۸۶۲۲۳۸
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

اللهیار نباید به عدد ۲۰ برسد؟

اللهیار صیادمنش چرا این هفته‌ها بازی نمی‌کند؟ سؤالی که بار‌ها در فضای مجازی و البته رسانه‌های ورزشی در هفته‌های اخیر سوژه شده است.

خبر ورزشی: آنچه در روز‌های اخیر پس از عنوان شدن رسمی عقد قرارداد باشگاه استقلال و فنرباغچه برای انتقال اللهیار صیادمنش به باشگاه ترکیه‌ای مطرح شده این موضوع بود که مسئولان استقلال نگران آسیب‌دیدگی مجدد مهاجم مازندرانی خود هستند. فوتبالیستی که وینفرد شفر او را بار‌ها به ویژه در هفته‌های پایانی حضورش در استقلال «الماس» خطاب کرد و معتقد بود از طریق این بازیکن می‌توان درآمدزایی هنگفتی برای باشگاه استقلال صورت داد!

اما در همین باره اطلاعاتی در اختیارمان قرار گرفت که شکل ماجرا را تا حدودی متفاوت نشان می‌دهد.

در اینکه مدیران باشگاه با در نظر گرفتن رقم انتقالی اللهیار به فنرباغچه (یک میلیون دلار) هرگز دوست ندارند بازیکن‌شان پیش از عقد قرارداد رسمی با این تیم مصدوم و قرارداد لغو شود شکی نیست، اما کسب اطلاعات ریزتر از مفاد قراردادی که اللهیار با استقلال بسته شک و شبهات در این باره که چرا به این بازیکن بازی نمی‌رسد را زیاد می‌کند!

قرارداد مشروط صیادمنش

اللهیار صیادمنش که از باشگاه سایپا به استقلال پیوست در شرایطی به این تیم آمد که در قراردادش نوشته شد او در ازای ۲۰۰ میلیون تومان برای فصل فوتبالی ۹۸-۹۷ به این تیم پیوسته است. با این آپشن که اگر بتواند بدرخشد و نظر کادر فنی را جلب کند و تعداد بازی‌هایش در مجموع مسابقات داخلی و بین‌المللی را به عدد ۲۰ برساند، قراردادش اتوماتیک ۲۰۰ میلیون اضافه شده و به رقم ۴۰۰ میلیون ارتقا پیدا می‌کند! آپشنی که برای تلاش بیشتر بازیکن ۱۷ ساله استقلال در نظر گرفته شد تا به استقلال کمک کند.

اللهیار نباید به عدد ۲۰ برسد؟

اللهیار روی ۱۸ قفل شد

اللهیار صیادمنش در اهواز و روبه‌روی فولاد خوزستان پانزدهمین بازی این فصل خود برای استقلال در لیگ برتر را انجام داد. او که در ۴ دیدار متوالی در ترکیب تیمش به زمین رفته بود غیر از دیدار با تراکتورسازی که استقلال در تبریز یک بر صفر باخت، در مسابقه ۲ بر صفر برابر پارس جنوبی جم، ۳ بر صفر برابر ذوب‌آهن و ۳ بر یک مقابل فولاد نقش مهمی در برد استقلال ایفا کرد. او در دو دیدار استقلال در جام‌حذفی مقابل نفت مسجدسلیمان و سایپا هم به زمین رفته بود و با تک بازی یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ در دور برگشت در دوحه مقابل السد تعداد بازی‌هایش به عدد ۱۸ رسید و پس از آن دیگر در هیچ دیداری به میدان نرفت.

برای الهلال آماده بود؟

پیش از اعزام تیم استقلال به دوحه برای دیدار رفت برابر الهلال، اللهیار به مرز آمادگی رسید و با تیم تمرین می‌کرد. بازیکنی که پس از دیدار با فولاد حدود یک ماه فیزیوتراپی می‌کرد در تمرین پیش از اعزام تیم به دوحه یک ساعت و نیم توسط یکی از مربیان استقلال به صورت اختصاصی این‌قدر تمرین پرفشار انجام داد که باز هم از همان ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شده و از همراهی استقلال باز ماند! مصدومیتی که باز هم به دور ماندن اللهیار از ترکیب استقلال کمک کرد.

تفاوت تمرینات اللهیار با بقیه

صیادمنش پس از مصدومیتی که قبل از الهلال دچارش شد حدود ۳ هفته بعد باز هم به مرز آمادگی رسید ولی تمرین خاصی برای چابکی اش در نظر گرفته نشد! دویدن دور زمین، کار‌های سبک و تمریناتی که بازیکن از مصدومیت برگشته نیاز ندارد تمریناتی بوده که در این مدت برای اللهیار در نظر گرفته شده و از این رو صیادمنش هنوز دارای شرایط مطلوب برای بازگشت به مسابقات نیست!

هنوز ۳ بازی مانده

استقلال امشب با صنعت‌نفت آبادان دیدار می‌کند، پنج‌شنبه در تهران با سپیدرود رشت و هفته بعد در العین مقابل نماینده اماراتی به زمین می‌رود تا با این سه بازی پرونده دیدار‌های فصل ۹۸-۹۷ فوتبال بسته شود. در واقع اگر صیادمنش بتواند در ۲ دیدار از این ۳ بازی به میدان برود به مرز ۲۰ بازی رسیده و قراردادش ۲۰۰ میلیون تومان اضافه می‌شود و شکی که درباره تعداد بازی‌های اللهیار صیادمنش برای استقلال و ارتباطش به بند قراردادش با باشگاه وجود دارد رفع می‌شود. این در شرایطی است که این بازیکن واقعاً مصدوم نباشد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی قرمز

      واقعابایدفاتحه بخونی به تیم کیسه بعدطرفداراش میگن وزیرپرسپولیسیه

    • بدون نام

      فساد تا چه اندازه!؟

    • بدون نام

      فساد تا چه اندازه!؟

    • رضا

      اینم تقصیر پرسپولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج