۸۶۲۰۲۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کلوپ: ارزش آن بازگشت بیشتر از قهرمانی بود

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول معتقد است بازگشت رویایی تیمش مقابل بارسلونا حتی از فتح جامهای قهرمانی باارزش‌تر بوده است.

ورزش سه: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می‌گوید بازگشت دراماتیک و رویایی تیمش مقابل بارسلونا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان نقطه اوج تلاش‌ها و درخشش‌های تیم او در فصل جاری بوده و به ایجاد حس و حالی در باشگاه دامن زده که ارزشش حتی از فتح جامهای قهرمانی بیشتر است.

کلوپ می‌گوید لحظاتی مثل لحظه پیروزی استثنایی تیمش بر بارسلونا بعد از بازگشت رویایی در آنفیلد به خودی خود آنقدر باارزش هستند که می‌توانند در تاریخ یک باشگاه ماندگار شوند.

یورگن کلوپ در این باره گفت:" لحظه‌ای مثل این ارزشی بیشتر از فتح جامهای قهرمانی دارد. امسال برای ما سالی پر از لحظه‌های خارق‌العاده بود. ما همیشه با شور و شوق به استقبال بازی‌ها می‌رفتیم و از بازی کردن لذت می‌بردیم و در نهایت سه‌شنبه گذشته مثل نقطه اوجی دلپذیر برای این فصل خارق‌العاده بود. این دقیقاً همان تصویری است که ما قصد داریم از لیورپول برای دنیای بیرون ترسیم کنیم. لیورپول یعنی این".

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" آن موفقیت بزرگ در این باشگاه، در این شهر و با این مردم ممکن است. تصویر باشگاه ما این است. اگر این به فتح جامهای قهرمانی ختم شود که فبها المراد. ولی اگر هم نشود ما کارمان را انجام داده‌ایم. اگر بعضی‌ها من را به خاطر جام نبردن در گذشته یا در آینده قضاوت کنند من نمی‌توانم این قضاوت‌ها را تغییر دهم".

کلوپ در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" ما برای سرگرم کردن مردم تلاش می‌کنیم. کسانی که به استادیوم می‌آیند می‌خواهند بازی‌ها را ببینند و از دیدن بازی‌ها لذت ببرند. آنها کسانی هستند که دو روز قبل و سه روز بعد از یک بازی دائماً به آن بازی فکر می‌کنند. عمل جراحی قلب خیلی مهمتر از فوتبال است ولی بعید می‌دانم کسی دوست داشته باشد به اندازه‌ای که درباره فوتبال مطلب می‌خواند درباره عمل جراحی قلب هم چیزی بخواند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کولاک کردی پسر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج