۸۶۲۲۳۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

حواشی هفته سرنوشت ساز لیگ برتر

هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز می شود.

برترین ها: هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال امشب آغاز می شود.این هفته می تواند تکلیف قهرمان لیگ را مشخص کند و یا آن را به هفته پایانی لیگ موکول کند.

با حواشی این دیدار ها همراه باشید.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز از ساعت ۲۱:۳۰ امروز (شنبه)، در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

* درهای ورزشگاه ساعت ۱۷ به روی هواداران باز شد.

* اعضای تیم ماشین‌سازی برای آشنایی با جو ورزشگاه، دقایقی به داخل زمین آمدند.

* هواداران پرسپولیس علیه امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان شعار دادند.

* دخسوس دروازه‌بان ماشین‌سازی با تماشاگران پرسپولیس سلفی گرفت.

* هواداران پرسپولیس یک جام نمادین به ورزشگاه آوردند.

* هواداران شهرستانی پرسپولیس از ساعت‌ها قبل از باز شدن درهای ورزشگاه آزادی، مقابل ورزشگاه حضور داشتند.

* حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور یافت.

* چند هوادار خانم با پیراهن پرسپولیس مقابل درهای ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

* بلیت‌های کاغذی در ورزشگاه آزادی به فروش می‌رسد.

* بیش از ۲۵هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

* خیابان‌های منتهی به ورزشگاه آزادی با ترافیک سنگینی مواجه است و تماشاگران زیادی در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* اتوبوس پرسپولیس که از هتل المپیک حرکت کرده بود ساعت ۲۰ به ورزشگاه رسید و برانکو ایوانکوویچ به محض پیاده شدن از اتوبوس به کنار زمین آمده و به تماشاگران خوش‌آمد گفت.

* قسمت‌های جایگاه و روبه‌روی جایگاه کاملاً پر شده است و بقیه تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند باید به پشت دروازه‌ها و طبقه دوم بروند.

* کوپال ناظمی داور مسابقه به همراه کمک‌هایش یک ساعت قبل از بازی با حضور در زمین با جو آشنا شدند.

*بوی مواد مخدر از سکوهای تماشاگران به مشام می‌رسد و این موضوع سوژه اصحاب رسانه شده بود.

دور افتخار بازیگر سینما با پرچم زرد و حضور ۱۰ هزار نفر + تصاویر

تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (شنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می‌روند.

* تعداد اندکی از هواداران استقلال در ورزشگاه حضور یافته‌اند که به آنها اجازه حضور داده نشده و سکوی تیم میهمان خالی است. این مسئله با اعتراض اندک هواداران استقلال روبه‌رو شد.

* نادر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون با پرچم صنعت نفت در ورزشگاه دور افتخار زد و مورد تشویق هواداران آبادانی قرار گرفت.

* حدود ۱۰ هزار نفر در ورزشگاه تختی حضور دارند، اما هنوز صندلی‌های خالی دیده می‌شود.

* مهدی رحمتی، میلاد زکی‌پور، روح‌الله باقری، مرتضی تبریزی، داریوش شجاعیان، امید نورافکن، فرشاد محمدی‌مهر و خسرو حیدری نیمکت‌نشینان استقلال برای این دیدار هستند.

*هنگام گرم کردن بازیکنان، مشکلی در نور ورزشگاه پیش آمد و هر دو تیم در نور ضعیف گرم کردند.

حواشی هفته سرنوشت ساز لیگ برتر

حواشی هفته سرنوشت ساز لیگ برتر

مجید سوزوکی در ورزشگاه آزادی حاضر شد!

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در ورزشگاه آزادی حاضر شد و هواداران پرسپولیس با شعار «مجید سوزوکی» از او استقبال کردند.

حواشی هفته سرنوشت ساز لیگ برتر

مهاجم پدیده، ورزشگاه آزادی را منفجر کرد

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ماشین‌سازی از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شده و هم اکنون بیش از 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

* پس از پخش اذان مغرب در ورزشگاه آزادی تماشاگران زیادی روزه خود را روی سکو‌ها باز کردند.

* با وجود اینکه پیش‌بینی می‌شد از این مسابقه حساس استقبال زیادی از سوی اصحاب رسانه صورت بگیرد، هنگام پخش اذان حتی یک بطری آب و یک استکان آب جوش به خبرنگاران داده نشد تا روزه خود را باز کنند و این مسئله با دلخوری و انتقاد شدید آنها مواجه شد.

* تماشاگران قبل از شروع بازی بارها سرود قهرمانی و علیه استقلال شعار دادند.

* برانکو ایوانکوویچ استقبال خیلی گرمی از سوی مهاجری داشت و او را در آغوش گرفته و چنددقیقه‌ای با وی مشغول صحبت شد.

* ایرج عرب و محمدمهدی نبی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس و کامبیز دیرباز از بازیگران سینما و تلویزیون در ورزشگاه حضور دارند.

* بعد از پخش اذان مغرب شاهد ترافیک بیشتری در اطراف ورزشگاه برای ورود به این محل بودیم و رفته رفته بر تعداد تماشاگران اضافه می‌شود.

* جایگاه پشت دروازه سمت چپ راست زمین برای تماشاگران تیم میهمان در نظر گرفته شده که فقط تعداد انگشت شماری از تماشاگران تبریزی در آنجا مستقر هستند، این در حالی است که طبقه پایین به غیر از این قسمت تکمیل است.

*وقتی داور در مشهد به سود پدیده اعلام پنالتی کرد ورزشگاه آزادی منفجر شد و بعد از گل شدن این توپ تماشاگران طوری به شادی پرداختند که انگار پرسپولیس به گل رسیده است.

اعتراض شدید قلعه‌نویی به فغانی

دیدار سپاهان و پدیده در مشهد در تیمه اول با گل امین قاسمی نژاد به سود پدیده پایان یافت.

در صحنه حمله سپاهان، توپ بیرون رفت. فغانی ضربه دروازه اعلام کرد که کی‌روش استنلی به این موضوع اعتراض داشت. فغانی در واکنش به این موضوع استنلی را با کارت زرد جریمه کرد. کادر فنی سپاهان نیز به شدت اعتراض کردند که ناظر داوری از قلعه‌نویی خواست روی نیمکت بنشیند.

* بعد از اعتراض قلعه‌نویی به کارت زرد استنلی، هواداران پدیده شعار "رئیس مافیا کیه، امیر قلعه‌نویه" را سر دادند. این شعار هواداران مورد اعتراض کادر فنی قرار گرفت و جو کنار زمین به شدت متشنج شد.

* فغانی مدتی بازی را قطع کرد و با عوامل سپاهان صحبت کرد. آقایی در نظر داشت صحبت کند که فغانی او را از صحنه درگیری دور کرد. فغانی از عوامل سپاهان خواست که آرامش خود را حفظ کنند.

*هواداران پدیده با شعار آسیایی شدن این تیم را تشویق می‌کنند.

سکوت مرگبار بعد از اشتباه کاپیتان به سبک جرارد

ماشین سازی با گلی که به شکل چیپ از کویتونگو به ثبت رسانده، در آزادی از پرسپولیس پیش افتاد تا سکوت مرگباری برای لحظاتی در سکوها حاکم شود.

در شرایطی که پرسپولیس چند موقعیت مناسب گلزنی را از دست داده بود، این ماشین سازی بود که روی اشتباه عجیب و باورنکردنی سیدجلال حسینی و توسط کویتونگو به گل دست یافت.

روی یک ضربه بی هدف و خالی بودن یک سوم دفاعی پرسپولیس، تکل ناقص سیدجلال حسینی برای دفع توپ بی نتیجه ماند تا این مهاجم فرصت طلب ماشین سازی باشد که از بالای دستان بوژیدار رادوشویچ از دروازه خارج شده، گل چیپ خود را رقم بزند.

گلی که شباهت زیادی به اشتباه مرگبار استیون جرارد در فصل ۲۰۱۴ در ترکیب لیورپول که باعث از دست رفتن قهرمانی این تیم شد، داشت. آیا اینبار هم اشتباه کاپیتانی دیگر منجر به از دست رفتن قهرمانی می‌شود؛ پرسپولیس البته نزدیک به 45 دقیقه فرصت برای جبران دارد.

شعار علیه داور و خوشحالی اشتباه تماشاگران!

نیمه اول دیدار تیم‌های پرسپولیس و ماشین‌سازی که از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شده، در شرایطی به پایان رسید که بیش از 55 هزار تماشاگر از این مسابقه دیدن می‌کنند.

* بعد از به ثمر رسیدن گل ماشین‌سازی سکوت عجیبی در ورزشگاه آزادی حکمفرما شد.

* وقتی تراکتورسازی موفق شد دروازه تیم پارس‌جنوبی را باز کند عده‌ای از تماشاگران که از ال‌سی‌دی جایگاه خبرنگاران گل تراکتورسازی را دیدند به تصور اینکه پدیده موفق شده گل دوم را مقابل سپاهان به ثمر برساند به خوشحالی پرداختند اما بعد متوجه شدند که تشخیص‌شان اشتباه بوده است. نکته جالب این که بقیه تماشاگران نیز در واکنش به خوشحالی این عده از تماشاگران حسابی شادی کردند.

*بازیکنان ماشین‌سازی بعد از رسیدن به گل سعی می‌کردند در شروع مجدد مسابقه تاخیر در بازی ایجاد کنند که این مسئله با اعتراض تماشاگران مواجه شد.

*داور مسابقه در حالی سوت پایان نیمه اول را به صدا در آورد که پرسپولیس می‌رفت ضد حمله خطرناکی روی دروازه حریفش ایجاد کند، همین مسئله باعث شد تماشاگران حسابی شاکی شده و علیه داور بازی فحاشی کنند.

اخراج مجیدی و آسیب دیدن کمک داور

تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر، از ساعت 21:30 امشب (شنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که بخشی از حواشی این دیدار به شرح زیر است:

* نور کم ورزشگاه باعث اعتراض مربیان هر دو تیم شده بود. ظاهرا قبل از آغاز بازی، نور یکی از پروژکتورهای ورزشگاه سوخت.

* در جریان نیمه دوم، بازیکنان نفت در یک صحنه به داور و کمک داور اعتراض کرده تا جو ورزشگاه برای دقایقی ملتهب شود.

* از سوی تماشاگران نفت نارنجکی پرتاب شد که باعث مصدومیت یکی از کمک داوران شد. محمدرضا اکبریان داور بازی نیز بازی را برای دقایقی متوقف کرد.

*استقلال دقیقه 66 به گل رسید، اما کمک داور آفساید گرفت. این مسئله باعث اعتراض شدید فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال شد. داور نیز حکم به اخراج مجیدی سرمربی استقلال به دلیل اعتراض داد.

هیجان سکوها و شیرین‌کاری مدافع ماشین‌سازی

نیمه دوم دیدار تیم‌های پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز جدا از اینکه با حواشی زیادی همراه بود در اوج هیجان و استرس روی سکو‌ها و داخل میدان، برگزار شد.

* با شروع نیمه دوم هواداران پرسپولیس با تشویق شدید تیم محبوب‌شان خواهان گلزنی شاگردان برانکو بودند که این مسئله باعث شده بود بازیکنان پرسپولیس در برخی از دقایق بازی به خاطر استرس زیاد حتی نتوانند یک پاس ساده بدهند.

* هواداران پرسپولیس در نیمه دوم بارها علیه داور بازی شعارهای تندی دادند.

* بعد از اینکه بودیمیر یک موقعیت مسلم گلزنی را در محوطه جریمه ماشین‌سازی از دست داد با اعتراض شدید هواداران این تیم مواجه شد.

* دقایقی بعد از گلزنی پرسپولیس محمدحسین کنعانی‌زادگان در زمین پرسپولیس به زمین افتاد و به شدت دور خود می‌پیچید، اما سرخپوشان بدون توجه به این مسئله به بازی ادامه دادند. در این لحظه پرسپولیس می‌رفت که به گل هم برسد تا اینکه کنعانی‌زادگان از زمین بلند شده و به سمت دروازه تیم خودشان دوید، این حرکت او خنده تماشاگران را در پی داشت!

* در اواخر بازی تعداد مأموران نیروی انتظامی در اطراف زمین چندبرابر شد تا امنیت کامل در ورزشگاه حاکم شود.

* در پایان بازی تعدادی از تماشاگران در جایگاه کنار جایگاه خبرنگاران با مأموران نیروی انتظامی درگیر شدند که این قضیه خیلی زود ختم به خیر شد.

* هواداران پرسپولیس در پایان بازی با ناراحتی ورزشگاه را ترک کردند و بازیکنان این تیم بعد از اعتراض به داور سریعاً راهی رختکن شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      به لطف داور پرسپولیس از شکست گریخت پنالتی صدر صد مشکوک بود و داور اشتباه بزرگی مرتکب شد . تیم حکومتی بازهم با کمک داور از شکست نجلت یافت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج