرند.

آخرین امید لیورپول؛ سرمربی علیرضا جهانبخش!

لیورپول نیز خود باید در آنفیلد به مصاف وولورهمپتونی برود که با هر نتیجه ای در هفته پایانی، از رده هفتم تکان نخواهد خورد. لیورپول خود باید وولوز را شکست دهد و امیدوار به برایتون بماند تا این تیم بعد از آرسنال، امیدهای یکی دیگر از تیم های بزرگ جزیره را نیز نابود کند. آمار و ارقام نیز نشان می‌دهد که لیورپولی ها امید خود را به فرد مناسبی سپرده اند!

به نقل از وبسایت رسمی لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در بازی های خود در هفته پایانی 5 فصل اخیر شکست نخورده اند و در این بازی ها با کسب 4 برد و یک تساوی، فصل را به پایان رسانده اند. سیتی در هفته سی و هشتم فصل 14-2013 میزبان وستهم یونایتد بود و با گل های نصری و کمپانی، 2-0 پیروز شد تا جنگ قهرمانی را از لیورپول برده و در برای دومین بار در طول 3 فصل بر بام اروپا بایستد.

در هفته سی و هشتم فصل 15-2014 میزبان ساوتهمپتون بود و با گل های لمپارد و آگوئرو 2-0 برنده شد و فصل را در رده دوم به پایان رساند. در فصل 16-2015 سیتی در لیبرتی مهمان سوانسی سیتی بود و با تساوی 1-1 مقابل این تیم، با ایستادن در رده چهارم آخرین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای خود قطعی کرد.

در آخرین هفته از فصل 17-2016، من‌سیتی گواردیولا به ویکرج رود رفت و با دبل آگوئرو و گل های کمپانی، فرناندینیو و ژسوس 5-0 واتفورد را در هم کوبید تا سیتی در اولین فصل حضور گواردیولا، رتبه سوم را از آن خود کند. در آخرین هفته فصل 18-2017 سیتی به سنت مری رفت و با گل دقیقه 94 گابریل ژسوس به پیروزی 1-0 رسید تا لیگ را با 100 امتیاز به پایان برساند.

برای آخرین شکست سیتی در بازی های هفته پایانی باید به فصل 13-2012 بازگشت. منچسترسیتی از هفته سیزدهم فصل در رده دوم حضور داشت و با قطعی شدن قهرمانی یونایتد، هفته آخر را بدون هیچ انگیزه ای آغاز می‌کرد. من‌سیتی در حضور 47054 تماشاگر میزبان نوریچ سیتی بود در روزی که جک رادول اولین و دومین (در حقیقت اولین و آخرین!) گل های خود برای سیتی را به ثمر می‌رساند، 3-2 مغلوب قناری ها شد.

اما نکته ای که این مسابقه در خود دارد، آن است که روی نیمکت نوریچ در آن مسابقه، کریس هیوتن نشسته بود، مردی که توانسته برایتون را برای دومین فصل متوالی در لیگ برتر حفظ کرده و اکنون باید تیمش را در آخرین هفته از فصل 19-2018 به مصاف منچسترسیتی بفرستد.

بعد از دربی منچستر، سیتی رسما صدرنشین لیگ برتر شد و امید لیورپولی ها در دو هفته گذشته به برنلی و لسترسیتی بود تا بتوانند سیتی را متوقف کنند؛ دو تیمی که نتوانستند در مقابل سیتیزن ها کاری از پیش ببرند. اکنون نگاه لیورپولی ها به برایتون است با این تفاوت که برخلاف دو تیم قبلی، حداقل برایتون مردی را روی نیمکت دارد که دلایل بسیاری برای امیدواری به لیورپولی ها خواهد داد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه حالی میده جهانبخش زنتده گل برتری تیمش مقابل سیتی باشه

    • بدون نام

      چه حالی میده جهانبخش زنتده گل برتری تیمش مقابل سیتی باشه

    • بدون نام

      همچین میگیدمربی جهانبخش که مربی شخصیشه.همان که نیفتاده دسته پایینتر هنرکرده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج