جاباما
۸۶۱۷۴۴
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

تاریخ اکران فیلم جدید کریس ایوانز مشخص شد

پارامونت تغییرات صورت گرفته در برنامه سال ۲۰۲۰ خود را اعلام کرده که در این میان می‌توان نام فیلم Infinite با بازی کریس ایوانز (Chris Evans) را دید که ۷ اوت ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

گیمفا: پارامونت تغییرات صورت گرفته در برنامه سال ۲۰۲۰ خود را اعلام کرده که در این میان می‌توان نام فیلم Infinite با بازی کریس ایوانز (Chris Evans) را دید که ۷ اوت ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. این فیلم اقتباسی از رمان The Reincarnationist Papers نوشته دی. اریک میکرانز (D. Eric Maikranz) است.

فیلم Infinite هم‌زمان با فیلم بدون عنوان برادران وارنر اکران خواهد شد، درحالیکه Coming To America ۲ با بازی ادی مورفی (Eddie Murphy) و آرسنیو هال (Arsenio Hall) درتاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ اکران می‌شود. قرار بود آواتار ۲ در این تاریخ روی پرده برود اما به تاریخ دیگری، یعنی ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ محول شد. فیلم Coming To America ۲ همزمان با فیلم West Side Story ساخته استیون اسپیلبرگ، ۱۸ دسامبر سال آینده اکران می‌گردد.

تاریخ اکران فیلم جدید کریس ایوانز مشخص شد

این استودیو قبلا اعلام کرده بود که انیمیشن پارامونت، با عنوان جدید Rumble، در تاریخ ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰ اکران می‌شود اما اکران آن به تعویق افتاده و ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.

فوکوا (Fuqua) فیلم Infinite را کارگردانی می‌کند که داستان مهیج و اکشنی درباره گروهی از مردان و زنانی است که بطور مداوم قرن‌ها احیا شده‌اند تا با دیوانه‌ای که می‌خواهد دنیا را نابود سازد، مبارزه کنند. سرنوشت سیاره در دست مرد مبتلا به بیماری اسکیزوفرنی است که متوجه می‌شود رویاهایش خاطرات انسان‌های قرن‌های گذشته است.

لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo Di Bonaventura) این فیلم را به همراه مارک واهرادین (Mark Vahradian) و جان زازیرنی (John Zaozirny) می‌سازد. جان لی هنکاک (John Lee Hancock) و ایان شور (Ian Shorr) نویسندگان کار هستند.

ایوانز که هشت سال نقش کاپیتان آمریکا را برای دنیای سینمایی مارول بازی کرده، فعلا در فیلم Avengers: Endgame بازی کرده است. او در فیلم مرموز Knives Out در کنار دنیل کرگ (Daniel Craig)، لیکث استنفیلد (Lakeith Stanfield)، مایکل شانون (Michael Shannon) و جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) ایفای نقش کرده که ۲۷ نوامبر اکران می‌شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج