۸۶۱۷۴۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

CW سریال Batwoman را خواهد ساخت

تلویزیون CW، در سریال Batwoman قدرت زنانه را به ارمغان آورده است. زمانی که سریال‌های دنیای Arrowverse تمام شود، نصف فصل‌های Batwoman از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ ساخته و منتشر خواهند شد. علاوه بر این کیتی کین (Katy Keene) در کنار نانسی درو (Nancy Drew) در این سریال هنرنمایی می‌کنند.

گیمفا: تلویزیون CW، در سریال Batwoman قدرت زنانه را به ارمغان آورده است. زمانی که سریال‌های دنیای Arrowverse تمام شود، نصف فصل‌های Batwoman از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ ساخته و منتشر خواهند شد. علاوه بر این کیتی کین (Katy Keene) در کنار نانسی درو (Nancy Drew) در این سریال هنرنمایی می‌کنند.

ستاره‌ی فیلم The Meg، یعنی روبی رز (Ruby Rose) در نقش اصلی سریال یعنی همان Batwoman بازی خواهد کرد. شایان ذکر است که دختر عموی بروس وین (Bruce Wayne) اکنون در سریال قهرمانی خودش می‌درخشد. این شخصیت برای اولین بار در سریال Elseworlds معرفی شد، البته این سریال مدت زیادی است که قسمت جدیدی نداده است، تا یک فصل کامل را تولید کند.

CW سریال Batwoman را خواهد ساخت

در زیر خلاصه‌‌ای رسمی از سریال Batwoman را برای شما آورده‌ایم:

کیت کین، که روبی رز نقش او را ایفا می‌کند، یک قهرمان با استعداد است، که به عدالت در اجتماع اشتیاق زیادی دارد. کیت بر فراز خیابان‌های گاتهام در حال اوج گرفتن است. او یک دختر آموزش دیده است که در جنگ‌ها و جنایت‌های خیابانی از عدالت دفاع می‌کند. اما او هنوز یک قهرمان نیست. در این شهری که از یک ناجی، ناامید شده است، کیت باید اول به شیطانی که در درون خودش است، غلبه کند تا برای مردم شهر گاتهام نمادی از امید باشد.

روبی رز در مصاحبه‌ای با Arrowverse درباره‌ی نقشش گفته است:

او بسیار شادتر است، زیرا در حال حاضر یک میلیاردر است، و او افرادی را در کنارش دارد که دوستش دارند. من فکر می‌کنم او بیشتر اوقات عاقل است و بعضی اوقات دیوانه، او همیشه می‌داند که چه کسی بوده است، و او واقعا می‌خواهد بداند که در شرایط حاضرش که اکنون تبدیل به Batwoman شده است، چه کسی است.

انتظار می‌رود این سریال با تمام شدن تولید نیمی از قسمت‌های یک فصلش، منتشر گردد، و چیزی که به ذهن طرفداران سریال می‌رسد این است که Batwoman را جایگزین سریال Arrow کنند که قرار است بعد ۱۰ قسمت در سال بعدی تمام شود. انتظار می‌رود که این سریال بعد از وقایع Crisis On Infinite Earths پخش شود و قبل از سال ۲۰۲۰ پایان یابد.

صحبت‌های زیادی پیرامون سربال وجود دارد و یکی از آنها ماه پیش، قبل از اینکه سریال Arrow به پایان برسد، این بود که Oliver Queen خودش را در Crisis On Infinite Earths قربانی کرده است تا زندگی بری الن (Barry Allen) را نجات دهد. Batwoman شخصیتی است که سابقه‌ی طولانی در کتاب‌های کامیک دارد و او روز به روز بر شهرتش افزوده می‌شود.

اما باید گفت که برنامه‌های CW برای سریال در تاریخ ۱۶ مه، در یک سخنرانی‌ در نیویورک مشخص خواهد شد.

منبع: کامیک‌بوک

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این فمنیست ها و همجنسگرا هالیوود رو به گند کشیدن بکش بیرون زنو به چه این کارا اخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج