۸۶۱۸۳۳
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

نصیرزاده: شبیه صد سال پیش فکر نکنیم

ماشین سازی روزشنبه می تواند نقش کلیدی در سرنوشت قهرمانی این فصل ایفا کند چرا که اگر از پرسپولیس امتیاز بگیرند هفته آخر لیگ را تبدیل به هفته ای پرهیجان خواهند کرد.

ورزش سه: پرسپولیس اگر بتواند روز شنبه ماشین سازی را در تهران شکست بدهد آن وقت می توان گفت تا حدودی قهرمانی این تیم قطعی شده است. اگر این برد با عدم نتیجه گیری سپاهان هم در این هفته همراه باشد آن وقت پرسپولیس یک هفته مانده به پایان رقابت ها برای سومین دور پیاپی قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

اما ماشین سازی محبوب ترین تیم برای مدعیان قهرمانی است. استقلال، سپاهان و تراکتورسازی چشم و تمرکزشان به ماشین سازی و بازیکنانش است که روز شنبه در آزادی از مدعی اصلی قهرمانی امتیاز بگیرد. ماشین سازی می تواند محبوب ترین تیم لیگ برتر لقب بگیرد.

نصیرزاده: شبیه صد سال پیش فکر نکنیم

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تیم ماشین سازی تبریز درباره شرایط این بازی و انگیزه بالای تیمش گفت:« همه تیم ها در تمام بازی ها انگیزه دارند به خصوص اینکه در ورزشگاه آزادی و برابر یک حریف پرطرفدار بازی می کنیم. ما انگیزه بالایی داریم و آماده این مسابقه هستیم.»

او با ابراز رضایت از شرایط تیم ماشین سازی در این فصل گفت:« ما از شرایط تیم راضی هستیم. ببینید زمانی مشکل فوتبال ایران کمبود مدافع بود و تیم ملی ما هم همیشه مشکل دفاعی داشت. بعد از آن مدتی است که ما با کمبود مهاجم ایرانی مواجه هستیم و تیم ها بیشتر به دنبال مهاجمان خارجی هستند. امسال مدافعین ما بیشترین تعداد گل را برای ما زدند و اگر مهاجمان ما از فرصت ها استفاده می کردند الان شرایط ما خیلی بهتر بود.»

اینروزها یکی از مباحث مهم درباره بازی های هفته های آخر و بخصوص بازی پرسپولیس و ماشین سازی وجود دارد این است که ماشین سازی به دلیل وابستگی مالکیتی اش به تراکتورسازی با انگیزه مضاعفی به مصاف پرسپولیس می رود. سوالی که از نصیرزاده پرسیدیم این است که اگر رئال مادرید چند سال قبل برای تیم مایورکا پاداش درنظر گرفت تا برابر بارسا نتیجه بگیرد یک کار جوانمردانه به حساب می آید؟

نصیرزاده در این رابطه گفت:« تبانی به این مفهوم است که تلاش برای واگذاری مسابقه انجام شود اما وقتی یک تیم را برای پیروزی تحریک کنید هیچ اتفاق بدی که نیست خیلی هم خوب و ورزشی است. در دنیا این اتفاق رخ می دهد و چیزی نیست که با نظر قانون گذار منافات داشته باشد.» او افزود:« ما خودمان به بازیکنانمان پاداش می دهیم. ما تا الان پاداش تمام بردهایمان را داده ایم و حتی بعد از بازی با استقلال هم به تیم پاداش دادیم چون تیم ما مستحق برد بود.»

او اما در این هفته ها با این سوال هم در فضای مجازی مواجه بوده که چون خودش طرفدار استقلال است نسبت به مشکلات داوری مسابقه ماشین سازی برابر استقلال جدی برخورد نکرد و حتی انگیزه های او را برای بازی شنبه با توجه به مالکیت مشترک تراکتورسازی و ماشین سازی و پاداش احتمالی و همچنین شکست پرسپولیس را به عنوان یک طرفدار قدیمی آبی از دیگر انگیزه هایش می دانند. نصیرزاده در پاسخ به این سوال خندیده و گفت:« این حرف ها مال سکوها است و از نظر روانشناسی کاملا می توان فهمید که پرسپولیسی ها سعی دارند برای این بازی فضا سازی کنند. ما در سال 2019 هستیم و بهتر است شبیه صدسال قبل فکر نکنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منظورت خودت است

    • ایرانی

      بدردنخور.

    • ناشناس!

      آقای نصیر زاده جنگ قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان است و اگر می خواستی تراکتور و استقلال و پدیده را هم خوشحال کنی باید بازی با سپاهان را می بردی!! اینکه برای تیم دیگر و خوشحالی دیگر تیم ها بازی کنید شانس برد و موفقیت شما در هر ۲ بازی خیلی کمتر می شود چون دیگ بای

    • ناشناس!

      دیگ باید از خودش بجوشد یا به قول عطار مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید! تو هم اگه میخای پرسپولیس را ببری و تیم های دیگه علی الخصوص همشهری ات تراکتور را که زیاد تو قهرمانی ذی نفع نیست و باید با استقلال و پدیده رقابت کند. ولی اگر دیدت این است که برای تیم های دیگه بازی کنی و اونا را شاد کنی ۲ تا بازی را می بازی!!

    • بدون نام

      نه تو روانشناسی ونه پرسپولیس حاشیه ساز! بلکه تو همیشه آدم پرمدعا و ضد پرسپولیس بوده ای که از هر فرصتی برای خراب کردن پرسپولیس جون کنده ای ! کریمی بهزادی هم دست پرور ه خود است . تبانی هم شاخ ودم نداره !@

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج