جاباما
۸۶۲۳۱۰
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

منصوریان: مُشت بخورم، نمی‌گویم یکی دیگر بزن!

سرمربی ذوب آهن می‌گوید تصویربرداری از بازی تیمش مقابل الزوراء عراق مهندسی شده بود و رفتار نامناسب عوامل عراقی را نشان نداده است.

ایسنا: علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب آهن بعد از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: کم کم توانستیم رشدمان را تکمیل کنیم. امروز یکی از بهترین بازی‌ها را انجام دادمی. جوانان ما به بلوغ تاکتیکی و اتحاد تیمی رسیدند. کارهایی که در تمرین می‌خواهیم را انجام می‌دهند. شکل بازی ما شبیه بازی‌هایی بود که با الوصل انجام دادیم. بازیکنان ما بعد از نتیجه دلخواه صاحب توپ و میدان بودیم. به بازیکنانم گفتم در مالکیت توپ به حریف و قداست تیم مقابل بی‌احترامی نکنید.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: بازیکنان ما خوب بازی کردند و روبه‌روی دوست خیلی خوبم و کسی که در حوزه مربیگری به من کمک کرد و ایده‌هایم را عوض کرد، مقابل افشین جان قطبی بازی کردم. در حین بازی گفتم که در تفکرات من تغییراتی ایجاد کرد وقتی که دستیار ایرانی تیم ملی شدم.

منصوریان: مُشت بخورم، نمی‌گویم یکی دیگر بزن!

امروز هم با تمام احترام به تیم او نگاه می‌کنم. بازی در اصفهان وقتی تیم میزبان سرحال است، دشوار است. امروز داخل دروازه محمدباقر صادقی را داشتیم که با رشید مظاهری جلو می‌رود. امروز همسترینگ باقر که دروازه‌بان تیم ملی امید است، امتحان خوبی را پس بدهد. از مربی دروازه‌بان‌ها و بدنساز خودمان تشکر می‌کنم. لذت می‌برم که همه ما برای آماده کردم یک تیم تلاش می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال آیا حسرت نمی‌خورد که تیمش در کورس قهرمانی نیست و می‌توانست سهمیه آسیا را هم کسب کند، گفت: خداوند را شکر می‌کنم. احساس می‌کنم در زمان مناسب به ذوب آهن آمدم. قبل از من نمازی تلاش خود را کرد. بعضی مواقع در روی یک پاشنه نمی‌چرخد. در لحظه‌ای که مناسب بود، در تیم مناسب بودم. فقط خدا را شکر می‌کنم. از اعتماد سعید آذری، هیأت مدیره و یزدی‌زاده مدیرعامل کارخانه تشکر می‌کنم.

منصوریان درباره اتفاقات اخیر در رأس مدیریتی این باشگاه گفت: امروز در یک جلسه بسیار خوب با سعید آذری در خدمت مدیرعامل کارخانه بودیم. امروز به بازیکنانم و قاسم حدادی‌فر گفتم که امروز، روز اتحاد است. در روزی که دو بزرگ و دو پدر تیم باید دست در دست هم باشند و با تفکرات هیأت مدیره هم سو شوند، آذری و یزدی زاده دست در دست هم دادند. با انرژی ویژه‌ای به این بازی آمدم. وقتی بازیکنان فهمیدند حمایت ۱۰۰ درصد یزدی‌زاده و آذری را دارند، انرژی زیادی گرفتند و ریلکس بازی کردند.

وی افزود: وقتی ذوب آهن ایران تبدیل به پرچم دار کشور عزیزمان شده، هیأت مدیره هم در کنار تیم قرار گرفته است. همه برای منافع کشورمان می‌جنگیم. لیاقت می‌خواهد که زیر این پرچم بجنگیم. ذوب آهن پرچم دار ایران است. به قاسم حدادی‌فر و جوانان تبریک می‌گویم. آذری مانند پدر از تیمش نگهداری می‌کند.

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد: آذری ورزشکار رشته‌های تک نفری است و در رفاقت کم نمی‌گذارد اما در شرایطی بحرانی هم به تنهایی کار را پیش می‌برد. تفکرات تمام مدیران ذوب آهن در یک راستا است. چیزی که از ذوب آهن فهمیدم این است که در سخت‌ترین شرایط اتحاد عجیبی پشت سر دو تیم شهر خوابیده که روزهای سخت به صورت سینوسی حرکت کند.

منصوریان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس و سپاهان گفت: ان‌شاء الله هر چیزی که قسمت است، اتفاق بیافتد. هر کسی که لایق‌تر است، پیروز شوم. ما به عنوان نماینده کشور در آسیا تلاش می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید تیم را یکدست نگه دارید تا موفق شوید. این تیم همان تیم سابق است و همه چیز مانند اصول پیش می‌رود. رختکن ما مانند یک خانواده است. ان‌شاء الله مقابل النصر عقب نمی‌افتیم و پرچم روی دستان بازیکنان ما باشد و در پایان از آن‌ها پس می‌گیرم.

سرمربی ذوب آهن درباره دعوت از رشید مظاهری برای حضور در کمیته اخلاق در پی پستی که در اینستاگرام منتشر کرده بود و امروز هم در زمین حضور نداشت، اظهار کرد: با توجه به این که فاصله رشید و باقر بسیار کم است و همدیگر را پوشش می‌دهند، باید شرایط را طوری در نظر بگیریم که وقتی رشید آماده نبود، باقر صادقی سورپرایز نشود و با آمادگی بازی کند. جا به جایی دروازه‌بان‌ها فنی بود.

وی با بیان اینکه ذوب آهن در عراق خیلی اذیت شده است، افزود: من با رشید مظاهری در پستی که منتشر کرده بود، صحبت کردم. دیروز هم گفتم که به طور مهندسی از بازی فیلم گرفتند. عقب تر را نشان ندادند که شیشه نوشابه را روی سر بازیکن خرد کردند. اگر می‌خواستم از عراق سوغاتی بیاورم، صندلی می‌آوریم. عده‌ای که جریان بازی را خراب کردند، افراد دیگری بودند. بازیکنان ما اذیت شدند. ما هیچ توهینی به عراق نمی‌کنیم. ما برادر هم هستیم. وقتی می‌بینیم که روی سر میلاد فخرالدینی کفش گذاشتند یا ضربه به صورت حدادی‌فر را منتشر می‌کنند، مایه فخر نیست. شما فقط بخشی را دیدید. من به لحاظ حرفه‌ای کار بازیکنان را تأیید نمی‌کنم اما خودتان را جای رشید مظاهری بگذارید.

منصوریان خاطرنشان کرد: قاسم حدادی‌فر برای خود من الگو است. وقتی از پشت روی سر او می‌زنند، می‌گویم خداوند به او لطف کرد. پشت دروازه ما کسانی بودند که فارسی بلد بودند و ۹۰ دقیقه فحش ناموسی دادند. در شهر خودمان فحش بدهند به خاطر احساساتی شدن است اما در خارج از کشور مورد تأیید نیست.

بازیکنان ما پرچم ایران می‌روند نه پرچم ذوب آهن. بازیکنان ما باری کشورشان جان می‌دهند. من کار بازیکنان را نمی‌پسندم. مظاهری لر است و همه وطن‌پرست هستند و در جنگ تحمیلی برای حفظ مرزهای کشورمان تلاش کردند. باید بازیکنان ما را درک کنند. کار ما تدافعی بود. من اگر مشت بخورم، نمی‌توانم بگویم که به خاطر قوانین یک مشت دیگر بزنید. آن‌ها باید خودشان را کنترل می‌کردند.

ما مهمان امام حسین (ع) بودیم. وجه مشترک ما ائمه اطهار (ع) هستند. ما به کربلا رفتیم که از بازی لذت ببریم. مسئولان کمیته اخلاق بازیکنان ما را درک کنند. کمیته اخلاق جای ترسناکی نیست. مظاهری هم برای پاره‌ای توضیحات رفته است. شاید می‌خواهند بازیکنان را توجیه کنند. از نظر حرفه‌ای کار بازیکنان را نمی‌پسندم اما تمام این کارها به خاطر کشورمان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هاشم

      آفرین با غیرت

    • حسن مردانی

      بابا برد اوردی کارت دیگه چته فکر کن دیوانه بود یارو باید به خدا بگی چرا این دیوانه هست قوم بازی درمیاره

      پاسخ ها

      • کوروش

        پسره خله خل. از بس افتاب به سر کچلش خورده کلا خل شده البته بازیکن اس اس باشی همینه خل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج