۸۶۱۸۲۷
۱۶ نظر
۵۰۰۳
۱۶ نظر
۵۰۰۳
پ

قلعه‌نویی: سپاهان و پدیده معادلات را به‌هم زدند

امیرقلعه نویی معتقد است بازی روز آینده مقابل پدیده یکی از بازی های خوب لیگ می شود، چون هر دو تیم رو به جلو فوتبال بازی می کنند.

ورزش سه: امیرقلعه نویی سرمربی سپاهان به دلیل تداخل ساعت پرواز کاروان سپاهان و نشست خبری نتوانست در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پدیده شرکت داشته باشد.

اعضای تیم فوتبال سپاهان اما ساعت ۱۷ به مشهد رسیدند و بلافاصله به زمین تمرین پدیده رفتند تا آخرین تمرین خود را برگزار کنند.

امیرقلعه نویی در حاشیه تمرین تیمش فرصتی پیدا کرد تا با دو سه خبرنگاری که آنجا بودند، در مورد بازی صحبت کند. او حرف هایش را اینگونه آغاز کرد: سپاهان و پدیده معادلات را به هم زدند. خیلی از آقایان خوششان نیامد دو تیم خوب شهرستانی در کورس رقابت برای قهرمانی لیگ هستند.

هر چند هر دو تیم هم اذیت شدند ولی یقینا به راهمان ادامه می دهیم. فردا هم دو بازی سخت داریم. من قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم، از هواپیمایی تابان تشکر می کنم و همینطور باشگاه پدیده که زمین تمرینشان را در اختیار ما قرار دادند.

قلعه نویی پس از این صحبت هایش در مورد بازی را از سر گرفت و گفت: من مطمئنم یکی از بازی های خوب خواهد شد. بازی با ماشین سازی را گفتم سخت است، چون آنها می آیند و لایه های دفاعی درست می کنند. چشم به ضد حمله دارند و یک فوتبال بسته ارائه می کنند ولی فردا هر دو تیم فوتبال رو به جلو و نتیجه گرا بازی می کنند با صحنه های زیبا.

قلعه‌نویی: سپاهان و پدیده معادلات را به‌هم زدند

امیدوارم فردا چنین اتفاقی بیافتد. ما برای بردن آمده ایم. حالا واقعیت فوتبال در زمین اتفاق می افتد و وقتی داور سوت بازی را می زند ولی تیم ما از هر نظر آماده است. تیم ما بعد از برد مقابل ماشین سازی که تیم بسیار خوبی است، شرایط روحی خوبی دارد.

سرمربی سپاهان در مورد شرایط بازیکنانش توضیح داد: ما یکی دو بازیکن مصدوم داریم ولی خدا را شکر کومان به جلسه تمرین رسید و باید از تیم پزشکی بپرسیم چند دقیقه می تواند بازی کند و بقیه هم خوب و سرحال هستند.

در ادامه خبرنگار از قلعه نویی پرسید که چطور پدیده و سپاهان توانسته اند، به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شوند که او اضافه کرد: البته ببینید من چون دوست دارم واقعیت را به مردم بگویم، ما از نظر هزینه ای تیم چهارم، پنجم جدول رده بندی هستیم.

بارها گفتم و با سند هم می گویم. اعتقاد داریم از نظر بودجه ای ما تیم پنجم هستیم ولی خدا را شکر یک همدلی وجود داشته است. از راس کارخانه آقای عظیمیان گرفته تا هیئت مدیره و آقای تابش که همه شاخصه های مدیرعاملی را دارند.

از همه مهم تر هوادارانمان بوده اند و من فکر می کنم امیرقلعه نویی کمترین نقش را داشته است. اینکه تیم پارسال آن شرایط را داشته و امسال با بودجه کم نسبت به تیم های بالای جدول این شرایط را پیدا کرده، لطف خدا و اهل بیت است. امیدوارم این چند بازی را هم با شرایط خوبی به پایان برسانیم تا شرمنده هواداران خوب سپاهان نشویم.

قلعه نویی در مورد حضور هواداران در بازی روز آینده هم بیان کرد: ما در طول فصل ممنون هوادارانمان هستیم که همه جا با ما بودند. شاید تعدادشان حتی در برخی بازی ها 100 نفر بود ولی برای ما ارزش 100 هزار نفر را داشتند؛ یعنی کم نگذاشتند.

هرچند در بازی پرسپولیس رفتار خوبی با آنها نشد ولی در شهرهای دیگر اینطور نبود. یادم می آید در جم به ما زمین تمرین دادند و حسینیه دادند برای هوادارنمان. جا دارد از آقای مرزبان هم یادی کنم. فوتبال قشنگی هایش همین است نه اینکه با سنگ سر هم را بشکنند. هواداران برای ما سنگ تمام گذاشتند؛ نه الان که در دوره قبلی من هم همینطور بوده است. سپاهان بعد از خدا و اهل بیت، هواداران را داشته است. زمانی که پول نداشت هم هواداران حامیانش بودند.

صحبت های امیرقلعه نویی با آرزو برای دیدن بازی خوب خاتمه یافت: امیدوارم بازی خوبی باشد و طرفداران لذت ببرند و نتیجه هم دست خداست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن باقری

      دمت گرم سالار

    • kurd . braven

      لمپن تویی بقیه اداتم نمیتونن در بیارن
      چندماهه هرچی ازش میپرسن همینارو میگه مافیا

    • بدون نام

      ای دستمال کش تا تو استقلال بودی همش منت میذاشتی از وقتی دیگه هر سال تو یه شهر میری همش تعریف تمجید میکنی از تیم های اون شهر وهواداران هر چی از استقلال خوردی حرامت باشه بی شرف از صدقه سر استقلال ادم شدی مرتیکه یه بار نشنیدم از هواداران استقلال تشکر کنی همیشه طلب کار بودی ازشون

    • بدون نام

      بروبچه مافیای سیرابی تونوکره مافیا هستی نه رییس فقط داش مجتبی محرمی میتونست توروزیرچکو لگد آدم کنه کله گذاشت توصورتت یادته گریه میکردی

    • بدون نام

      فقط مجتبی محرمی یادت نره چطوری کتک میخوردی ازش همون بستته آشغاله مافیایی نوکره مافیا کیه امیرشهرنوعیه

    • بدون نام

      عجب پدر مافیایی هستی خودت با فوتبال پاک گل محمدی قاطی نکن

    • ایرانی

      اخه توچقدحقه بازوزبان بازی قلعه نوعی مافیا.ببینیدتوهمین مصاحبه چندبارکنایه زدومتلک گفت اماازوحشیگری همون تعدادتوازادی نگفت.تاامثال این شخص توفوتبال باشن که بقول افای چراغپور17-18 ساله بادفترزیربغلش فقط تیم عوض میکنه وحاشیه سازی.وتبانی وضع این فوتبال همینه که هس.چقدم ازوادادن ماشین سازی که حتی بچه ی دبستانی هم فهمیدتعریف میکنه این رییس مافیا. حالام چسبیده به اهل بیت.ای بکمرت بزنه.

    • بدون نام

      واقعا رو که نیست...سنگ پاشوره.. همه عالم و ادم دیدن کی سنگ پراکنی کردوکی صندلیهای ازادی روخردکردن.اونوقت رئیس مافیامیخوادتماشاگران فهیم پرسپولیسو مقصرقلمدادکنه.....

    • بدون نام

      یعنی هرتیمی که پول بیشتر داره قهرمانه،پس چرا مسابقه میدی؟
      اون سالهایی که قهرمان شدی ،بیشتر از بقیه خرج کردی؟
      از این پولهای میلیاردی به هوادار هم میدی؟
      خون این مملکتو مثل زالو میمکی و دم از عشق و مردم هوادارو .... میزنی؟
      اگر مردی اسم ببر که چه کسانی نمیزارن شما قهرمان بشی
      چه کسانی شما رو قهرمان کردن؟
      مردم بیچاره که بخاطر انسانهایی مثل شما تمام عمرشون به فنا دادن و طرفداری میکنن
      .....

    • پرسپولیس آریایی

      رئیس مافیا کیه ؟

    • بدون نام

      قلعه مرغی وقتی توی استقلال بودی یه جور دیگه حرف میزدی خودت دیدی توی سپاهان دنبال مقصر میگردی سلطان مافیا کیه؟

    • ناشناس!

      آقای قلعه نویی شما که عوام فریبی می کنی و تو همه بازی ها الکی پای اهل بیت را نابجا میاری وسط!! اگه قرار به این حرفهاست امام رضا طرفدار تیم شهرش است! پس از دیانت مردم سو استفاده نکنید!!

    • شش ♥

      الآن دقیقاً خدا و اهل بیت چه توجیهی واسه حمایت از تیم فوتبال سپاهان دارند؟

    • بدون نام

      مافیا خفه شو توهمه ادوارمربیگریت تیم های توبااختلاف فاحش بیشترین هزینه را کردن کی میخای گول بزنی

    • دادا

      سپاهان چند میلیاردی رو با پدیده مقایسه نکن
      لااقل بگو پدیده معادلات را بر هم زد

    • بدون نام

      لطف خدا و اهل بیت!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج