۸۶۲۱۹۰
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

دیدید کی‌روش رفت و گواردیولا نیامد؟!

خیال می کنید برای آوردن یک مربی خارجی، هیچ تلاشی نشده؟ نخیر؛ سخت در اشتباه هستید! برای این که یک مربی را جانشین کی روش کنند چه بسیار کوشش کرده اند اما پیدا کردن نمونه ای مثل او به همین سادگی نیست.

خبر ورزشی: این نه فقط در فوتبال ایران که در خیلی جاها رسم است وقتی آدم ها کنار ما هستند حرفمان را به آنها نمی زنیم.

ما متخصص پشت سر حرف زدن و پشت هم اندازی هستیم و در برخورد با کی روش نیز تعجب آور نیست همین روش را در پیش گرفتیم.

حدود ۱۰۰ روز است کی روش از ایران رفته؛ بعضی ها همین که فهمیدند دیگر بازگشتی در کار نیست و طرفین به هر دلیلی که برای خودشان محترم است اقدام به شکایت کرده اند، درباره او و ماجراهایش در ایران حرف می زنند.

کی روش اما هر ایرادی داشت تمام حرف هایش را تو روی آدم ها می زد و پشت سر آنها هیچ ناسزایی را حواله نمی داد. او نقابی بر چهره داشت و همان بود که در ظاهر می دیدید.

کی روش هر چقدر بد بود، پشت هم اندازی نمی کرد و مثل ما، بدگویی از دیگران را در خفا انجام نمی داد. او هرچه بود رو بود؛ تظاهر به دوست داشتن ما نمی کرد و همین که چند قدم فاصله می گرفت، فحش نمی داد.

اصلا همین ویژگی های ظاهری و درونی کارلوس بود که نشان می دهد ۳ ماه پس از خداحافظی اش از فوتبال ایران، ما نتوانستیم جانشین مناسبی برای او پیدا کنیم.

خیال می کنید برای آوردن یک مربی خارجی، هیچ تلاشی نشده؟ نخیر؛ سخت در اشتباه هستید! برای این که یک مربی را جانشین کی روش کنند چه بسیار کوشش کرده اند اما پیدا کردن نمونه ای مثل او به همین سادگی نیست.
کی روش هر چقدر بد بود در این فوتبال کاری کرد که پیدا کردن جانشینش سخت شود؛ حالا همه می ترسد روی نیمکت مردی تکیه بزنند که به کسی باج نمی داد و عاشق کار با شاگردانش بود.

چه خوش خیال بودند آنهایی که سهل انگارانه تصور می کردند اگر کی روش برود، گواریولا به ایران می آید! بگذارید دوباره برای آنها بنویسیم چه خوش خیال و ساده انگار بودند...

آرتین زهرابی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرکسی بتشد بهتر ازدلالان ایرانی و اوکرانی است ولی در حدکیروش نیست.البته اگر دلالان مثل قله نوعی و بزانکو بهمراه لیدرهای اجیر شوه هایشان همچنین خیابانی ها بگذارتد شاید موفق بشود

    • بدون نام

      با پول میشه بهتر از کیروش رو اورد اینکه دیگه غصه نداره

    • س

      خیلی تابلو واضح که جیره خور او بودی .کی روش هبج افتخاری جز هزینه برای ابران نداشت .رفتن به جام جهانی و اوت شدن کار همیشگی ما بوده و در اسیا هم دو مرتبه با خجالت باختبم هم به عراق و هم ژاپن که واقعا شاهکار بود حالا کدام مربی اب دوغی ابن کارها را للد نبست

    • بدون نام

      زیدان،مورینیو و...

    • بدون نام

      کیروش برای هرکس تو فوتبال ضرر داشت برای روزنامه خبر ورزشی وگل سود داشت

    • بدون نام

      قدر کی روش را نسل بعد خواهد فهمید ما در حقش جفا کردیم اون واقعا برای تیم میجنگید و باج به کسی نداد تا زمانی که رفت و اهل لابی بازی و پارتی نبود

    • دیلی پس قیلی

      اینارو به وزیر بگو که آقا پرسپولیسی بود افتادن با برانکو زیر آب بنده خدارو زدن حالت ایران ضرر کرد یا کیروش ؟؟....کیروش الان سرمربی کجاست ؟؟؟؟ سرمربی فعلی ایران کیه ؟؟؟؟ آیا وعده داده بودن کسی بالاتر با روزمه بهتر از کیروش کیه الان ؟؟؟

    • بدون نام

      به نظرم دزد ترین فرد روی زمین همین نامرد بود همین بس

    • کوروش

      برای پر کردن جیب خودتان مربی خارجی بیارین که چی به نظر من ایران مربی احتیاج نداره اگر خودشون باری کنند از وجودشون مایه بزارن میتونن تیم خوبی ارایه دهند مربی ایرانی مثل گل مجمدی وافعا میتونه از هر مربی خارجی بهتر باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج