جاباما
۸۶۲۰۳۷
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

منع تردد در زوج و فرد بر اساس پلاک از تیرماه

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک از آغاز اجرای طرح ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد براساس پلاک از تیرماه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک از آغاز اجرای طرح ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد براساس پلاک از تیرماه خبر داد.

عمار سعیدیان فر با اشاره به تقویت رصد معاینه فنی شهروندان گفت: معاینه فنی برتر، امسال اضافه شد و افراد فاقد معاینه فنی، درسطح شهر تهران توسط دوربین‌ها جریمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه طرح ترافیک هوشمند شده و از حالت کاغذ محور خارج شده است، ادامه داد: سال گذشته روزهای آلوده نسبت به قبل کاهش یافت و مدارس نیز تعطیل نشد و طی اجرای سیاست‌های اتخاذی در محوطه طرح ترافیک شاهد کاهش ۲۵ تا ۳۰ درصدی تردد و رفت و آمد بودیم.

سعیدیان فر با اشاره به افزایش سهم عوارض ورود به طرح گفت: شورا به شهرداری اجازه داد با توجه به نرخ تورم تا ۱۵ درصد قیمت پایه را افزایش دهد؛ تورم اما قدری بیش از ۱۵ درصد است و ما نیز همان ۱۵ درصد را اعمال کردیم.

وی قیمت پایه سال گذشته را ۲۰ هزار تومان تخمین زد و افزود: قیمت پایه امسال ۲۳ هزار تومان شده است ولی این قیمت با توجه به زمان ورود و خروج به طرح تغییر می کند.

سعیدیان فر ادامه داد: مصوبه شورا برای فرمانداری و استانداری ارسال می شود و فرمانداری تهران بعد از بررسی، آن را به ما ابلاغ می کند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیک که در یک برنامه رایویی سخن می گفت، در خصوص زمان پیاده سازی طرح عوارض زوج و فرد گفت: طرح کاهش آلودگی هوا از تیرماه اجرا می شود و تعرفه آن نصف طرح ترافیک خواهد بود و شهروندان می توانند در هر فصل ۲۰ روز به این مناطق رایگان تردد کنند و پلاک آن ها مهم نیست.

سعیدیان فر افزود: برای استفاده از این ۲۰ روز، باید در سامانه mytehran.ir ثبت نام کنند تا تردد آن ها قابل رصد و اجرا باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی ...... درخواست مردم که اهمیت نداره فقط شهرداری باجش بگیره بقیه اش مهم نیست . اگه شما مردم رو بچاپید هوا آلوده نمیشه ؟ خدا لعنت کنه طراح این زورگویی رو...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مبتکرطرح محسن پورسیداقاییه از دعای خیردراین ماه عزیز فراموش نشود

    • بدون نام

      بازم مثل همیشه دستتون تو جیب مردمه کدوم آلودگی هوا پارسال کم شد؟!کی بوده؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت بر اینها که یک جهنم ساختن برای مردم فقط درد پول سیری ناپذیرند این گداها

    • رها

      یه مشت افکار قراضه جمع شدند اون تو برای خدمت رسانی

    • بدون نام

      فقط یه مشت از خدا بی خبر نشستید نقشه میکشید چطوری با چه حیله ای از مردم پول بگیریم یه منت هم بزاریم بهشون طرح الودگی هوا خخخخ

    • بدون نام

      عجب پررو هستند اینها . مردم ماشین خریده اند که استفاده کنند نه اینکه تو پارکینگ بخوابونند . تو فصل تابستان باید از 93 روز فصل ، فقط 20 روز حق تردد داریم و 73 روز دیگر باید پول بدهیم تا هوا آلوده نشه . اگه پول ندیم هوا آلوده میشه عجب راهکاری برا چاپیدن مردم

    • بدون نام

      عجب پررو هستند اینها . مردم ماشین خریده اند که استفاده کنند نه اینکه تو پارکینگ بخوابونند . تو فصل تابستان باید از 93 روز فصل ، فقط 20 روز حق تردد داریم و 73 روز دیگر باید پول بدهیم تا هوا آلوده نشه . اگه پول ندیم هوا آلوده میشه عجب راهکاری برا چاپیدن مردم

      پاسخ ها

      • یک شهروند

        از شورای شهر یا شهرداری یا هر قسمت دیگه ای که این طرح رو میخواد به اجرا بذاره در خواست داریم که بی خیال این طرح بشوند. آخه ظلم هم حدی داره. مردم از دست شما ها که هر روز یک جور نقشه میکشید جیبهاشونو خالی کنید به کجا پناه ببرند؟؟! مردم دیگه آیه ندارند که با ناله سودا کنند . خواهشها این طرح رو دور بندازید

    • انتقاد سازنده

      دوستان مسئول و دولتمردان دلسوز نما . با یه تحقیق ساده و یه چرخیدن دو ساعته در سطح شهر ، هر بیسوادی میفهمه که ۹۰ درصد آلودگی فقط به فقط و منحصرا مربوط به ناوگان حمل و نقل عمومیه تهرانه . زوج و فرد و طرح ترافیک فقط شده وسیله در دست شما برای پول زور گرفتن از مردم . چهارتا اختلاس کننده کله گنده که الان توی زندان هستن رو اموالشونو ضبط کنید به نفع دولت و هزینه کنید برای واردات تاکسی و اتوبوس برقی . اگه دوباره آلودگی داشتیم !!! واقعا چه دشمنی با مردم دارین ؟ چرا اشکال رو از ریشه حل نمیکنین ؟ چرا راه حل اول و آخرتون جیب مردمه ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج