۸۶۲۱۸۸
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

دفاع قاطعانه زیدان از والورده پس از حذف بارسا

پس از شکست سنگین بارسا از لیورپول، انتقادات زیادی متوجه ارنستو والورده، سرمربی این باشگاه شده و خطر اخراج نیز او را تهدید می کند.

ورزش سه: در حالی که بارسا روزهای بدی را سپری می کند، رئال خود را برای دیدار تشریفاتی مقابل سوسیداد مهیا می کند که فردا در آنوئتا برگزار خواهد شد.

زین الدین زیدان، سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت: « حس خوبی دارم. این بازی مقابل تیمی است که فوتبال خوبی را بازی می کند و جدال بزرگی خواهد شد. می دانیم که سوسیداد انگیزه بالایی دارد و البته ما هم پیروزی می خواهیم.»

دفاع قاطعانه زیدان از والورده پس از حذف بارسا

حذف بارسا از لیگ قهرمانان: « قهرمانی در چمپیونزلیگ بسیار سخت است و ما می دانیم که در سال های اخیر، چه کار بزرگی انجام داده ایم. کسب 4 قهرمانی در 5 سال، یک کار ویژه از طرف ما بود. قهرمانی اروپا سخت و دشوار است و تا آخرین دقایق هم نمی توان اطمینان به قهرمانی داشت. ما ارزش کارمان را می دانیم؛ ولی جام های دیگر نیز مهم هستند. برای مثال، لالیگا یک رقابت هفته به هفته است و نیاز به ثبات دارد. قهرمانی در این رقابت ها هم باارزش است.»

انتقادات به والورده: « منصفانه یا غیرمنصفانه، او از عواقب حذف مطلع بود. معتقدم والورده تا همینجا کارهای فوق العاده ای برای بارسا انجام داده است. نمی توان نسبت به توانایی های او تردید داشت. او کارش را به درستی انجام داده است. البته نمی توانم قضاوتی روی انتقادات داشته باشم و همیشه گفته ام که باید به تمام نظرات احترام گذاشت. فوتبال همین است.»

بازگشت های تاریخی در لیگ قهرمانان: « نمی دانم این بهترین لیگ قهرمانان تاریخ بوده یا نه؛ ولی به عنوان هوادار و علاقه مند به فوتبال، واقعا لذت بردم. بازی های بزرگی را شاهد بودیم و این خصیصه چنین تورنمنت جادودیی است.»

تاثیر مثبت حذف بارسا روی فصل رئال: « ابدا چنین نیست. همه می دانیم که چه فصل بدی را پشت سر گذاشته ایم و ناکامی بارسا در لیگ قهرمانان، باعث کمرنگ تر شدن ناکامی ما نمی شود.»

دفاع قاطعانه زیدان از والورده پس از حذف بارسا

اخیرا جاناتان بارنت، ایجنت گرت بیل در مصاحبه ای گفت که موکلش دوست دارد در رئال بماند ولی نظر زیدان را نمی داند.

زیزو در پاسخ به او گفت: « حرفی برای گفتن نیست. من کارم را انجام می دهم و او هم کار خودش را. تمرکز من روی بازی فرداست. صحبت با بیل در مورد آینده؟ هر صحبتی باشد بین خودمان می ماند و نیازی به مطرح کردنش در نشست خبری نیست. ممکن است حرف زده باشیم و ممکن است خیر. من با همه بازیکنان حرف می زنم و لزوما در مورد آینده نیست.»

اشتیاق برای خریدهای جدید: « بله و من اولین نفر هستم که مشتاقم. به عنوان مربی باید به هواداران بگویم که به فکر بهبود اوضاع و بهترین چیزها برای رئال هستیم. در سال های اخیر، جام های زیادی فتح کرده ایم و این روند ادامه خواهد داشت. تاریخ رئال با قهرمانی عجین است. فصل بعد اشتیاق بالایی برای کسب عناوین قهرمانی خواهیم داشت. باید بیشتر کار کنیم و پیروزی، نتیجه کار و تلاش سخت است. هر کاری خواهیم کرد تا غرور را به هواداران رئال برگردانیم.»

دفاع قاطعانه زیدان از والورده پس از حذف بارسا

جذب پوگبا: « او تنها مورد علاقه من نیست؛ چرا که بازیکنان خوب، همواره خواهان زیادی دارند. پوگبا بازیکن یونایتد است و در مورد او قصد صحبت بیشتر ندارم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر مادريدی ها تاریخ پر افتخاری داشته باشند فقط به خاطر کريستيانو هست

    • بدون نام

      اگر مادريدی ها تاریخ پر افتخاری داشته باشند فقط به خاطر کريستيانو هست

    • بدون نام

      تو می تونی اسطوره

    • بدون نام

      همه میدونن با داورا قهرمان شدین چون وی ای آر ریال رو امسال نابود کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج