۸۶۱۷۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سولسشر: آخرین بازی چند بازیکن در یونایتد است

منچستریونایتد یکشنبه شب برابر کاردیف، آخرین بازی فصل خود را پیش رو دارد.

ورزش سه: منچستریونایتد فصل را به بدترین شکل ممکن به اتمام خواهد رساند. شیاطین سرخ شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را از دست داده اند و در دیگر تورنمنت ها نیز توفیقی کسب نکردند.

اوله گنار سولسشر(سرمربی) معتقد است که چند بازیکن احتمالا آخرین بازی خود برای یونایتد را پشت سر خواهند گذاشت. یکی از آنها قطعا آنتونیو والنسیا خواهد بود.

ستاره اکوادوری سال ۲۰۰۹ از ویگان به منچستریونایتد پیوست و سال های درخشانی را در این باشگاه پشت سر گذاشت. او در ماه های اخیر مصدوم بوده اما به نظر، شانس خداحافظی با هواداران را پیدا خواهد کرد.

سولسشر: آخرین بازی چند بازیکن در یونایتد است

سولسشر ضمن تایید این موضوع گفت: « دیروز با آنتونیو صحبت کردم. او در این چند ماهی که من در یونایتد حضور دارم، شرایط بدنی مناسبی نداشته و متاسفانه همواره با مصدومیت ها دست به گریبان بوده است؛ اما حالا وضعیت او بهتر است و بله، این امید است که با حضور در تمرین امروز و فردا بتواند برابر کاردیف چند دقیقه ای بازی کند و شانس وداع با اولدترافورد را خواهد داشت.

والنسیا دوران فوتبال فوق العاده ای را در یونایتد داشت. او سابقه انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن فصل را دارد و بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو بسته است. خدمات او به باشگاه فراموش نشدنی هستند و اینکه شانس خداحافظی با هواداران را پیدا کند، کاملا منصفانه به نظر می رسد.»

سولسشر ادامه داد: « بازی با کاردیف احتمالا بازی خداحافظی چند بازیکن دیگر نیز خواهد بود و البته می تواند شروع دوران فوتبال عده ای بازیکن جوان( آنخل گومز، تاهیث چونگ و میسن گینوود) هم باشد. ما چند بازیکن جوان خوب داریم که در تمام طول فصل آماده ورود به تیم اول بودند و من یکشنبه شانس بازی به یکی یا دو تا از آنها را خواهم داد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج