۸۶۱۸۸۰
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

ملکی: وزیر در تمدید قرارداد شفر دخالتی نداشت

عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال تهران اظهارات پندار توفیقی را تکذیب کرد و درباره قرارداد وینفرد شفر و جدایی مامه بابا تیام و سرور جپارف توضیح داد.

خراسان ورزشی: وینفرد شفر پس از شکست مقابل پدیده مشهد در مسابقات هفته بیست و هفتم با تعلیق قراردادش که از سوی باشگاه استقلال تهران صورت گرفت از کادرفنی این تیم کنار گذاشته شد تا فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت جانشین او شود.

درباره قرارداد شفر ابهامات بزرگی وجود دارد؛ اکبر عباس ملکی در این باره می‌گوید: "متاسفانه این روزها خیلی‌ها می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. در مورد قرارداد شفر می‌خواهم خیلی رک و راست با شما صحبت کنم. رزومه و کارنامه شفر قبل از امضای قرارداد با استقلال کاملا روشن بود؛ قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا، نایب قهرمانی در جام حذفی آلمان، صعود به بوندس‌لیگا با کالسروهه و کشف بازیکنانی مثل اولیور کان و توماس هسلر. کاملا واضح است که قیمت یک مربی با این رزومه در بازار نقل‌وانتقالات چیزی بین ۸۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون دلار است.

ملکی: وزیر در تمدید قرارداد شفر دخالتی نداشت

ما برای فصل اول با توجه به این‌که چند هفته‌ای از فصل گذشته بود قرارداد 400 هزار دلاری با شفر امضا کردیم؛ یعنی حداقل قیمت. این قرارداد برای سال دوم به 800 هزار دلار رسید و قرار بود برای سال سوم 20 درصد به این رقم اضافه شود. زمانی که ما با شفر قرارداد بستیم دلار 4 هزار تومان بود و به هیچ عنوان رقم قرارداد غیرمعقول نبود.

تکذیب دخالت وزیر

" آقای پندار توفیقی در مصاحبه‌های خود مدعی شده‌اند که برای تمدید قرارداد شفر، بنده با وزیر تماس گرفتم اما باید بگویم که ادعای ایشان دروغ محض است. قرارداد شفر در خرمشهر و درست بعد از قهرمانی در جام حذفی تمدید شد و من اصلا در آن زمان تهران بودم! این قرارداد هم مثل همه قراردادهای باشگاه توسط آقای توفیقی تنظیم شد. با قاطعیت به شما می‌گویم که وزیر در تمدید قرارداد شفر دخالتی نداشتند. فقط قبل از تمدید، آقای افتخاری با وزیر تماس گرفتند و به اطلاع ایشان رساندند که می‌خواهند با شفر 2 ساله تمدید کنند. من شاهد بودم که وزیر با تمدید 2 ساله مخالف بودند اما درنهایت با توجه به اصرار آقای افتخاری به ایشان اختیار تام دادند و گفتند تصمیم با شما و هیئت مدیره باشگاه است.

جدایی چپاروف و تیام

در مورد چپاروف همه چیز مشخص بود. او قرارداد 3 ساله می‌خواست اما با توجه به سن و سالش امضای این قرارداد اصلا به نفع استقلال نبود. ما با قرارداد یک ساله مشکلی نداشتیم اما او زیر بار نرفت. در مورد تیام باید بگویم که به گفته شفر، مقصر اصلی آقای توفیقی بود. شفر به من گفت که معاون باشگاه به تیام قول‌هایی داده که عملی نشده و به همین خاطر هم او حاضر نیست به استقلال برگردد.

جلسه محرمانه با شفر

در آذرماه سال قبل بود که به دلیل نگرانی‌هایی که داشتم تصمیم گرفتم در یکی از هتل‌های سعادت‌آباد با شفر جلسه‌ای داشته باشم. برای این جلسه یکی از خبرنگارانی که به زبان آلمانی مسلط بود و مورد اعتماد من هم بود را با خودم بردم و آقای شفر در آن جلسه حرف‌های قابل تاملی را بر زبان آورد.

ایشان در ابتدا و بدون مقدمه گفتند که چرا کسی در باشگاه جلوی آقای توفیقی را نمی‌گیرد؟! ایشان با کارهایشان باشگاه را نابود می‌کنند! شفر حتی از جلساتی که در باشگاه داشت راضی نبود و می‌گفت که در این جلسات با توجه به عدم حضور مترجم و عدم تسلط آقای افتخاری به زبان انگلیسی آقای توفیقی هر چه که دلش بخواهد را از قول من به مدیرعامل و از قول مدیرعامل به من می‌گوید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مملکت ویران

      آقای مرفاوی تحویل بگیر.دروغ نگو.دیدی مدیرانتون لایق این پست نبودند.باطرفدارانتون صاف وصادق باشین

    • بدون نام

      چرا دستگیرش نمیکنن بجرم اخلال در نظم باشگاه؟؟؟

    • azad

      آدم فروش بی شرف!!!دل خوشی هم از توفیقی نداریم چون اونم یکی مثل خودت بود،به اصطلاح سگ زرد برادر شغاله!!!ولی عامل اصلی ناکامی استقلال خود شما بودید!وقتی با خنده های موزیانت منصوریان رو فروختی ورحمتی رو مقابل هوادارا قرار دادی،جباری رو ازباشگاه دور کردی، حالا هم که دستت رو شده ودروغهات بر ملا شده،به خاطر تبرئه خودت یکی دیگرو میفروشی!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس کی بود میگفت پندار تایم حالا دیگه دل خوشی ازش ندارین؟ :)))

    • بدون نام

      اگه شما از وزیر دفاع نکنی چه کسی دفاع کنه؟؟اقای ملکی شما چطور شدی عضو هیئت مدیره؟؟چند سال کار فوتبالی کردی؟؟؟توفیقی ی ادم احمق بود اما شما که باید درامدزایی واسه باشگاه میکردی چرا 200 هزار دلار که گفته خودت ان موقه قم چندانی نبود واسه جبارف و تیام پرداخت نکردید؟؟چه کار مفیدی واسه استقلال انجام دادید؟اقای ملکی اگه شماها نبودید منصوریان موفق میشد اما شما نزاشتید چون میخواستید مربی خارجی بیارید هم حق دلالی بگیرید هم استقلال و تضعیف کنید،شما و افتخاری از طرف وزیر مأمور نابود کردن استقلال بودید و الان فتحی ادامه دهنده راه شماست

    • بدون نام

      اگر استقلال قهرمان میشد شفر هم میشد دوست دوران کودکی آقای وزیر و یار دیرینه ایشون

    • بدون نام

      یادش بخیر پندارتایم :))) چقدر با این کلمه کیسه ها کری میخوندن حالا فحشش میدن :))

    • بدون نام

      یادش بخیر پندار تایم :)) چقدر با این کلمه کری میخوندن کیسه ها اما حالا فحشش میدن:))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج