۸۶۱۶۹۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تکلیف دیدار استقلال خوزستان و سایپا مشخص شد

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان: با موافقت مسئولان باشگاه فولاد خوزستان دیدار فردا ما مقابل سایپا در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می‌شود.

فارس: مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان: با موافقت مسئولان باشگاه فولاد خوزستان دیدار فردا ما مقابل سایپا در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می‌شود.

محمد رحیمی در مورد اینکه محل برگزاری دیدار استقلال خوزستان و سایپا کجا تعیین شد، گفت: ما به باشگاه فولاد خوزستان درخواست دادیم تا در صورت امکان در ورزشگاه اختصاصی این تیم به میدان برویم که مسئولان فولاد خوزستان با مساعدتی که انجام دادند رضایت خود را اعلام کردند. بدین ترتیب مسابقه فردا در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود.

وی در مورد اینکه سرانجام انتقال مصطفی کیانی بازیکن این تیم به یک تیم اندونزیایی به کجا انجامید، تصریح کرد: این مسئله فعلا منتفی است. پیشنهادی در این رابطه از سوی مدیربرنامه‌های این بازیکن اعلام شد که ما خواستار اعلام رسمی این موضوع از طریق نامه از باشگاه درخواست کننده به استقلال خوزستان شدیم. با توجه به اینکه گفته می‌شود در روز آخر فصل نقل و انتقالات اندونزی هستیم این مسئله منتفی به نظر می‌رسد.

مدیرعامل استقلال خوزستان در پایان گفت: شرایط تیم در حال حاضر خوب است. امیدواریم فردا یک بازی خوب و جوانمردانه را مشاهده کنیم. اعضای تیم ما برای ارائه یک عملکرد مناسب و آبرومندانه فردا به میدان می‌روند. استقلال خوستان و سایپا در هفته بیست و نهم لیگ برتر فردا از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج