جاباما
۸۶۲۱۸۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آلگری: می‌گفتند گواردیولا جانشین من خواهد شد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، علی رغم شایعات فراوان در مورد جدایی او، قصد ماندن در باشگاه تورینی را دارد.

ورزش سه: ماسمیلیانو آلگری امروز در نشست خبری بازی با رم، شایعاتی که درباره جدایی وی از یوونتوس در پایان فصل و جایگزینی‌اش با مربیانی مانند پپ گواردیولا، آنتونیو کونته، جان پیرو گاسپرینی و مائوریسیو پوچتینو منتشر شده است را تکذیب کرد.

آلگری در واکنش به شایعات گفت: « رئیس باشگاه (آندره‌آ آنیلی) بعد از شکست‌مان مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان از من خواست که در یوونتوس بمانم. من با رئیس رابطه خوبی دارم چون ما با یکدیگر صادق هستیم و این هم مهمترین چیز است. من از ۶ ماه پیش برنامه‌هایم را برای ادامه دادن به کار در یوونتوس داشتم.

آلگری: می‌گفتند گواردیولا جانشین من خواهد شد

حالا هم آن ایده‌ها را با رئیس باشگاه در میان گذاشته‌ام و ما باید ببینیم که آیا برنامه‌ها عملی می‌شوند یا نه. به شما نمی‌گویم که چه برنامه‌هایی در سر دارم اما من برای آینده‌ام برنامه‌ریزی هایی کرده‌ام، از این بابت مطمئن باشید. قبل از بازی با آژاکس هم گفتم که می‌مانم. در طول هفته پیش رو من و رئیس باشگاه جلسه‌ای خواهیم داشت و درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد. پس دیگر این سؤال تکراری را از من نپرسید چون مجبورم جواب‌ تکراری به شما بدهم.»

سرمربی یوونتوس ادامه داد: « به سبب حذف‌مان از لیگ قهرمانان شاید سر و صداهای زیادی درباره یوونتوس وجود داشته باشد. بعضی از مردم علناً فکر می‌کنند که بردن لیگ قهرمانان به آسانی بردن یک تورنمنت فوتبال ساحلی در تعطیلات تابستانی است. من همیشه می‌گویم که مهمترین چیز باشگاه است و بدون حضور یک باشگاه قوی که حامی شما باشد، کسب نتایج فوق‌العاده سخت است.

جلسه‌ای که قرار بود میان من و مدیران باشگاه برگزار شود به تعویق نیفتاده بلکه آن را جلو کشیده‌ایم. معمولاً ما این جلسه را در پایان هر فصل برگزار می‌کنیم. این اسامی هم که به عنوان مربیان بعدی یووه برده می‌شود، بخشی از بازی است. در میلان هم که مربیگری می‌کردم، می‌گفتند که گواردیولا جانشین من می‌شود. اینکه دوباره دارد همان خبر تکرار می‌شود، معنایش این است که من مربی بسیار خوبی قلمداد می‌شوم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج