جاباما
۸۶۱۷۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ژاوی و رد احتمال جانشینی والورده در بارسلونا

ژاوی هرناندز در شرایط فعلی هیچ علاقه ای برای حضور در بارسلونا به عنوان سرمربی را ندارد.

ورزش سه: شکست سخت و تحقیرآمیز ۴-۰ بارسا برابر لیورپول، تبعات سنگینی برای این باشگاه در پی داشته است. بارسا که امید زیادی به فتح سه گانه داشت، یک بار دیگر در راه کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ ناکام ماند.

هضم این شکست برای هواداران و سران باشگاه بسیار سخت است؛ چرا که بارسا بازی رفت را ۳-۰ از لیورپول برده بود و گمان می رفت به راحتی بتواند مجوز حضور در فینال را کسب کند؛ ولی در نهایت شاگردان کلوپ دست به معجزه زدند و بارسا را از گردونه رقابت ها حذف کردند.

ژاوی و رد احتمال جانشینی والورده در بارسلونا

بارسا از این ناحیه ضرر اقتصادی هنگفتی نیز متحمل خواهد شد. 15 میلیون یورو بابت صعود به فینال به این باشکگاه تعلق می گرفت و مبلغی نیز در صورت کسب عنوان قهرمانی. از لحاظ ورزشی نیز آینده ارنستو والورده(سرمربی) و چند بازیکن بارسا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

از روز گذشته منابع اسپانیایی شروع به گمانه زنی برای جانشین والورده کرده اند و نام هایی چون اریک تن هاخ(سرمربی آژاکس)، رونالد کومان و حتی ژاوی هرناندز مطرح شده است.

ژاوی و رد احتمال جانشینی والورده در بارسلونا

ژاوی آخرین روزهای فوتبال خود را پشت سر می گذارد و قرار است به زودی وارد عرصه مربیگری شود. بسیاری معقتدند او می تواند ادامه دهنده راه گواردیولا در بارسا باشد و جانشینی او به جای والورده محتمل است؛ اما "کیم دومنک"، خبرنگار برنامه ال چیرینگیتو و فرد نزدیک به ژاوی ادعا کرد که این اتفاق رخ نخواهد داد.

در واقع ژاوی فعلا تمایلی برای مربیگری در بارسا ندارد و در عوض از ویکتور والدس، گلر سابق بارسا و دوست صمیمی خود خواسته است که به قطر بیاید تا آنجا همراه هم، هدایت یک تیم را برعهده بگیرند. هر دو البته رویای مربیگری بارسا را در سر دارند ولی حداقل نه در آینده ای نزدیک.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج