۸۶۱۸۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سرجیو: برای این جنگ کاملاً آماده هستیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مقابل استقلال بازی سختی خواهیم داشت و برای این جنگ کاملاً آماده هستیم.

خبرگزاری تسنیم: پائولو سرجیو، سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: مقابل یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر بازی سختی خواهیم داشت.

وی گفت: در بهترین شرایط ممکن برای بازی فردا خودمان را آماده کرده‌ایم و تمرکز کافی و فوکوس کافی برای بازی داریم. استراتژی تیم را مهیا کردیم و قطعاً تلاشمان بر این خواهد بود که به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنیم و برای این جنگ کاملا آماده هستیم.

سرجیو: برای این جنگ کاملاً آماده هستیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت بیان کرد: تیمی را در زمین می‌گذاریم که باور و ایمان داشته باشیم که می‌توانند بجنگد و برای کسب امتیاز به میدان بروند. جوانانی که در حال حاضر در تیم حضور دارند با گذشت زمان خودشان را مهیا بازی می‌کنند؛ سیدفاخر طهامی، محمدرضا غبیشاوی، رضا جبیره، حسین ساکی، جعفر سلمانی و مسلم مجدمی و بقیه نفرات آماده برای این جنگ خواهند بود.

سرجیو در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم این تیم در دیدار با استقلال گفت: وفا هخامنش که در بازی گذشته کارت قرمز دریافت کرد و تنها بازی است که محروم است و ماکومبا کانجی به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارد.

وی گفت: خیلی خوشحال هستم در بازی فردا تماشاگران زیادی حضور خواهند داشت و با تلاش ما و کمک خداوند ان‌شاءالله یک خوشحالی را تقدیم هواداران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به سوال خبرنگاری که در صورت ماندن شما چند درصد تیم حفظ خواهد شد، تصریح کرد: هفته آینده ما اینجا خواهیم بود و خیلی دوست ندارم در مورد آینده صحبت کنم و دوست دارم تمرکزمان برای بازی با استقلال باشد؛ ولی مطمئناً اگر من در صنعت نفت باشم نزدیک 90 درصد تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد و سه چهار بازیکن جدید به تیم اضافه خواهیم کرد و این پروسه که از قبل بازیکنان جوان شروع کردند ادامه خواهد یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج