جاباما
۸۶۱۹۷۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

آغاز پرداخت کمک بلاعوض دولت به سیل‌زدگان

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس از آغاز پرداخت کمک بلاعوض دولت به سیل زدگان این شهرستان خبر داد و گفت: این کمک ها به صاحبان واحدهای مسکونی نیازمند تعمیر و نیز در قالب کمک معیشت پرداخت می شود.

خبرگزاری ایرنا: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس از آغاز پرداخت کمک بلاعوض دولت به سیل زدگان این شهرستان خبر داد و گفت: این کمک ها به صاحبان واحدهای مسکونی نیازمند تعمیر و نیز در قالب کمک معیشت پرداخت می شود.

ولی الله رضایی بیان داشت: سقف کمک بلاعوض دولت به این دو گروه برحسب میزان خسارت تا ۵۰ میلیون ریال است که به حساب افراد آسیب دیده از سیل واریز می شود.

وی ادامه داد: براثر بارش روزهای پایانی سال ۹۷ که منجر به آبگرفتگی و جاری شدن سیل در گنبدکاووس شد، ۲۸۳۷ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان دچار خسارت شده و نیاز به تعمیرات دارند.

رضایی اضافه کرد: علاوه بر خسارت به این تعداد واحد مسکونی، لوازم خانگی ۱۱۰۶ خانواده نیز در جریان آبگرفتگی و سیل اخیر دچار خسارت شد که به این افراد در قالب معیشت، کمک بلاعوض پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: درمجموع به صاحبان واحدهایی مسکونی که نیاز به تعمیرات دارند و یا لوازم خانگی آنان دچار خسارت شده است، تا سقف ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض دولت پرداخت می شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گنبدکاووس با اشاره به آغاز مرحله نخست واریز کمک بلاعوض به حساب افراد آسیب دیده از سیل در این شهرستان، گفت: واریز این کمک ها بتدریج و پس از تکمیل پرونده افراد انجام می شود.

رضایی افزود: افرادی که تاکنون نسبت به تکمیل پرونده و یا اعلام شماره حساب به بنیاد مسکن اقدام نکردند، می توانند بامراجعه به محل استقرار کارشناسان این نهاد درساختمان قدیم فرمانداری شهرستان، جنب بیمارستان شهدای ۱۲ دی، پرونده خود را تکمیل نمایند.

وی ادامه داد: پرداخت کمک بلاعوض دولت به سیل زدگان به غیر از تسهیلات قرض الحسنه پیش بینی شده برای تعمیرات هر واحد مسکونی است که برحسب میزان خسارت تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال می باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پنج تومن با ملخ کیلویی ۶۸ میشه هفتاد و خورده ای کیلو ملخ.. خوبه خوبه بزنن بدن حال کنن

    • بدون نام

      کاش مسولان کمک های بلاعوض به معلولین مظلوم محروم بهزیستی درمنزل میدادن که سال هاست از زلزله زدگان منجیل ،بم کرمان، فارس وسیل امسال خیلی بدترند باماهیانه 50. الی 100 وهشت تومن چطورامرارمعاش کرد ؟!!!! قضاوت با شما ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج