۸۶۱۸۸۴
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

اولتیماتوم وزارت بهداشت به مراکز بی‌کیفیت

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت بهداشت از آغاز اجرای دور دوم برنامه اعتبار بخشی مؤسسات و مراکز آموزشی کشور در سال جاری خبر داد و گفت: نتایج دور اول اجرای این برنامه در سال ۹۷ اعلام شد و به دانشگاه‌هایی که رتبه قابل قبولی را کسب نکردند اولتیماتوم داده شد تا رتبه خود را ارتقا دهند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت بهداشت از آغاز اجرای دور دوم برنامه اعتبار بخشی مؤسسات و مراکز آموزشی کشور در سال جاری خبر داد و گفت: نتایج دور اول اجرای این برنامه در سال ۹۷ اعلام شد و به دانشگاه‌هایی که رتبه قابل قبولی را کسب نکردند اولتیماتوم داده شد تا رتبه خود را ارتقا دهند.

دکتر سیدعلی حسینی در گفت و گویی ضمن بیان این مطلب از پایان دور اول اجرای طرح اعتبار بخشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: طرح اعتبار بخشی مؤسسه‌ها و مراکز آموزشی درمانی جزو یازده بسته تحول آموزش پزشکی است که از سال ۹۴ در وزارت بهداشت طراحی شده است.

وی در ادامه افزود: در رابطه با اجرای برنامه اعتبار بخشی مؤسسات آموزشی، ما با دانشگاه‌ها مذاکراتی کردیم و در نهایت این برنامه در دانشگاه‌ها اجرایی شد و بر اساس نتایج اولیه اعتبار بخشی حدود ۷ مؤسسه از ۶۰ مؤسسه آموزش عالی آموزش پزشکی کشور موفق شدند نمره قابل قبولی را کسب کنند و تعداد دیگری از دانشگاه‌ها نیز موظف شدند که طی یک سال آینده شاخص‌های لازم اعتبار بخشی را اجرایی نمایند تا به سمتی حرکت کنیم که کیفیت آموزش پزشکی در کشور تضمین شود.

رئیس مرکز هیأت علمی وزارت بهداشت تاکید کرد: در راستای تدوین برنامه تحول آموزش پزشکی ما چندین برنامه با عنوان "اخلاق حرفه‌ای"، "تقویت زیر ساخت‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور"، "توجه به آموزش مجازی" و غیره را در دانشگاه‌ها اجرایی می‌کنیم و اعتبار بخشی مراکز آموزشی تنها یکی از این برنامه‌ها است. البته در کنار این برنامه‌ها بسته‌های مرتبط با عدالت آموزشی، توسعه دانشگاه‌های نسل سوم و بین المللی سازی دانشگاه‌های بین‌المللی اجرایی می‌شوند.

دکتر حسینی خاطر نشان کرد: دور اول اعتبار بخشی مراکز و مؤسسات آموزش پزشکی در سال ۹۵ اجرایی شد و بر این اساس دانشگاه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفتند و دور دوم ارزشیابی مؤسسات نیز در سال جاری در تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی اجرا خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درایران اصلا بهداشت جایی ندارد بی حساب کتاب که میگن یا بهتر بگم حردم بیله.شب ها درخیابان پیروزی وخیابانهای دیگر تهران کنار خیابان تغذیه فروشی میکنند تغذییه بمانند جوجه جگر وکباب که نیاز به بهداشت کامل میباشد باگرد خاک آلوده بخورد ملت میدن بهداشت کجاست که نمیتونه جلوی تبخ وسرویس غذا درکنار خیابان را بگیره نکنه حق وحساب میگیره صد درصد حق وحسابی تو کاره وگرنه این کار بهداشتی درهیچ جای دنیا نیست.

    • بی نام

      ای کاش وزیر محترم بهداشت و درمان در مورد کاهش نرخ دندانپزشکی در دانشگاهها ی دندانپزشکی تهران و شاهد اقدام می کردند این مراکز محل مراجعه افراد ضعیف جامعه است که برای بهره مند شدن از خدمات ارزان قیمت و مناسب به دانشگاهها ی آموزشی مراجعه می کنند که نرخ خدمات آنها چندان با بخش خصوصی تفاوت چندانی ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج