۸۶۱۸۳۴
۱ نظر
۵۰۶۹
۱ نظر
۵۰۶۹
پ

تیم منتخب کاپلو؛ ترکیبی تاریخی از میلان و رئال!

فابیو کاپلو تیم منتخبی از بازیکنان تحت هدایتش را معرفی کرده است.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، فابیو کاپلو یکی از بزرگترین سرمربیان تاریخ دنیای فوتبال است. او در تیم های بزرگی به مربیگری پرداخته و طبیعی است که تیم منتخب او، ترکیبی از ستارگان فوتبال باشد.

دن فابیو ۷۲ ساله در دوران مربیگری خود بر روی نیمکت تیم هایی نظیر میلان، رئال مادرید، یوونتوس و رم نشست. او همچنین در عرصه ملی تیم های انگلیس و روسیه را در دو جام جهانی ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ هدایت کرد و آخرین تجربه مربیگری او، حضور در تیم جیانگسو سونینگ در سوپرلیگ چین بوده است.

کاپلو در دوران مربیگری در ۸۴۶ مسابقه روی نیمکت نشست و بازیکنان فوق العاده زیادی تحت نظر او به بازی پرداختند. با این حال، کوریره دلواسپورت ماموریتی سخت به کاپلو داد و از او خواست تا تیم منتخبی از شاگردانش را معرفی کند.

انتخاب کاپلو درون دروازه، جیان‌لوییجی بوفون است. او در سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ در یوونتوس با بوفون کار می‌کرد و به همراه این تیم فاتح دو اسکودتو شد؛ قهرمانی هایی که البته به خاطر کالچو پولی از یوونتوس گرفته شد.

۴ مدافع منتخب کاپلو کافو، فرانکو بارزی، پائولو مالدینی و روبرتو کارلوس هستند. کاپلو با کافو در رم و با کارلوس در رئال مادرید همکاری داشته و بارزی و مالدینی، مدافعان میلان در سه مقطعی بودند که او روی نیمکت روسونری نشست. (کاپلو در سه مقطع ۱۹۸۷، ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۶ و ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۸ روی نیمکت میلان نشست و البته در آخرین مقطع، تنها مالدینی در میلان حضور داشت) با ۲۶۲ بازی، هیچ بازیکنی به اندازه پائولو مالدینی برای کاپلو به میدان نرفته است.

در خط هافبک ۳ نفره، انتخاب های کاپلو فرناندو ردوندو، رود گولیت و دژان ساویچویچ هستند. ردوندو در مقطع اول حضور کاپلو در رئال (۹۷-۱۹۹۶) برای او بازی کرد و گولیت و ساویچویچ از جمله ستارگان میلان طلایی کاپلو بودند. ساویچویچ ستاره فینال لیگ قهرمانان ۱۹۹۴ بود که با پیروزی ۴-۰ میلان کاپلو برابر بارسلونا همراه بود. گولیت البته در آن فصل در میلان حضور نداشت و به شکل قرضی در سمپدوریا توپ می‌زد.

خط حمله ۳ نفره تیم کاپلو نیز متشکل از مارکو فن‌باستن، رونالدو و رائول گونزالس است. کاپلو با رونالدو و رائول در رئال مادرید همکاری داشت (رائول در هر دو مقطع و رونالدو در مقطع دوم، ۰۷-۲۰۰۶) فن‌باستن نیز عضو میلان کاپلو بود و در فصل های ۹۲-۱۹۹۱ و ۹۳-۱۹۹۲ موفق به قهرمانی سری آ زیر نظر او شد.

البته کاپلو برای تیم خود یک ذخیره نیز انتخاب کرده و او بازیکنی نیست به جز فرانچسکو توتی. چهره اسطوره ای باشگاه رم در سال های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۴ زیر نظر کاپلو بازی کرد و تنها قهرمانی خود در سری آ (فصل ۰۱-۲۰۰۰) را در دوران حضور کاپلو جشن گرفت.

تیم منتخب کاپلو؛ ترکیبی تاریخی از میلان و رئال!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا بهترینها رو انتخاب کرده البته میشد بازیکنایی مثل فرانک ریکاردو آلبرتینی و بوبان روهم به ذخیره ها اضافه کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج