۸۶۱۸۴۲
۱۹ نظر
۵۰۱۴
۱۹ نظر
۵۰۱۴
پ

لغو ابلاغ ۲ نفر به دلیل رفتار‌های اخیر در مدارس

وزیر آموزش و پرورش گفت:تاکنون ۲ نفر را بدلیل رفتارهای اخیر در مدارس لغو ابلاغ کرده ام و وظیفه دارم از جامعه دفاع کنیم.

خبرگزاری مهر: سید محمد بطحایی بعدازظهر جمعه در اردوگاه شهید رجایی نیشابور اظهار کرد: عملکرد آموزش و پرورش در کشور قابل شمارش نبوده و باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم زیرا عادت کرده ایم داشته‌هایمان را کمتر از نداشته هایمان ببینیم.

وی افزود: همه دنیا بعد از انقلاب شمشیر به روی ما کشیده اند و دشمنی ورزیدند علیرغم این دشمنی‌ها جمهوری اسلامی ایران امروز حرف برای گفتن دارد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: امروز داشته‌های ما در آموزش و پرورش بسیار زیاد است و ما راه نرفته را خواهیم رفت و برخی اوقات رگبار انتقادات زیادی ناخواسته می‌شود.

وی بیان کرد: ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دانش آموز و فرهنگیان ما در حفظ جز قرآن کریم شرکت کردند و همچنین ۱۰ میلیون دانش آموز به صورت داوطلبانه در مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کردند و این نشان دهنده هویت فرهنگی ما است و متأسفانه این هویت در معرض خطر است.

بطحائی ابراز کرد: متأسفانه نسخه‌هایی از فرهنگ غرب تزریق می‌شود و اگر با این نسخه مقابله می‌شود برای حفظ هویت اسلامی است.

وی ادامه داد: سند ۲۰۳۰ و اینگونه سندها هویت دانش آموزان را هدف قرار داده است و اگر این هویت از بین برود دشمن به راحتی وارد کشور می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: داشته‌های ما در آموزش و پرورش بسیار زیاد است و باید از این داشته‌ها و قابلیت‌ها استفاده شود.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در برخی از مدارس کشور افزود: ۱۱۰ هزار مدرسه و ۶۰۰ هزار کلاس درس داریم که می‌تواند ۳۰ یا ۵۰ معلمی داشته باشد که رفتارهای ناشی و ناقبولی انجام دهد و روش‌های غیر محتاطانه ای در پیش بگیرند.

وی ادامه داد: در بین اقشار جامعه بالاترین اعتماد به معلمان است و متدین‌ترین و انقلابی‌ترین قشر معلمان هستند و تاکنون ۲ نفر را بدلیل رفتارهای اخیر در مدارس لغو ابلاغ کرده ام و وظیفه دارم از جامعه دفاع کنیم.

بطحائی اظهار کرد: مسیر آموزش و پرورش باید تغییر کند و ما در آموزش و پرورش به سوی حفظ محوری حرکت می‌کنیم که این امر غلط است.

وی بیان کرد: هویت و ماهیت دانش آموزان در فضای مجازی در خطر است و تعلیم و تربیت اسلامی یعنی باهم بودن و اینکه هر کس گلیم خودش را از آب بیرون بکشد این جزو تربیت اسلامی نیست.

وی گفت: جامعه پذیری کارکرد اصلی آموزش و پرورش است، کارکردهای آموزش و پرورش باید اصلاح شود و این اصلاح را ما از مدارس ابتدایی در کشور شروع کرده ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای وزیر برات متاسفم به دانش آموزان فقط غم و گریه دادید نتیجه اش اینه اونا شادی میخوان هیچ چیز زوری نمیشه ولی شما با زور میخواهید با اونا حرف بزنید نمیشه آقاجون نمیشه یک فرهنگی

    • بدون نام

      آفرین به این روحیه قوی شما دربرخورد با متخلفان!! ولی چرا این روحیه برای اختلاسگران ورانت خواران و مسئولین بی درد وجود ندارد؟

    • بدون نام

      اینقدر وضعیت آموزش و پرورش خرابه که مشکل آن لغو ابلاغ دو معلم نیست ... گندی را که ۴۰ سال زدید با این کارها درست شدنی نیست ...

    • بدون نام

      حالا هی محدودیت ایجاد کنید تا همین بچه هایی که تو مدرسه این شادی و رقص را انجام دادن برن در خفا و سر از جاهایی دربیارن که خودتون میدونید شادی و رقص بکنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست دارید بچه هاتون فاسد بار بیان؟

    • بدون نام

      انشالله حق این دونفری که لغو ابلاغ شدند بگیرتون که در واقع کارشون درست بوده . فردا پس فردا همین بچه ها سر از جاهای دیگه در میارن چون بهشون اجازه شادی نمیدن

    • بدون نام

      وقتی حاکمان ایران از اجرای رتبه بندی و سند تحول که هدفش 5 برابر کردن حقوق معلمان است سرپیچی و فرار می کنند سند 2030 که سند جهانی آموزش و پرورش هست در مدارس اجرا می شود.

    • بدون نام

      به نظر من بدون هیچ تعارف و عذرخواهی...۸۰% ملت ایران فقر فهمیدن دارن...از آن ۲۰%باقی مانده ۱۵% نمی خواهند درگیر موصوعات فراتر از خانواده و زندگی شخصی شوند.....می ماند 5%...که ارسن لوپن های روزگار کشورمون هستن...در حاکمیت به تزویر جا خوش کرده و در حال نوش جان کردن هستن...این ۵%...همیشه برای اون ۸۰% برنامه و در گیری ذهنی درست می کنن و جامعه رو به تنش پوچ می کشونن...که کسی به فکر گیر دادن بهشون نباشه...ساسی مانکن....نرخ بنزین...خاشقچی....از همون الطاف ایشان(۵%) هست ...

    • بدون نام

      همون قران بزن توکمرت

    • بدون نام

      درستش کردی چرا سرانه دانش آموزان به حسالب مدارس نمی ریزید

    • بدون نام

      چقدر شکننده شدیم این چه وظعیه ! یک روز خردادیان ، یه روز نجفی ، یه روز تتلو ، امروز هم ساسی ، فردا......

    • بدون نام

      تو بی خود کردی لغو ابلاغ برای شادی کردی

    • بدون نام

      اصلا چه معنی داره بچه مسلمون شادی کنه؟!

    • جوان افسرده بیکار

      میشه بگید چه حرفی برای گفتن دارید جز مرگ برآمریکا گفتن واستکبار وآمریکا ستیزی,من نمدونم اصلا کجای قرآن نوشته ما,شیعه های ایران مسول ازبین بردن استکبار هستیم

    • علی

      آره خوب شروع کردی مشکلی نداری وزیر
      آموزش رقص و رقاصی باید از ابتدایی شروع بشود که تو این کار را کردی به وظیفه خوددر قبال غرب عمل کردی وسربازهای خوبی برایشان داری تربیت میکنی بدیهی است مزدت را هم گرفتی

    • بدون نام

      جناب بطحایی چرا کسانی که در مدارس به بچه ها تجاوز کردن رو به این سرعت لغو ابلاغ نکردی؟

    • بدون نام

      از مقطع ابتدایی اول باید درسها در زمینه آموزش رفتار اجتماعی و فردی متمرکز شود تا فرزندانی مسئول تربیت کنیم.این رفتار باید تک به تک توسط دبیران وروانشناسان شناسایی شوند وباشیوه صحیح کلاسی آموزش داده شوند.

    • بدون نام

      همون قضیه جنتلمنه ؟

    • بدون نام

      اشتباه شمابه دادن اختیاروخودمختاری به افرادی است باعنوان مدیر مدرسه. که این افرادتبدیل به مهره شیطان سده اند ومدارس را دارن داغون میکنن ولی باظاهر مردم فریب این کار راانجام میدهند. مدیر خودش را خادم امام رضا میداند ولی تمام مدت به بهانه های مختلف مشغول خلاغ درمدرسه است..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج