۸۶۲۰۵۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

تصویر پنه لوپه کروز بر پوستر جشنواره سن سباستین

پنه لوپه کروز ستاره اسپانیایی فیلم «همه می دانند» جایزه افتخاری شصت و هفتمین دوره جشنواره سن سباستین را از آن خود می کند.

خبرگزاری صبا: پنه لوپه کروز ستاره اسپانیایی فیلم «همه می دانند» جایزه افتخاری شصت و هفتمین دوره جشنواره سن سباستین را از آن خود می کند.

تصویر پنه لوپه کروز بر پوستر جشنواره سن سباستین

جایزه افتخاری جشنواره سن سباستین برای پنه لوپه کروزبه گزارش صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره جهانی فیلم سن سباستین روز جمعه ۱۰ می اعلام کرد که یکی از جوایز افتخاری امسال جشنواره خود موسوم به جایزه دونوستیا را به پنه لوپه کروز بازیگر مطرح اسپانیایی اهدا می کند.

این جشنواره که در کشور اسپانیا برگزار می شود، همچنین اعلام کرد که تصویر پنه لوپه کروز زینت بخش پوستر شصت و هفتمین دوره جشنواره که بین روزهای ۲۰ تا ۲۸ سپتامبر برگزار می شود نیز است.

پنه لوپه کروز شناخته شده ترین بازیگر اسپانیایی در سطح بین المللی است که از بیش از ۲ دهه گذشته پای ثابت جشنواره سن سباستین بوده است. این بازیگر اسپانیایی از سال ۱۹۹۴ با نزدیک به بیش از دوجین فیلم به بخش مسابقه جشنواره سن سباستین آمده است.

خوزه لوییس ربوردینوس رییس جشنواره جهانی فیلم سن سباستین در رابطه با اهدای این جایزه به کروز در بیانیه خود چنین نوشت: ما خوشحالیم پنه لوپه کروز که بازیگری شگفت انگیز است و ما او را از آغاز بازیگریش تحسین می کردیم، پذیرفته است که تصویرش زینت بخش پوستر امسال جشنواره شود، او همچنین جایزه افتخاری جشنواره امسال را دریافت می کند.

کروز نیز در بیانیه ای از جشنواره سن سباستین به عنوان بااهمیت ترین جشنواره کشورش یاد کرده و از سازمان دهندگان جشنواره برای اهدای این جایزه تشکر کرده است.

پنه لوپه کروز بازیگر برنده جایزه اسکار اسپانیایی سینما، بازیگر آخرین ساخته اصغر فرهادی به نام «همه می دانند» نیز بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سمانه

      چقدر خوب و دوستداشتنیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج