جاباما
۸۶۱۷۲۸
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

حاج‌علی‌اکبری: واکنش‌ اروپا نامتعارف و عصبی بود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصریح کرد: امیدوار هستیم این گام‌های تعریف شده که دارای زمان‌بندی است، با همین ادبیات و قدرت برداشته شود و از این اقدام مناسب تشکر و حمایت می‌کنیم و یقین داریم گشایش‌هایی در پی خواهد داشت. سازمان‌های بین‌المللی در معرض یک امتحان بزرگ هستند. واکنش‌های آنان غیر متعارف است که در برابر یک اقدام قانونی اینطور واکنش‌های عصبی دیده می‌شود.

ایلنا نوشت: خطیب نمازجمعه این هفته تهران با اشاره به اقدام شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: این کار در مقابل بدعهدی‌های رژیم آمریکا و در مقابله با ضعف دولت‌های اروپایی بوده که اقدامی حقوقی و مبتنی بر برجام طبق بند ۲۶ و ۳۶ این توافق‌نامه است. اقدامی که می‌توانست سال گذشته بعد از خروج امریکا از برجام صورت بگیرد ولی با تاخیر و حوصله ورزی انجام شد هرچند که اقدامی اولیه است اما گامی برای منافع ملی ما است.

حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت: در خطبه شعبانیه اشاره شده که مومنان شایسته است در ماه رمضان سطح تقوای خود را افزایش دهند.

وی تاکید کرد: مساله روز ما اقدامی است که شورای عالی امنیت ملی تصمیم گرفت و رئیس جمهور هم نوشت و اعلام کرد. این کار در مقابل بدعهدی های رژیم آمریکا و در مقابله با ضعف دولت‌های اروپایی بوده که اقدامی حقوقی و مبتنی بر برجام طبق بند ۲۶ و ۳۶ این توافق‌نامه است. اقدامی که می‌توانست سال گذشته بعد از خروج امریکا از برجام صورت بگیرد ولی با تاخیر و حوصله ورزی انجام شد هرچند که اقدامی اولیه است اما گامی برای منافع ملی ماست.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصریح کرد: امیدوار هستیم این گام‌های تعریف شده که دارای زمان‌بندی است، با همین ادبیات و قدرت برداشته شود و از این اقدام مناسب تشکر و حمایت می‌کنیم و یقین داریم گشایش‌هایی در پی خواهد داشت. سازمان‌های بین‌المللی در معرض یک امتحان بزرگ هستند. واکنش‌های آنان غیر متعارف است که در برابر یک اقدام قانونی اینطور واکنش‌های عصبی دیده می‌شود.

حاج‌علی‌اکبری افزود: این عصبانیت‌ها نشان دهنده صحت اقدام است و باید این راه به لطف الهی ادامه یابد. از ایران یک صدا شنیده می‌شود و امروز در این اجتماع نماز جمعه، ملت از این تصمیم دفاع و راهپیمایی می‌کنند و علیه دشمنان شعار می‌دهند. واقعیت آرایش جنگی دشمن در برابر جمهوری اسلامی در عرصه‌های اطلاعاتی و فرهنگی و اقتصادی و سیاسی است. البته در عرصه نظامی نیست چون عرضه‌ای در آن بخش ندارند. حواس مردم و نیروهای مسلح ما هم جمع است.

وی خاطرنشان کرد: هدف آنان جنگی روانی برای رخنه در بین منافع ملی ماست و می‌خواهند بگوید و القا کنند وضعیت مردم ما بحرانی است. اگر هم اینطور باشد ما در شرایطی مثل جنگ احزاب قرار داریم. شرایطی دشوار اما امید بخش، شرایطی که آغاز ناامیدی جبهه کفر و ظهور فتوحات بزرگ را نشان می‌دهد.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: در جریان جنگ احزاب طراحی مشترک مشرکین و یهودیان یک اعتلاف سیاسی و اقتصادی و نظامی را ترتیب داد و راهبرد آنان ارعاب و کرکری خوانی و اربده کشی و هراس افکنی بود و با استفاده از اهرم محاصره و فشار اقتصادی عمل کردند و در این میان فعالیت جریان نفاق بیشتر آسیب می‌زد. کار خیلی سخت شد و مومنان در معرض یک امتحان بزرگ قرار گرفتند. جریان نفاق در جامعه تزریق بزرگ نمایی دشمن را داشت و منافقان خطاب به مردم می‌گفتند اینجا دیگر جای زندگی نیست.

وی ابراز داشت: مردم عزیز ما در ادامه راه عزت خود به پیامبر اعظم(ص)‌ و امام علی(ع) اقتدا می‌کنند و این دیو اربده کش و رئیس‌جمهور کم خرد امریکا و همراهان کم خردشان را با تدبیر از صحنه خارج خواهند کرد. یک نگاه به میدان روشن می‌کند که از جبهه استکبار رفتارهای غیرطبیعی بروز می‌کند اما امروز این خیلی روشن تر است و این نشان دهنده به گل نشستن کشتی تدبیر دشمنان است. رفتارهای نپخته و مضحک واحمقانه سران جهانی مخصوصا رئیس‌جمهور امریکا در این روزها اعتبار امریکا را تا حد زیادی کاهش داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حیات داودی

      خخخخخ

    • زاپاتا

      این آیت الله جدیده با قبلی ها چه فرق فاحشی داره؟

    • علی

      شکر خدارا که دشمنان ما از احمق های درجه یک هستند

    • محمد

      آره خداییش
      خیلی عصبی بودن.
      منم دیدم.

    • بدون نام

      :))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج