جاباما
۸۶۲۳۱۵
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

سرجیو: راجع به گل استقلال نظر نمی‌دهم

سرمربی صنعت نفت آبادان معتقد است که نیمه نخست دیدار مقابل استقلال در اختیار بازیکنانش بوده اما در نیمه دوم، شاگردان فرهاد مجیدی توپ و میدان را در اختیار داشتند.

ایسنا: صنعت نفت در هفته بیست و نهم لیگ برتر توانست استقلال را با تساوی بدون گل متوقف کند. پائولو سرجیو بنتو، سرمربی صنعت نفت آبادان شنبه شب در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: این یک بازی خوب و رقابتی‌ای بود و فکر می‌کنم در نیمه نخست خیلی خوب بازی کردیم. ما در نیمه اول بهتر از استقلال بود و در نیمه دوم استقلال بهتر از ما بود. ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم. ما می‌دانستیم استقلال تیم خوبی است و باید به بازیکنانم بابت بازی که انجام دادند، تبریک بگویم.

او درباره اظهارات بیژن طاهری که گفته بود بازی به طور کامل در اختیار استقلال بوده، گفت: من به نظر او احترام می‌گذارم ولی فکر می‌کنم در نیمه نخست ما تیم برتر زمین بودیم. ما نمی‌خواستیم از دقیقه ۷۰ نتیجه را حفظ کنیم ولی سعی‌مان این بود که بازیکنان تازه نفس‌تر را به زمین بفرستیم. فکر می‌کنم که باید بپذیریم تساوی نتیجه عادلانه بود. سعی‌مان این بود که با بازیکنان تازه نفس نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم ولی نتوانستیم شانس گل‌زنی خوبی ایجاد کنیم؛ با این حال باید بپذیریم که تساوی عادلانه بود.

سرجیو: راجع به گل استقلال نظر نمی‌دهم

سرمربی صنعت نفت درباره گل مردود اعلام شده استقلال توضیح داد: من هنوز فیلم بازی را ندیدم و نمی‌توانم راجع به این موضوع نظر بدهم. اگر بخواهم از فاصله‌ای که با توپ داشتم نظر بدهم، نظرم صادقانه نخواهد بود ولی فیلم بازی می‌تواند این موضوع را نشان دهد.

سرجیو درباره دلیل تعویض طالب ریکانی گفت: موافقم که زمانی که طالب در زمین بود، کنترل بازی را بیش‌تر در اختیار داشتیم اما او خسته شده بود و نمی‌توانست با دفاع چپ استقلال برود و بیاید.

او در پایان در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضورش روی نیمکت صنعت نفت برای فصل آینده، بیان کرد: من نمی‌دانم. آینده یک مربی در زمان حال است و کسی از آن خبری ندارد. ما یک بازی دیگر داریم تا کارمان را تمام کنیم. می‌خواهم تمام تمرکزم روی آن بازی باشد و پس از آن درباره آینده تصمیم می‌گیریم.

می‌توانم بگویم فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. به مدیرعامل همیشه گفتم که هر وقت بخواهی از این جا می‌روم و برایم قرارداد مهم نیست. امروز خوشحال هستم که او روی من شرط بست و به من زمان داد و در مقابل نظرات زیادی که وجود داشت مقاومت کرد. خیلی خوشحالم که او همیشه از من حمایت کرد و در نهایت توانستیم نتایج دلخواه‌مان را بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره درباره گل سالم نبایدم نظر بدی حالا اگه تیمت بود و مردود اعلام میکردن خودتو ...میدادی لعنت به این ناداوریها

    • بدون نام

      نظر چه بده گل سالم مارو مردود کردند تا لنگ حکومتی قهرمان بشه فوتبال کثیف داور کثیف

    • بدون نام

      مرد باش و با شهامت اظهار نظر کن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج