۸۶۱۶۲۰
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

کره‌شمالی: «اون» بر آزمایش موشکی نظارت داشت

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بر آزمایش های موشکی این کشور که روز گذشته (پنجشنبه) در ساحل شرقی انجام شد نظارت داشته است.

خبرگزاری ایرنا: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بر آزمایش های موشکی این کشور که روز گذشته (پنجشنبه) در ساحل شرقی انجام شد نظارت داشته است.

'کی سی ان ای' خبرگزاری رسمی کره شمالی روز جمعه گزارش کرد رهبر این کشور فرماندهی رزمایش روز گذشته را به عهده داشته و دستور شلیک پرتابه ها را صادر کرده است.

کره شمالی بعد از ظهر روز گذشته (پنجشنبه) دستکم یک پرتابه ناشناس را از شمال غربی این کشور پرتاب کرد نیروهای آمریکایی و کره جنوبی در حالی که نظارت بر این فعالیت ها را شدت می بخشند، در حال تجزیه و تحلیل تعداد، نوع و مسافت پرواز این پرتابه هستند.

رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی گفته بود که کره شمالی در حدود ساعت ۱۶:۳۰ عصر دستکم یک پرتابه را از «سینو-ری» در استان «پیون آن» شمالی به سمت شرق شلیک کرده است.

مرکز مطالعات استراتژیک و بین الملل که یک اندیشکده آمریکایی است می گوید 'سینو-ری' یک پایگاه موشکی است که یک یگان بزرگ با موشک های بالستیک میان برد نودونگ در آنجا مستقر است این اندیشکده همچنین می گوید که از سینو-ری برای توسعه موشکی استفاده می شود.

خبرگزاری کره شمالی می گوید رهبر این کشور روز گذشته ابتدا در مورد آزمایش موشک های بلند برد و کوتاه برد برای واحد دفاعی ارتش سخنرانی کرده و در نهایت دستور شلیک پرتابه ها را صادر کرده است.

'کی سی ان ای' گفته است این رزمایش که با هدف تقویت توان دفاعی ارتش و ارزیابی واکنش سریع واحدهای دفاعی انجام شده موفق بوده است.

بر اساس این گزارش، کیم بر ضرورت افزایش توان واحدهای دفاعی «برای مقابله با هر نوع شرایط اضطراری» به عنوان نیاز فعلی کشور، تاکید کرده است.

کره شمالی شنبه هفته جاری نیز چند فروند موشک کوتاه‌برد آزمایش کرده بود که پیونگ یانگ در این مورد اعلام کرد در «رزمایش تهاجمی» پرتاب کننده چندگانه موشکی و تسلیحات هدایت شونده تاکتیکی را برای ارزیابی عملکرد آن ها آزمایش کرده است.

کارشناسان برد موشک های شلیک شده روز گذشته را ۳۰۰ کیلومتر برآورد می کنند اما کره شمالی از آن به عنوان یک تمرین معمول که با هدف تقویت توان دفاعی انجام شده نام می برد.

آزمایش جدید کره شمالی، دومین آزمایش این کشور از زمان نشست اول «کیم جونگ‌اون» رهبر این کشور با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در سنگاپور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خره
      چرا خبرها نمییاره .

    • ذبیع مرادی

      خیلی خوب

    • محمد کرد

      ان شاالله پیشرفت درتما م زمینه ها

    • محمودباروزه

      آخرش کاردست خودش میده

    • حکیم زاده -- م

      عالی

    • سعید

      به این میگن مرد بنازم بهت

    • لیلا

      امریکا فکر میکرد میتونه کره شمالی را مثل لیبی با وعده های پوچ خلع صلاح کنه و بعد هم باهم پیماناش بهش حمله کنه . کره شمالی دست امریکایها را خوند

    • لیلا

      امریکا فکر میکرد میتونه کره شمالی را مثل لیبی با وعده های پوچ خلع صلاح کنه و بعد هم باهم پیماناش بهش حمله کنه . کره شمالی دست امریکایها را خوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این هم یه دیکتاتور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج