جاباما
۸۶۲۱۷۱
۴۴ نظر
۵۷۹۹
۴۴ نظر
۵۷۹۹
پ

زیباترین سوپرمدل‎های جهان در سال ۲۰۱۹

مدل‌ها چهره‌های صنعت مد و فشن هستند. شاید به دیده مردم آن‌ها شغلی شاد و بدون استرس دارند، اما واقعیت چیز دیگری ست. آن‌ها برای این که بتوانند به عنوان مدل در این صنعت فعالیت کنند، سختی‌های زیادی را از رژیم غذایی گرفته تا ورزش و بی خوابی، تحمل می‌کنند.

برترین ها: مدل ها چهره های صنعت مد و فشن هستند. شاید به دیده مردم آنها شغلی شاد و بدون استرس دارند اما واقعیت چیز دیگری ست. آنها برای این که بتوانند به عنوان مدل در این صنعت فعالیت کنند، سختی های زیادی را از رژیم غذایی گرفته تا ورزش و بی خوابی، تحمل می کنند. اما چه خصوصیاتی یک مدل را تبدیل به یک سوپر مدل می کند؟

سوپرمدل در واقع مدلی ست که حقوق بالایی دارد، با مشهورترین برندهای جهان کار می کند و نامش را به عنوان یک مدل برتر در صنعت مد و فشن ثبت کرده است. در دنیایی که رقابت زیادی برای دیده شدن وجود دارد، برخی از مدل ها توانستند نامشان را فراتر از مدل برده و به عنوان سوپرمدل ثبت کنند. اگر دوست دارید که با جذاب ترین سوپرمدل های جهان آشنا شوید، در این مطلب همراه مان باشید.

جی جی حدید

زیباترین سوپرمدل‎های جهان در سال ۲۰۱۹

جی جی حدید یکی از مشهورترین و در عین حال زیباترین سوپرمدل های جهان است. او با چهره زیبا و البته معصوم اش طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است به طوری که در حال حاضر بیشترین فالوور را در اینستاگرام نسبت به دیگر مدل ها دارد و نامش در کنار نام مدل های دیگری چون کندال جنر و بلا جدید به عنوان «مدل برتر شبکه های اجتماعی» ثبت شده است.

جی جی جدید در سن ۲۳ سالگی، با درآمدی حدود ۸ میلیون دلار، به عنوان یکی از پردرآمدترین مدل‌های جهان معرفی شد. او این درآمدش را مدیون همکاری با برندهایی، چون Maybelline، Tommy Hilfiger، و Reebok بود. درست شبیه بلا، جی جی نیز در حرفه اش بسیار جدی و سخت کوش است. او ابتدا بیشتر زمانش را در فشن شو‌ها و راه رفتن روی دفیله‌ها می‌گذارند، اما حال بیشتر در سفر است و به عنوان مدل برای برند‌های مختلف کار می‌کند. او اعتراف می‌کند که این موفقیت اش را مدیون مادرش می‌باشد: «مادر من یک مدل بود. او از سن ۱۶ سالگی وارد این حرفه شد تا بتواند هزینه‌های زندگی خود و خانواده اش را در هلند بدهد. من هم سخت کار می‌کنم تا راهی را که مادرم در پیش گرفته بود، به احترام او ادامه دهم.»

او در مورد کارش می گوید: «من دوست دارم با افرادی کار کنم که عاشق کارشان هستند، افرادی که در دهه ۳۰، ۴۰ و ۵۰ زندگی شان به دنبال آنچه قلب شان می گفته، رفته اند. درست شبیه خودم.»

نائومی کمبل

زیباترین سوپرمدل‎های جهان در سال ۲۰۱۹

نائومی کمبل سوپرمدل جامائیکایی تبار است که نامش به عنوان یکی از جذاب ترین مدل های جهان ثبت شده است. او برای رسیدن به مقام سوپرمدل تلاش های زیادی را به خصوص در دهه های ۸۰ و ۹۰ کرد که در نهایت نتیجه آنها را هم گرفت.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید او اولین مدل سیاه‌پوستی است که تصویرش روی جلد مجله ووگ چاپ شد. او آنقدر خودش را در صنعت مد و فشن نشان داد که در ویدئوهای خوانندگان مشهوری چون مایکل جکسون، آرتا فرانکلین و جورج مایکل ایفای نقش کرد. او در مورد حرفه اش می گوید: «من به خاطر رنگ پوستم نمی توانستم وارد این صنعت شوم، پس از ورود به این صنعت هم سختی های زیادی را تحمل کردم زیرا هیچکس یک سیاه پوست را برای تبلیغاتش نمی خواست. من باید تلاش زیادی می کردم، من مجبور بودم که دو برابر یک سفید پوست تلاش کنم تا به خواسته ام دست یابم.» اما تمام این سختی ها ارزشش را داشت زیرا او اکنون در جایی که لایقش بوده، ایستاده است.

آدریانا لیما

زیباترین سوپرمدل‎های جهان در سال ۲۰۱۹

آدریانا لیما، ملکه ویکتوریا سیکرت، مدل و هنرپیشه برزیلی است که به عنوان یکی از زیباترین مانکن‌های ویکتوریا سیکرت و یکی از معروفترین مدل‌های لوازم آرایش شناخته می‌شود. او در سن ۱۵ سالگی در رقابت‌های «سوپر مدل برزیل» مکان اول را به خود اختصاص داد و سال بعد در رقابت‌های «سوپر مدل جهان» مقام دوم را کسب کرد.

او کارش را در سال ۱۹۹۹ آغاز و در سال ۲۰۱۸ خودش را بازنشست کرد. البته او پس از بازنشستگی، به طور کامل خودش را از این حرفه کنار نکشید. به عنوان مثال در سال ۲۰۱۹، او در کمپین برند میومیو در کنار کندال جنر حضور یافت. علاوه بر آن با برند پوما نیز همکاری کرده است. او در میان فرشتگان و مدل‌های ویکتوریا سیکرت با ۸۵ میلیون دلار ثروت در رتبه نخست قرار دارد. آدریانا در این باره می گوید: «من سالهای زیادی کار کردم اما حال می خواهم که وقتم را بیشتر با دو دخترم بگذرانم و مراقب آنها باشم.»

رابین لاولی

زیباترین سوپرمدل‎های جهان در سال ۲۰۱۹

رابین لاولی مدل استرالیایی است که نامش در لیست زیباترین سوپرمدل های جهان ثبت شده است. فرقی که او با بقیه مدل ها دارد، در اندامش است. در واقع او مانند دیگر سوپرمدل ها خیلی لاغر نیست، بلکه در زمینه مدل برای لباس های سایز بزرگ فعالیت می کند. زمانی که او نوجوان بود، پیدا کردن کار برای مدل سایز بزرگ در استرالیا خیلی سخت بود. او با کمپانی های زیادی مصاحبه کرد اما به خاطر سایز بزرگش در هیچکدام استخدام نمی شد حتی بعد از اینکه رژیم های متفاوتی رو دنبال کرد باز هم بدنش برای مادلینگ مورد نظر آژانس ها آماده نبود. از این رو، او تمام رژیم هایش را رها کرد و با آژانس Bella Model Management قرار ملاقاتی گذاشت. آنها نیز او را همانگونه که هست پذیرفتند و از او خواستند که در نیویورک به آنها بپیوندد. نتیجه تلاش ها و اصرارهای او این بود که عکس های او در نهایت روی جلد مجله های Vogue ایتالیا و Elle فرانسه چاپ شد. او همچنین نام مدل برتر «سایز بزرگ» را نیز از آن خود کرد.

میراندا کر

زیباترین سوپرمدل‎های جهان در سال ۲۰۱۹

میراندا کر مانکن استرالیایی و یکی از مانکن‌های معروف ویکتوریا سیکرت است. اگرچه اکثر مدل ها از دوران نوجوانی وارد حرفه مادلینگ می شوند اما میراندا کر در آن سن در اوج خود به سر می برد به طوری که برای اولین بار تصویرش روی جلد مجله چاپ شد و در همان سال موفق به کسب مجله سالانه دالی شد. او پس از این که نامش را به عنوان مدل در استرالیا ثبت کرد، برای همکاری با برند Maybelline به آمریکا نقل مکان کرد. چند سال بعد، او به عنوان اولین مدل استرالیایی به ویکتوریا سیکرت راه یافت. تصویر او نیز در سال ۲۰۱۱ به عنوان اولین مدل باردار روی جلد مجله ووگ رفت.

اگر به عکس های او نگاهی بیاندازید، به زیبایی طبیعی صورت اش پی خواهید برد. بدون شک او جزو یکی از جذاب ترین سوپرمدل های جهان به شمار می رود.

کارا دلوین

زیباترین سوپرمدل‎های جهان در سال ۲۰۱۹

کارا دلوین مدل و بازیگر انگلیسی ست. او در سن ده سالگی مادلینگ را آغاز و پس از حضورش در هفته مد لندن کم کم نامش را در این حرفه ثبت کرد. او مدتی از کار مادلینگ کناره گیری کرد و به جای آن تمرکزش را بر بازیگری گذاشت. او خودش علت این کار را استرس بیش از حد و بیماری پوستی اش اعلام کرد. به گفته خودش «مادلینگ پس از مدتی به من احساس پوچی داد. به نظرم هیچ رشدی در شخصیتم طی آن سال‌ها نداشتم و اصلا جوانی کردن را فراموش کردم. احساس می‌کردم که پیر شدم.» البته او در سال ۲۰۱۸ یک بار دیگر در فشن شو شرکت کرد و ۱۰ میلیون دلار به دارایی اش افزود.

لیو ون

زیباترین سوپرمدل‎های جهان در سال ۲۰۱۹

لیو ون مدل چینی است که در بسیاری زمینه ها، نام خود را به عنوان اولین ها ثبت کرد: اولین مدل چینی که به ویکتوریا سیکرت راه پیدا کرد، اولین مدل چینی که تصویرش روی جلد مجله ووگ آمریکایی چاپ شد و در مجله فوربز به عنوان پردرآمدترین مدل سال قرار گرفت. او بیشتر به خاطر فعالیت اش با برند «Estée Lauder» شهرت دارد. زمانی که او فعالیت با این برند را قطع کرد، استه لودر اعلام کرد: «ما بعد از ۷ سال یکی از مهره های مهم مان را از دست دادیم. او به ما کمک کرد تا با نسل جدیدی از مشتریان، نه تنها در چین بلکه در کل جهان، آشنا شویم.»

هیلی بالدوین

زیباترین سوپرمدل‎های جهان در سال ۲۰۱۹

هیلی بالدوین یک مدل آمریکایی و شخصیت تلویزیونی است. پدرش استفن بالدوین از بازیگران شناخته شده هالیوود است. او از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را به عنوان مدل شروعو در سپتامبر سال ۲۰۱۸ با جاستین بیبر خواننده مشهور کانادایی ازدواج کرد و در یک توییت رسمی نام خانوادگی اش را به بیبر تغییر داد. بدون شک ارتباط با این خواننده هالیوودی بر شهرت اش بی تاثیر نبود به طوری که نامش در مهمترین مجلات مانند مجله ووگ و مراسم مختلفی چون هفته مد نیویورک ثبت شده است. او در حال حاضر با مشهورترین برندهای جهان چون لیوایز همکاری می کند.

منبع: thelist

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا ب نظر من اینا خیلی معمولین و نمیشه اصلا اسم زیبا ترین رو روشون گذاشت ؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون تو قطعا ی دختری که داری بهشون حسودی میکنی

      • بدون نام

        کاملا درسته...من در هیچ کدوم زیبایی ندیدم...جی جی حدید هم معمولیه از این بهتر و زیباتر تو ایران فراوونه

      • بدون نام

        پس کو کندیس سوانپل و....


        بغیر جی جی و کارا مابقی زشت بودن

      • بدون نام

        چون حسودی

      • بدون نام

        تازه با کلی آرایش و عمل معمولی شدن

      • بدون نام

        چون بدترين عكساشون انتخاب شده

      • miss

        مثلا تو خوبی

      • بدون نام

        وقتی حرف از مدل به میان میاد بیشتر تمرکز روی هیکل و اندام مدل هستش قد بلند البته نه هر قد بلندی نباید کجی و معوجی داشته باشه و در کنار قد بلند با اعضای بدن متناسب مثلا لگن زیادی بزرگ نباشه استخوانها خیلی درشت نباشن نسبت پاها به
        بالاتنه مهمه دور سینه و باسن مهم شکل استخوان بندی
        ودر نهایت محبوبیت خود مدل بین مردم
        یادمه ما یه دوست دیلاق داشتیم که شونه های پهنی هم داشت با کمر خم هی فرت و فرت ادعا داشت تا اینکه یه دوستی بهش گفت مدل یکی از فاکتور های اندامش قد بلنده وگرنه شلنگ رو نم عمودی بزاری بلنده ولی مدل نیست

      • دختر ترک

        اره مخصوصا لابین لاولی

    • صحرا

      جی جی حدید خوشگله ولی قیافه اش معصوم نیست.

      پاسخ ها

      • غزل

        موافقم باهات

      • بدون نام

        بدون پوشوندن لکه های پوستیش با چند لایه پودر و کرم‌پودر و آرایش اونم خول نیست

    • A....A....A

      فقط جی جی

    • علیرضا ناصری

      همه ی مدلها یک طرف خانم میراندا کر هم یک طرف.عجیب زیباست.مخصوصا تو این عکس.واقعا خوشبحال خانوادش.
      تبریک میگم به همسرش بابت داشتن چنین خانم جذابی.امیدوارم پله های موفقیت رو تندتر طی کند و به اوج برسد و مثل آدریانا لیما خودشو بازنشسته نکند.واقعا حیف هست.
      با تشکر از سایت خوب برترینها دست شما درد نکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میگم شما و امثال شما ک ذره ایی شعور ندارید و فقط چشم چرونید
        خوسبختیه ی نفرو فقط توی چهره میبینید؟؟؟
        خب تو و امثال تو هستن ک این جا رو عقب افتاده کردن
        خودت ن شعور داری ن طرز ح زدن بلدی ن سواد داری ن فهم چرا نظر میدی مردک خر؟؟؟

      • بدون نام

        تو چرا ول نمیکنی

      • بدون نام

        کاربر14:10
        علیرضا ناصری فقط نظرش رو گفته.هیچ کلمه ی زشتی هم بکار نبرده..
        اما شما که ادعا داری خیلی حالیته.داری حرفای زشتی میزنی.
        دلش میخواد خوشبختی رو توی قیافه ببینه وبه شما ربطی نداره
        .درضمن تعریف کردن از زیبایی باعث عقب موندگی هیچ جایی نمیشه.
        حسادت وحماقت خودتون رو بیشتر ازین نشون ندین

      • بدون نام

        چ با دقتم همه رو میخونه خاک برسر بی وجود

      • بدون نام

        بی وجودی که از خودته.
        مگه که همینجا رو واسه ابراز وجود پیدا کنی.

    • نوشین

      رابین لاولی اگه چشاش مشکی بود به لیلا حاتمی شباهت داشت.میراندا کر چهره مهربونی داره

    • محمد

      قیافه کارا دلوین کاملاً رو اعصابه

    • یلدا

      کارا دلوین واقعاااا جذابه

    • بدون نام

      برترین ها اختصاصی برای هیز اعظم مطلب میذاریا

      پاسخ ها

      • مه

        هه هه هه خیلی باحال بود هیز اعظم

      • بدون نام

        حالا یکی پیداشده که حسودی نمیکنه.فحش نمیده.خودشو عقل کل نمیدونه .شما بهش میگید هیز؟؟.

    • بدون نام

      ب نظر من اینا اصلا خوشگل نیستن چین با این ریختاشون

    • بدون نام

      چون پولدار و معروفن خوشگلن
      همین آدما اگه تو جنوب تهران بودن کسی نگاشونم نمیکرد

      پاسخ ها

      • رزیتا

        دمت گرم دقیقا همینه خوشگل های بی پول کسی نمیبینه
        من یه نفر آقا میشناختم از لحاظ زیبایی کاملا در حد مدلهای ایتالیایی بود ولی خب بچه روستا بود و مشغول دامداری قیافش هم برای هیچکس همه نبود

    • بدون نام

      از کارا دلوین متنفرم؛با اون آرایش تکراریش همیشه و همه جا همینه هیچ تنوعی به آرایشش نمیده

    • بدون نام

      اینا اگر بیان تو جمع ما زیبایی شون معلوم میشه ،تو عکس که معلوم نیست !

    • فافا

      فقط صورت مهم نیست، معیارهایی چون قد بلند، اندام زیبا در کنار صورت قابل قبول یعنی زیبایی، اینها همشو یک جا دارن، نه فقط صورت زیبا!!!!!

    • miss

      کارا دلوین خیلی خوشگله

    • بدون نام

      به غیر از اولی هیچکدوم زیبا نیستن

    • بدون نام

      خوشبحالشون منکه بعد از زایمانم خیلی هیکلم بهم ریخته

    • رها

      بدترینشون کارا دلوینه.چهره یخ وسردی داره.اصلا هم جذابیت نداره.حالا این عکس خوبش بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من چهره سرد و یخ دوست دارم. مشکلی داری؟

    • منم زیبا

      صورت زیبا نشانه سیرت زیبا نیست

    • بدون نام

      بنشینید حسرت زیبا رویان بخورید ادم ندیدها

    • بدون نام

      ۱۶۳۶ مگه مردم ها

    • بدون نام

      ۱۴۵۴ تو به خر نر هم رحم نمیکنی

    • امین

      یه مشت دختره زشت بیریخت ریختن اینجا برا کامنت گذاشتنو حسادت کردن خاک بر سرتون کنن حسودای احمق

      پاسخ ها

      • tttt

        جنبه نظر دیگران را داشته باشیم هر کسی یه نظری داره شاید مطلع نیست از چه نظر زیبا شناخته شدن

    • maria

      فقط آدریانا لیما بقیه گرد پاشم نیستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج