جاباما
۸۶۱۷۲۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

گل‌محمدی زیر سرم رفت

دستیار یحیی گل‌محمدی به جای او در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان شرکت کرد و توضیحانی در مورد این بازی ارائه داد.

خبرگزاری ایسنا: دستیار یحیی گل‌محمدی به جای او در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان شرکت کرد و توضیحانی در مورد این بازی ارائه داد.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان نتوانست شرکت کند. به جای گل‌محمدی، ساکت الهامی، دستیار او در نشست خبری حاضر شد و گفت: یحیی گل‌محمدی متأسفانه زیر سرم است، نگران حال ایشان هستیم و امیدواریم که هرچه زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد. سپاهان تیم باشخصیتی است که با حضور قلعه‌نویی به روزهای خوب گذشته بازگشته است، از آن سو ما هم تیم قابل احترامی در لیگ هجدهم بودیم و جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی، گویای این واقعیت است.

وی افزود: فرق ما و سپاهان در بازی فردا، پشتوانه بیست و چند هزار نفره‌ای است که سکوها را برای حمایت از ما پر خواهند کرد. آنها هفته گذشته هم ما را شرمنده کردند و هزار کیلومتر مسافت را طی کردند تا در تهران هم تنها نباشیم. دست تک‌تک این عزیزان را می‌بوسیم.

الهامی تاکید کرد: بازی فردا، فینال‌تر از فینال است و فرصتی برای اشتباه نداریم. باید با دقت و تمرکز کافی پای به این رقابت بگذاریم.

وی در خصوص بخشیده‌شدن محرومیت سیاوش یزدانی پیش از دیدار پدیده و سپاهان گفت: نمی‌دانم میان باشگاه سپاهان و کمیته انضباطی چه گذشته و به همین خاطر نمی‌توانم نظری بدهم. کاش فقط فدراسیون به گونه‌ای رفتار می‌کرد که این شائبه‌ها رقم نخورد.

مربی پدیده شهرخودرو گفت: فردا برای خودمان بازی می‌کنیم نه پرسپولیس. بازی بسیار سختی داریم اما می‌دانیم که از بازی فردا چه می‌خواهیم. خوشبختانه برای دیدار فردا نه مصدوم داریم و نه محروم.

الهامی در خصوص عملکرد کی‌روش استنلی گفت: برای تمام نقاط ضعف و قوت سپاهان کار کرده‌ایم. بله کی‌روش یکی از مهره‌های تأثیرگذار لیگ هجدهم بوده اما برای تک‌تک بازیکنان حریف برنامه داریم. بازی فردا تقابل دو سبک متفاوت در فوتبال ماست. این تقابل فکر می‌کنم بازی فردا را زیبا کند، مطمئنم که فردا هواداران به ورزشگاه می‌آیند و بازی زیبایی را خواهند دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بره بمیره به ما چه

    • بدون نام

      مثل سگ از لنگیا میترسه،چه تیم پیشکسوت دوستیه این لنگ پولیس که اینجوری خودشونو به مریضی میزنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج