جاباما
۸۶۲۲۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

روایت عجیب ستاره اسبق برزیل از شرایط میلان

«رونالدو لوئیز نازاریو» ستاره اسبق برزیلی بعد از سال ها از توصیه های تاکتیکی عجیب «سیلویو برلوسکونی» رئیس پیشین باشگاه آث میلان به سرمربی پرده برداشت.

ایرنا: «رونالدو لوئیز نازاریو» ستاره اسبق برزیلی بعد از سال ها از توصیه های تاکتیکی عجیب «سیلویو برلوسکونی» رئیس پیشین باشگاه آث میلان به سرمربی پرده برداشت.

تارنمای فوتبال ایتالیا روز شنبه نوشت: ستاره اسبق سلسائو از رویکرد عملگرایانه برلوسکونی در اداره باشگاه سخن گفت. این رویکرد ورود مکرر به رختکن تیم قبل و بعد از بازی ها و تلاش برای نشان دادن دانش فوتبالی او را شامل می شد.

روایت عجیب ستاره اسبق برزیل از شرایط میلان

رونالدو اظهار داشت: برلوسکونی می گفت که چرا از روی کرنرها گل نمی زنید؟ خیلی آسان است؛ همه بازیکنان را به بیرون محوطه جریمه هدایت می کنید و به محض زده شدن کرنر همگی به سمت محوطه جریمه هجوم می آورند.
با این وجود، درست مشابه نسخه داستانی که «کارلو آنجلوتی» و دیگران تعریف کرده اند، این حس به برلوسکونی منتقل می شد که حضورش بیشتر از واقعیت ضروری است.

رونالدو ادامه داد: زمانی که سیلویو چیزی می گفت همگی تایید می کردند، اما بعد از رفتن او ما به برنامه های اصلی خودمان برمی گشتیم.

برلوسکونی هم اکنون با تیم «مونزا» در سری C ایتالیا به فوتبال بازگشته و آدریانو گالیانی به عنوان مدیراجرایی و «کریستین بروچی» در جایگاه سرمربی با وی همکاری می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج