جاباما
۸۶۲۲۱۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جنگ قهرمانی بوندس‌لیگا به هفته آخر کشیده شد

باواریایی‌ها در هفته ماقبل پایانی فصل جاری بوندس‌لیگا، فرصت مسجل کردن قهرمانی‌شان را از دست دادند.

خبرگزاری تسنیم: دیدارهای هفته سی‌و‌سوم بوندس‌لیگا، هفته ماقبل پایانی این رقابت‌ها امروز (شنبه) به صورت همزمان (به جز دیدار اینتراخت فرانکفورت - ماینتس که فردا انجام می‌شود) برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ صدرنشین متوقف شد و بوروسیا دورتموند رده دومی سه امتیاز کسب کرد تا سرنوشت قهرمانی این فصل به هفته آخر کشیده شود.

در حسا‌س‌ترین بازی، بایرن مونیخی که با کسب پیروزی می‌توانست قهرمانی‌اش را مسجل کند، در خانه لایپزیگ رده سومی به تساوی بدون گل رضایت داد.

جنگ قهرمانی بوندس‌لیگا به هفته آخر کشیده شد

در دیگر بازی مهم امروز اما بوروسیا دورتموند رده دومی در خانه مقابل فورتونا دوسلدورف رده یازدهمی با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

گل‌های این بازی را کریستین پولیسیچ در دقیقه 41، توماس دلانی در دقیقه 54 و ماریو گوتسه در دقیقه 90 برای دورتموند و اولیور فینک در دقیقه 48 و کوناکی در دقیقه 5+90 برای فورتونا دوسلدورف به ثمر رساندند. ضمن اینکه دودی، بازیکن فورتونا دوسلدورف در دقیقه 59 یک پنالتی به هدر داد. همچنین فورتونا دوسلدورف از دقیقه 83 این بازی 10 نفره به کار خود ادامه داد.

با این نتایج بایرن مونیخ 75 امتیازی و دورتموند 73 امتیازی شد تا در نتیجه کاهش فاصله دو تیم به 2 امتیاز، سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشیده شود.

نتایج کامل هفته ماقبل آخر بوندس‌لیگا به شرح زیر است:

آگزبورگ 3 - هرتابرلین 4
بایرلورکوزن یک - شالکه یک
بوروسیا دورتموند 3 - فورتونا دوسلدورف 2
هانوفر ۳ - فرایبورگ صفر
هوفنهایم صفر - وردربرمن یک
نورنبرگ صفر - مونشن‌گلادباخ ۴
لایپزیگ صفر - بایرن مونیخ صفر
اشتوتگارت ۳ - ولفسبورگ صفر

با نتایجی که رقم خورد، برخلاف سرنوشت قهرمانی، تکلیف تیم‌های سقوط کننده به دسته پایین‌تر مشخص شد. نورنبرگ با قبول شکست با ۱۹ امتیاز در قعر جدول ماند و سقوطش قطعی شد. هانوفر رده هفدهمی اما با وجود پیروزی خانگی برابر فرایبورگ در همین رده باقی ماند و با توجه با حفظ شدن فاصله شش امتیازی‌اش با اشتوتگارت رده شانزدهمی سقوطش مسجل شد. اشتوتگارت به لطف کسب برد خانگی مقابل ولفسبورگ در رده شانزدهم باقی ماند تا همچنان این شانس را داشته باشد که با بردن بازی پلی‌آف برای بقا در بوندس‌لیگا تلاش کند.

در هفته ماقبل آخر بوندس‌لیگا سهمیه لیگ قهرمانان تیم‌های بایرن مونیخ، دورتموند و لایپزیگ قطعی شده است و رقابت برای کسب چهارمین سهمیه میان تیم‌های مونشن‌گلادباخ، لورکوزن، اینتراخت فرانکفورت و ولفسبورگ به هفته آخر کشیده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاایییییییب

      صد درصد بایرن قهرمانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج