۸۶۱۸۵۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ربیعی‌فرد: ۹۹ درصد در لیگ برتر می‌مانیم

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: ما قطعاً به ماندن در لیگ امیدواریم, نمی‌خواهم بگویم که صد درصد اما ۹۹ درصد در لیگ می‌مانیم.

خبرگزاری تسنیم: مازیار ربیعی‌فرد، مربی سپیدرود در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال ایران, اظهار داشت: همان‌طور که می‌دانید فردا بازی مهمی با نساجی داریم, تیمی که بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و توانسته در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کند، اما ما نیز تیم سپیدرود هستیم و برای پیروزی وارد میدان خواهیم شد تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.

وی ادامه داد: در هفته اخیر تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کرده‌ایم. امیدوارم در بازی فردا پیروز شویم. با توجه به اینکه این بازی از حساسیت خاصی برای ما برخوردار است از هواداران نیز خواهش می‌کنیم مثل بازی‌های قبل حمایت‌مان کنند.

مربی تیم فوتبال سپیدرود با اشاره به اینکه در این بازی حسین شنانی به دلیل محرومیت حضور نخواهد داشت, درباره محرومیت نادر دست‌نشان نیز اضافه کرد: در حالی که حضور دست‌نشان در کنار خط قطعاً تأثیر خواهد گذاشت، اما ایشان در بازی فردا لبِ خط نخواهند بود. البته با توجه به تمریناتی که در هفته گذشته داشتیم, فکر می‌کنم دیگر نیازی به حضور ایشان در کنار زمین حس نشود. همه‌ی مسائل به بچه‌ها گوشزد شده و امیدواریم در بازی فردا نتیجه بگیریم، اما اگر بازهم نکته‌ای بود دست‌نشان روی سکو‌ها به ما انتقال می‌دهد و ما هم به بازیکنان می‌رسانیم.

ربیعی‌فرد راجع به اتفاقات داوری بازی هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان و اینکه آیا این مسائل در روند سپیدرود تأثیرگذار خواهد بود یا خیر, عنوان کرد: این بحثی است که نمی‌خواهم به آن وارد شوم. هفته پیش موضوع پنالتی و ۹ دقیقه اضافه وقت را دیدید، ولی مطمئناً اگر امید نداشتیم که در لیگ می‌مانیم هیچ‌وقت دست‌نشان هدایت تیم را برعهده نمی‌گرفت.

وی تصریح کرد: من فکر می‌کنم که می‌توانیم بمانیم، چون در بازی‌های گذشته فقط برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بودیم و در هیچ مسابقه‌ای به دنبال تساوی نبودیم, حتی در بازی مسجدسلیمان که با اشتباه داوری نتیجه تساوی رقم خورد. ما قطعاً به ماندن در لیگ امیدواریم, نمی‌خواهم بگویم که صد درصد، اما ۹۹ درصد در لیگ برتر می‌مانیم.

مجید جلالی قرار بود از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل تیم فوتبال سپیدرود رشت حاضر شود، اما به دلیل بارندگی شدید در استان گیلان و لغو پرواز اعضای تیم نساجی به رشت، این نشست خبری برگزار نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج