۸۶۱۶۹۸
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

خبر خوب سوختی برای هواپیما‌های ایرانی

باوجود اینکه شرکت‌های سوخت‌رسان هواپیما در اکثر کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس به هواپیماهای ایرانی سوخت‌رسانی نمی‌کنند، اما به زودی مشکل تأمین سوخت هواپیماهای ایرانی درترکیه برطرف می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: باوجود اینکه شرکت‌های سوخت‌رسان هواپیما در اکثر کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس به هواپیماهای ایرانی سوخت‌رسانی نمی‌کنند، اما به زودی مشکل تأمین سوخت هواپیماهای ایرانی درترکیه برطرف می‌شود.

اوایل اردیبهشت‌ماه سال جاری بود که هشتمین اجلاس کمیسیون مشترک حمل‌ونقل جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه آغاز به کار کرد و دو کشور تمایل خود را برای بهبود سطح روابط خود در حوزه حمل‌ونقل اعلام کردند و در این راستا یکی از محورهای مورد بحث مسئله مهمی از جمله "تأمین سوخت ناوگان حمل و نقلی ایران در ترکیه" باوجود محدودیت‌های ایجاد شده به دلیل اعمال تحریم از سوی آمریکایی‌ها بود که به نظر می‌رسد با گذشت بیش از یک هفته از این اجلاس که در سطح وزیر راه و شهرسازی ایران و وزیر حمل و نقل ترکیه برگزار شد امکان سوخت‌گیری هواپیماهای ایرانی در ترکیه از هفته آینده فراهم می‌شود.

اخیراً مقصود اسعدی سامانی- دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی- در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورهای اروپایی نظیر آلمان، فرانسه، انگلیس، ترکیه و… امکان سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی وجود ندارد، اعلام کرد که در کشورهایی نظیر لبنان، کویت و امارات و برخی دیگر از کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز به هواپیماهای ایرانی سوخت رسانی نمی‌شود.

اما خبر حائز اهمیت در این زمینه مربوط به تازه‌ترین اظهارات فرزانه شرفبافی-مدیرعامل سابق شرکت هواپیمایی "ایران‌ایر" در مراسم تودیعش بود؛ این‌که "بعد از تلاشی چهار ماهه امیدوار هستیم که طی هفته آتی بتوانیم در ترکیه سوخت‌گیری کنیم". وی همچنین به امتناع شرکت‌های سوخت‌رسان از ارائه‌ی خدمت به هواپیماهای ایران‌ایر اشاره و خاطرنشان کرد که متأسفانه خیلی از شرکت‌ها هما را محدود کرده‌اند، اما تلاش‌ها برای ادامه‌ی حیات ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وانک علا خلق عظیم

      خخخخخختخخخخ وخخخختخ خیلی خبر خوبی هست کل دنیا به هواپیماهای کشورمان سوخت نمیدهند اما ظاهرآ ترکیه گفته هفته آینده بده یانده معلوم نیست خخخخخختخخخخ خبر خوشمون هم در خواب میبینیم

    • بدون نام

      اونوقت شما اجازه بدهید بار ومسافر اینها از آسمان ایران به همین مفتی عبور کند هههههههههههههههههه

    • بدون نام

      اروپا به هواپیمای ما سوخت نمیدهد؟؟؟ و بعد میگه در برجام بمانید؟ اینها نوع جدیدی از سیاسیون هستند که برای مطالعه تنوع در ایند ه لازمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل اینکه خودمان خواستیم

    • کهنه سرباز وطن

      اگر در روز اولی که به هواپیماهای ایرانی سوخت ندادند ما هم متقابل به مثل کرده و هواپیما های مسافربری کشور مقابل رو به آسمان کشورمان راه نمیدادیم و مجبور میشدند دور قمری بزنند آلان جرات نداشتند دیگر سوخت رو قطع کنند

    • بدون نام

      مهم لبنان هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج