جاباما
۸۶۲۲۲۶
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

لاهوتی: باید مراقب آرایش جنگی وزارت نفت باشیم

عضو کمیسیون بودجه مجلس با بیان اینکه لزومی بر رسانه‌ای کردن سیاست‌های وزارت نفت در شرایط تحریم نیست، گفت: آرایش جنگی در وزارت نفت به معنای فاصله از خام فروشی و تولید محصولات پتروشیمی است.

خانه ملت: عضو کمیسیون بودجه مجلس با بیان اینکه لزومی بر رسانه‌ای کردن سیاست‌های وزارت نفت در شرایط تحریم نیست، گفت: آرایش جنگی در وزارت نفت به معنای فاصله از خام فروشی و تولید محصولات پتروشیمی است.

مهرداد بائوج لاهوتی درخصوص اهمیت و جایگاه آرایش جنگی وزارت نفت، گفت: نفت ایران محصولی است که مدام ازسوی دشمنان مورد تهدید و تحریم قرار می‌گیرد به همین دلیل بکارگیری سیاست‌های صحیح برای دور زدن این هجمه‌ها اصلی‌ترین اقدامی است که وزارت نفت باید انجام دهد، درواقع باید با فاصله از خام فروشی، تولید محصولات پتروشیمی و کسب درآمد از طرقی غیر از فروش نفت خام این استراتژی یا آرایشی جنگی را پیش برد.

وزارت نفت باید انجام دهد، درواقع باید با فاصله از خام فروشی، تولید محصولات پتروشیمی و کسب درآمد از طرقی غیر از فروش نفت خام این استراتژی یا آرایشی جنگی را پیش برد.

لزومی بر رسانه‌ای کردن سیاست‌های وزارت نفت در شرایط تحریم نیست

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تدبیر، هماهنگی و مشورت برای فروش نفت اصلی‌ترین آرایشی است که وزارت نفت باید در شرایطی جنگ اقتصادی به خود گیرد، افزود: اگرچه وزارت نفت باید در این شرایط آرایش جنگی به خود گیرد و به‌یقین این برنامه‌ها و سیاست‌هایی نیز دارد اما نه تنها لزومی بر رسانه‌ای کردن سیاست‌ها نیست بلکه در بسیاری موارد باید از این مهم خودداری شود.

نباید آرایش جنگی وزارتخانه نفت علنی شود

وی با استناد به صحبت‌های وزیر نفت درخصوص اینکه نباید آرایش جنگی این وزارتخانه علنی شود، اظهار کرد: متاسفانه این جنگ به گونه‌ای است که وزارت نفت نمی‌تواند دستاوردهای خود را علنی کند و از طرفی نیز نمی‌تواند، روش‌ها و حتی کلیات عملیات خود را حتی برای خواص تشریح کند.

دشمن تلاش بسیاری برای واداشتن مسئولان به افشای سیاست‌های پنهان وزارت نفت می‌کند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن تلاش بسیاری برای واداشتن مسئولان به حرف و افشای سیاست‌های پنهان وزارتخانه می‌کنند اما مسئولان باید هوشیار باشند، اضافه کرد: آرایش جنگی به معنای از دست ندادن بازار گاز و نفت، نگه نداشتن کشور در شرایط خام‌فروشی و تداوم ساخت پالایشگاه‌ها برای نجات از وابستگی به غرب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره راست میگه اینا با مردم نیستند به ترامپ مگن که پترو شیمی هم میتونه تحریم بشه خودتون نگید رسانه از کجا میدونه

    • بدون نام

      آفرین خدادتوفیق بده

    • بدون نام

      بله باید مراقب ارایش جنگی در وزارت نفت باشیم..( از کلمات نماینده مادام العمر) مجلس.

    • بدون نام

      پس چرا کشوررا وابسته به نفت نگه داشتید؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج