جاباما
۸۶۲۲۸۷
۲۲ نظر
۵۰۰۰
۲۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نصیرزاده: داور پنالتی عجولانه‌ای برای پرسپولیس گرفت

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: تیمی هستیم که شرافتمندانه بازی می‌کنیم و مقابل پرسپولیس نتیجه مطلوبی گرفتیم.

خبرگزاری تسنیم: هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی درباره تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود ولی خدا کند که من اشتباه کنم. فکر می‌کنم داور مسابقه پنالتی که علیه تیم ما گرفت عجولانه بود و ریتم بازی را به هم زد و اگر آن پنالتی را نمی‌گرفت نتیجه مطلوبی برای ما رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: ماشین‌سازی امروز یک تماشاگر داشت و آن تماشاگر هم من بودم. پرسپولیس ۶۰ هزار تماشاگر و پشتوانه نایب‌قهرمانی آسیا را داشت. باید به ماشین‌سازی هم احترام گذاشته شود، ما تیمی هستیم که شرافتمندانه بازی می‌کنیم و مقابل پرسپولیس نتیجه مطلوبی گرفتیم.

نصیرزاده: داور پنالتی عجولانه‌ای برای پرسپولیس گرفت

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز افزود: از کمیته داوران به خاطر پنالتی که داور علیه تیم ما گرفت گلایه داریم، در صحنه‌ای دیگر داور یک خطای بازی خطرناک را روی بازیکن ما نگرفت. جو مسابقه به گونه‌ای بود که باعث شد داور مسابقه چنین تصمیماتی بگیرد. من با کسانی که از داوری انتقاد کنند مخالف هستم ولی خطای پنالتی که برای ما گرفته شد غیرمنصفانه بود.

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که ماشین‌سازی هم برای فصل آینده هم با همین شرایط اداره خواهد شد، گفت: به این سوال قبلا جواب دادم و دیگر پاسخی ندارم.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی درباره غیبت خالقی‌فر تصریح کرد: فکر می‌کنم این موضوع نباید خیلی بزرگ شود. خالقی‌فر یک جلسه در تمرینات غیبت داشت و این موضوع باعث شد تا با کادرفنی هماهنگ نباشد. خالقی‌فر امروز مصدوم نبود بلکه با تصمیم کادرفنی از این بازی کنار رفت.

نصیرزاده درباره قول پاداشی که به تیم داده شده بود، گفت: ما مقابل استقلال هم که باختیم پاداش دادیم، دلیلش این است که خوب بازی کردیم و امروز هم پاداش می‌دهیم. باید افکارمان را درست کنیم و تیم‌هایی که دارای 40 سال سابقه هستند را با تیم‌هایی که 4 سال قدمت دارند مقایسه نکنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای نصیرزاده شما کارشناس داوری هستید. آیا خطاهای روی ترابی و بودمیر قبل از خطای منجرب به پنالتی را ندیدید؟ کمی هم منصف باشید. از شما بعید است.

    • بدون نام

      جلوی پرسپولیس خودتون رو جر دادید جلوی سپاهان وا دادید بازیکناتوندگفته بودن که دوست دارن سپاهان قهرمان بشه

    • بدون نام

      آقای نصیر زاده ، اطلاعات تو ، نصف اطلاعات آقای صدر هم نیست ! اما در یک برنامه ورزشی ، اینقدر جون کندی که میخواستی او را هم خراب کنی ، اما بینندگان متوجه این قضیه شدن و حسابی حالتوگرفتند ! یادته ؟
      حالا هم داری با پرسپولیس کبیر ، در میفتی که دیدی ، هم حال خودت گرفته شد هم حال تیم مورد علاقت یعنی: تیم کیسه کشا
      هاهاهاهاهاهاهاها

    • آیهان پاشا سنی یاشا

      خخخخخ عیبی نداره پنالتی علیه تراکتور پنالتی علیه سپاهان و گل سالم استقلال مردود پنالتی به سود پرسپولیس ..خدا خودت به داد این مردم عزیز برس خودت قاضی باش کثیفتر از این فوتبال تو کره زمین هم پیدا نمی شه ...حیف حیف حیف

    • بدون نام

      اقای نصیر خواهشا حرف از عدالت و شرافت و عجولانه نزن که حالم بهم میخوره . تو بخاطر پول کلا همه چیز را زیر پا گذاشتی . قبلا حرفات عادلانه و قابل قبول بود ولی با خوردن پولهای کثیف دیگه اعتباری نداری . متاسفم برات

    • مصطفی.

      بازی تیمتون جلوی سپاهان و تراکتورسازی رو که می بینم معنی شرف رو بهتر درک میکنم!!

      پاسخ ها

      • علی راستی

        آقای نصیر زاده برات متاسفم. قبلا اعتبار خوزستان وایران بودی . گره های دا‌وری و قوانین فیفا را برای بیننده وشنوده باز میکردی. ولی متاسفانه بخاطر پول خطای آشکار پنالتی را انکار میکنی. کجاست اون صداقت. کجاست؟

    • بدون نام

      آقای نصیرزاده تیم حکومتی هستش لطفاً چیزی درباره پولوسپولوس نگید. کنفرانس بعد از خبر هم جالب بود بنده خدا از مهاجری سرمربی تیم خبرنگارلنگی میپرسه نظرت راجع به انداختن بطری آب به داخل زمین از سمت نیمکت تون چیه؟ واقعاً سوال فنی و بی طرفانه ای بود.که درجواب گفتندچرا وقتی مدافعم وسط زمین افتاد بازیکن حریف توپ و بیرون نزد و این صحنه رو نمی پرسی؟ باید گریست.

    • کامران

      باید تیم حکومتی قهرمان بشه.
      اینجاپنالتی می گیرند.
      اونجاگل صحیح راقبول نمی کنند!؟
      فساد تو این دولت بیداد می کنه.

    • sa

      آقای نصیرزاده بخوای نخوای پنالتی روبرای تیم حکومتی میگیرن فوتبالی به این کثیفی ندیدم خداوکیلی تف تواین فوتبال

    • صالح

      آقای اسیرزاده میشه دیگه از این غلطها نکنی ؟

    • (دلیری از دیار کورد)

      عجولانه ور نزن برو فیلم بازی رو ببین تا متوجه بشی ک باید دو خطای پنالت روی بودیمیر گرفته میشد.
      فقط خطای بازی خطرناک رو داور نگرفت رو عادلانه گفتی.
      الباقی حرفاتو عجولانه زدی.

    • علللللی

      تو یکی بهتره خفه شی ....

    • ناصر

      دهنت رو ببند مرتیکه.......

      دو تا پنالتی ما رو نگرفتن

      برو خدا رو شکر کن که نباختی نوکر زنوزی و ترتری.........

    • بدون نام

      بیشرف تر خودت مربی تیمت برگرد آن بازی جلو تراکتور و سپاهان را ببین بعد زر زیادی بزن.

    • بدون نام

      برو خجالت بکش داور حتی یه پنالتی دیگه هم برای پرسپولیس را نگرفت

    • حمید موحد

      اقای نصیر زاده خوب حرف میزنه مرد عمل نیست پس چیشد طلبتون از استقلال بابت شجاعیان هی گفتی شکایت میکنمیم و خیلی حرفها در ضمن دفاع شما پیرا هن بودمیر را داخل محوطه کشید دیگه عجله کرد چیه

    • منظور

      راست میگی امروز باید تصمیم میگرفت ایا پنالتییا نه لباس بودیمیر توسط مدافعاتان داشت پاره میشد

    • بی نام

      جناب نصیر زاده حال متوجه شدی اینا میخوان پرسپولیس قهرمان بشه به هر قیمتی اون طرف گل صدر صد سالم استقلال و مردود اعلام می کنند این طرف پنالتی به نفع پرسپولیس می گیرند فکر می کنید این عجولانه است نه بنده خدا اینا حساب شده و با برنامه ریزی قبلیه باید پرسپولیس قهرمان بشه

    • عاشق پرسپولیس

      مادوپنالتی داشتیم ها واعتراض داریم که فقط یکی روعلام کردن الان شما میگید عجولانه بود بروباباتوبوروخودتودرست کن به ماکارینداشته باش

    • بدون نام

      نصیرزاده خودتو چند فروختی زشته بخدا یه زمانی هواداران فوتبال خیلی قبولت داشتن به عنوان یه کارشناس همه چی دان بی طرف اما از وقتی مدیر عامل شدی که البته به نظرم من اشتباه از رسانه ها وتلویزیون هستش که میان سراغ تو بعنوان کارشناس ازت سوال میپرسن چونکه الان بنده زنوزی هستی نه خدا لااقل یه کمی وژدان داشته باش

    • ایرانی

      میگن وقتی عینکتوازروچشات برمیداری کورمطلقی کیسه.فقط بگوبدون عینک چطوری این تشخیصودادی گدای درخونه ی زنوزی یاهدایتی ثانی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج