۸۶۲۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

ماجدی: در جریان انتخاب خوزه مورسیا نیستم

با تلاش های رییس کمیته آموزش از این پس فدراسیون فوتبال می تواند مدارک کلاس های مربیگری را برای مربیان صادر کند و دیگر نیاز به ارسال مدارک به afc نیست و این به خاطر عضویت ایران در کنوانسیون آموزش است.

ورزش سه: این اتفاق یک موفقیت بزرگ برای کمیته آموزش بود که البته با تلاش های زیاد و هم چنین بالا بردن کیفیت برگزاری کلاس های مربیگری در ایران به دست آمد. به همین بهانه دقایقی با میرشاد ماجدی رییس کمیته آموزش گفتگو کردیم که در زیر می خوانید:

*چه خبر از کمیته آموزش؟

در حال نامه نگاری با کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم تا مراحل صدور مدرک برای مربیانی که در کلاس شرکت می کنند، قانونی شود. هم چنین آخرین مرحله کلاس مربیگری حرفه ای در ایران که به دلیل فوت ریچارد بیت مدرس انگلیسی آن متوقف شده بود در حال برنامه ریزی است.

آخرین مرحله این کلاس در دو تایم ۵ روزه برگزار می شود. یکی از ۲۸ خرداد تا یک تیر و یکی هم از ۱۶ تیر تا ۲۰ تیر. این کلاش نزدیک به ۱۸ تا ۲۰ مربی شرکت کننده دارد که انشاالله همه آنها در آخرین مرحله کلاس شرکت خواهند کرد و موفق به گرفتن مدرک حرفه ای خواهند شد.

*آیا این احتمال وجود دارد که مربیان خارجی هم در کلاس های مربیگری فدراسیون فوتبال ایران شرکت کنند با توجه به اینکه ما به عضویت کنوانسیون آموزش درآمده ایم؟

این به بحث های بین المللی برمی گردد. صحبتی در این باره نشده است اما باید به این نکته اشاره کنم که کنفدارسیون فوتبال آسیا علاوه بر ایران در حال ارزیابی دیگر کشورها است و به دنبال این است به دیگر کشورها هم اجازه صدور مدارک برای مربیان را توام با برگزاری کلاس های مربیگری بدهد.

*ظاهرا قرار است برای مربیان لیگ برتری الزام شود که حتما دارای مدرک حرفه ای باشند تا روی نیمکت تیم ها بنشینند.

زمانی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ما تعیین کرده از سال ۲۰۲۰ است. به واقع از سال ۲۰۲۰ مربیانی می توانند تیم های خود را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنند که دارای مدرک حرفه ای باشند و از فدراسیون های ملی خواسته است این قانون در بازی های داخلی هم پیاده شود. بنابراین در فصل آتی که در سال ۲۰۱۹ برگزار می شود مربیان با مدرک a هم می توانند روی نیمکت تیم های لیگ برتری بنشینند اما از سال ۲۰۲۰ مربیانی که خواهان نشستن روی نیمکت تیم های لیگ برتری به عنوان سرمربی هستند باید دارای مدرک حرفه ای باشند.

*در خبرها آمده که قرار است مورسیا اسپانیایی مربی تیم الشحانیه مربی استقلال شود. آیا این خبر صحبت دارد؟

من در جریان انتخاب خوزه مورسیا برای حضور در راس کادر فنی تیم استقلال نیستم. در این باره صحبتی با من نشده است و الان این خبر را از زبان شما می شنوم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شفر که خیلی بهتر از مورسبا بود .

    • بدون نام

      از هواداران میخوام اگه مربی کارنامه دار در حد تیم ملی نیاوردن همون مسابقه اول از خجالت فتحی دربیان

    • بدون نام

      ننگ بر اون تاجی که بازم اجازه بده یه مربی درپیت بیارن واسه تیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج